180 senttisen naisen oikea paino ?
Kommentit (30)
No olen 177 cm pitkä nainen ja painoa on 95 kiloa, hoikaksi silti kehuvat. Sopusuhtainen omasta mielestäni. Parikymmentä vuotta sitten, 79 kiloisena kylkiluut ja olkapäät törröttivät laihuuden vuoksi. Että näin täällä.
Mä oon 177 ja painan 77. Minua sanotaan usein hoikaksi. Painoindeksin mukaan en todellakaan ole vaan normipainon ylärajalla, koska minulla on myös läskiä eikä lihasta pelkästään. Olen painanut noin 62 kg, silloin olin mielestäni luiseva. Ihannepainoni omasta mielestäni noin 67 kg ja olenkin lauhduttamassa.
179cm ja painan 59-62 kiloa. Olen siro, kapeat hartiat yms pienikokoinen, vaikka iso :D En ole niin laiha, että ihmiset huomauttaisi asiasta, luut ei näy yms. Jos painaisin 55 tai alle niin olisin jo varmaan liian laiha. 65 tai yli niin.. no jos treenaisi enemmän ja se olisi lihasta niin ok, mutta mun ruumiinrakenteella yli 65kg olisi jo ylimääräista.
Vierailija kirjoitti:
No olen 177 cm pitkä nainen ja painoa on 95 kiloa, hoikaksi silti kehuvat. Sopusuhtainen omasta mielestäni. Parikymmentä vuotta sitten, 79 kiloisena kylkiluut ja olkapäät törröttivät laihuuden vuoksi. Että näin täällä.
Kannattaa vaihtaa vaakasi toimivaan malliin.
180 cm palstamamman ihannepaino on 147 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 177 ja painan 77. Minua sanotaan usein hoikaksi. Painoindeksin mukaan en todellakaan ole vaan normipainon ylärajalla, koska minulla on myös läskiä eikä lihasta pelkästään. Olen painanut noin 62 kg, silloin olin mielestäni luiseva. Ihannepainoni omasta mielestäni noin 67 kg ja olenkin lauhduttamassa.
Minulla on täsmälleen samat mitat! Hoikaksi kutsuvat, olen tiimalasi vartalomallilta. Itse koen olevani pullukka tässä painossa, 70 kg tuntuu olevan paras minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olet aikamoinen lihaskimppu naiseksi tai sitten sulla on maha vyön päällä kun et vedä sitä sisään. T:95 kg 181cm mies jolla on vähän lihasmassaa joskin rasvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aikamoinen lihaskimppu naiseksi tai sitten sulla on maha vyön päällä kun et vedä sitä sisään. T:95 kg 181cm mies jolla on vähän lihasmassaa joskin rasvaakin.
Täällähän kaikilla vähän pulskemmilla naisilla luut törröttävät, jos paino putoaa 80 kiloon:D
Järkytyin uimahallissa kun satuin kävelemään reilu 180cm naisen ohi. En tämän vartalon muodoista vaan jaloista. Naisella oli toki sirommat jalat kuin miehellä mutta leveydessä ei paljon jääty. Silmämääräisesti tuon naisen jalkaterä oli pidempi kuin omani 182cm miehen. Epäilen omat koon 45 kenkäni olisivat liian lyhyet. Siinä on jotain luonnotonta kun naisella on yhtä isot jollei isommat jalat kuin useimmilla miehillä.