Fleshlight ja rajut orgasmit
Olipa hyvä ostos tämä flesu. Tällä leikkiminen saa kyllä niin kovan orgasmin aikaan, että varmasti kiimainen voihkiminen kuuluu naapuriin asti. Äsken vähän hyväilin itseäni ja lopputuloksena lensi spermat oikein kunnon roiskeina pitkin sohvaa. Terskakin sykkii vielä kiimasta.
Kommentit (31)
Säälittävä yritys mainostaa maailman paskinta lullinkukutinta. Jos joku vie tunnon niin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tilannut sieltä :D
Kohta muuten lähtee lasti taas maata kiertävälle radalle. Olen jo ihan reunallaah aah
AP
Tuliko jo ja kuinka kovaa?
Kiitos kysymystä, en vielä kuitenkaan antanut tulla :D Täytyy tehdä muita hommia, mutta hyväilen kullin myöhemmin loppuun asti.
AP
Sama. Sormeilen orgasmin partaalle muutaman kerran ja miehen kanssa sitten loppuun asti illemmalla. Toivottavasti useampaankin kertaan.
Ihana kuulla, ajattelen sua sitten kun laukean. Mietin miten tulen paineella syvälle sisääsi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stoya Destroya, sopii täydellisesti omalle melko isolle kullille.
AP
No niin, tulihan se isokin sitten av:n tavan mukaan mainittua. Se tässä taisikin olla pointtina.
Ja se että spermat lentää seinille, ja että vieläkin sykkii.
Vierailija kirjoitti:
joopatijoo kirjoitti:
Miten se mälli voi flesua käyttäessä roiskua pitkin seiniä....?
Eihän tämä narratiivi siitä yritä kertoakaan.
Onko tästä ketjusta poistunut jotain ;)M48
Jaahas.... Jussi H A tullut linjoille narratiiveineen... L O L
Siwistyssana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joopatijoo kirjoitti:
Miten se mälli voi flesua käyttäessä roiskua pitkin seiniä....?
Eihän tämä narratiivi siitä yritä kertoakaan.
Onko tästä ketjusta poistunut jotain ;)M48
Jaahas.... Jussi H A tullut linjoille narratiiveineen... L O L
Yritä jaksaa, ymmärrän että dialogini on sinua kohtaan julmaa ja karua.
M48, guru
Pahoittelen homouttani.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen homouttani.
M48, guru
Nyt on jollain ollut huono viikonloppu…
Jos seuraat kirjoitteluani, huomaat että olen viehättynyt ulkoneviin sisempiin häpyhuuliin.
En tunne mekanismia joka nivoo sen heikolla sanavarastolla varustetussa päässäsi homouteen, tai edes lesbouteen.
Kyllä mä olen ikävyyteen saakka heteromies, jos seksuaali-identiteettini on sinulle tärkeää.
M48, häppärifettari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen homouttani.
M48, guru
Jos seuraat kirjoitteluani, huomaat että olen viehättynyt ulkoneviin sisempiin häpyhuuliin.
En tunne mekanismia joka nivoo sen heikolla sanavarastolla varustetussa päässäsi homouteen, tai edes lesbouteen.
Kyllä mä olen ikävyyteen saakka heteromies, jos seksuaali-identiteettini on sinulle tärkeää.
M48, häppärifettari
Mielenterveyspotilas olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen homouttani.
M48, guru
M48, häppärifettari
Mielenterveyspotilas olet.
En sitäkään, olenhan kuntounut masennuksestani jo vuosia sitten. Kukapa ei olisi - tähän ikään ehtiessään.
Kokeile seuraavaksi, osaatko kirjoittaa yli yhden lauseen virkkeitä, etene siitä useamman virkkeen kokonaisuuksiin jota me varttuneemmat kutsumme täällä keskusteluksi.
Uskon että voin auttaa sinua ongelmissasi. Halutessasi saat myös yhteystietoni.
M48, ystävällinen ihminen
Huonoin markkinoilla olevista kullinkiihottajista. Kokeiltu on.
Sama. Sormeilen orgasmin partaalle muutaman kerran ja miehen kanssa sitten loppuun asti illemmalla. Toivottavasti useampaankin kertaan.