Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on iljettävä hirviö

Vierailija
08.01.2015 |

Vihaan häntä. Hän on pahimmillaan julma, tunteeton, valehteleva, aggressiivinen ja sovinistinen. Ollessaan hyvällä tuulella hän on ihan kohtalainen ja siedettävä ja jopa mukavaa ja hauskaa seuraa. Tosin ne pahimmat puolet muistuvat mieleeni niinä hyvinäkin hetkinä. Kunpa pääsisin hänestä eroon, mutta perhetilanne hieman hidastaa, joten minun täytyy tässä suunnitella ja varautua, jotta pääsen omaan kotiin turvallisesti ja fiksusti.

Jokainen päivä on kamppailu hänen kanssaan. Olen onnellinen vain, kun hän on poissa kotoa, esimerkiksi töissä. Hän on ylittänyt rajan pahoinpidellessään minua aikoinaan, kun vielä seurustelimme. Hän ei ole tiettävästi tehnyt mitään pahaa lapsille, mutta lapseni on ollut hänellä hoidettavana pienempänä ja lapsella on nyt todetty kehitysviivettä. Pienempänä lapseni oli vielä normaali kehityksensä osalta. Pahin painajaiseni ja pelkoni on se, että hän on esimerkiksi ravistellut lasta. Koskaan hän ei ole sellaisesta jäänyt kiinni ja todisteita ei ole, mutta ihmetyttää se kehitysviive todella. Oksettaa, kun ajattelenkin sellaista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissini on rakastella intohimoisesti iljettävän hirviön kanssa.

Vierailija
2/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oot jo tehnyt lähtöpäätöksen. Älä vaan ala viivyttelemään tekosyiden varjolla, vaan tee mahdollisimman paljon sen eteen että saat asiasi nopeasti kuntoon. Minkälaiset suunnitelmat sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tiedostat sen. Hän ei ole saanut sinua täysin alistettua. Ole varovainen ja älä jätä lastasi hänen kanssaan kahden.

Vierailija
4/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nalkutus ja laihduta.

Vierailija
5/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:09"]

Fetissini on rakastella intohimoisesti iljettävän hirviön kanssa.

[/quote]

Ei naurata. :/ Tässä tapauksessa ei ole myöskään sänkykamarihommia nähty juurikaan, sillä mies on myös lähes impotenttikin. Mutta ne sellaiset asiat ovat ongelma vähäisimmästä päästä. Eniten pelottaa äkkipikainen ja arvaamaton luonne sekä paha asenneongelma. T. Ketjun aloittaja

Vierailija
6/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jätä sitä?

Vierailija
7/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö siis suhteenne näin:

- seurustelitte, sinulla oli lapsi aiemmasta suhteesta

- mies pahoinpiteli sinua, mutta a) jatkoit suhdetta ja b) jätit lapsesi hänen hoitoonsa

- pahoinpitelyistä ja "rajan ylityksestä" huolimatta menitte naimisiin/ avoliittoon

- henkinen (ja ehkä fyysinenkin) kaltoinkohtelu on jatkunut

- teillä on nykyään yhteinen lapsi/ lapsia

Noinko se siis menee ja on jatkunut vuosia? Samalla kun selvität miten pääset pois suhteesta, mieti samalla myös, ja ankarasti, miksi olet jäänyt tuohon suhteeseen, katso peiliin. Tämä siksi, että et uudestaan tekisi samaa virhettä. Mikä tuollaisessa miehessä veti sinua puoleensa; miksi parisuhde on sinulle tärkeä, mitä kerrot sillä itsestäsi maailmalle; miksi haluat lapsia vaikeisiin olosuhteisiin?

Miehen yhteys esikoisesi kehitysviivästymään on pelkkää spekulaatiota, mutta ymmärrän kyllä että on paljon helpompi syyttää miestä ihan kaikesta. Ikävä kyllä olet mun mielestäni yhtä lailla vastuussa omasta ja lastesi tilanteesta kuin miesikin.

Vierailija
8/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:22"]

Mikset jätä sitä?

[/quote]

Olen itsekin järkyttynyt js kuvottaa koko tämä tilanne. Minun varmaankin täytyisi kertoa jollekin läheiselle tilanteesta, mutta menen tosielämässä jotenkin lukkoon, enkä ole vielä kyennyt toimimaan. Juuri, kun olen kertomassa jollekin (jolle olen jo päättänyt kertoa), sanonkin, että kaikki on kunnossa. :( Miehen äiti sai kuulla pahoinpitelyistä silloin kauan sitten ja kielsi minua menemästä lääkärille. Minua ällöttää miehen vanhemmatkin, sillä he ovat mukana samassa sairaassa kuviossa. T. Ketjun aloittaja

Vierailija
9/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:22"]

Mikset jätä sitä?

[/quote]

Olen itsekin järkyttynyt js kuvottaa koko tämä tilanne. Minun varmaankin täytyisi kertoa jollekin läheiselle tilanteesta, mutta menen tosielämässä jotenkin lukkoon, enkä ole vielä kyennyt toimimaan. Juuri, kun olen kertomassa jollekin (jolle olen jo päättänyt kertoa), sanonkin, että kaikki on kunnossa. :( Miehen äiti sai kuulla pahoinpitelyistä silloin kauan sitten ja kielsi minua menemästä lääkärille. Minua ällöttää miehen vanhemmatkin, sillä he ovat mukana samassa sairaassa kuviossa. T. Ketjun aloittaja

[/quote]

Ymmärrän, että eroaminen on vaikeaa, mutta tuossa tilanteessa suhteen jatkaminen vain lisää teidän kaikkien tuskaa. Lopeta se nyt ja pääsette kaikki helpommalla.

Vierailija
10/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!!! Onko se se nuorempi lakimies? Sehän on hullu!

Vierailija
11/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä suuri osa on iljettäviä hirviöitä

Vierailija
12/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:05"]

Vihaan häntä. Hän on pahimmillaan julma, tunteeton, valehteleva, aggressiivinen ja sovinistinen. Ollessaan hyvällä tuulella hän on ihan kohtalainen ja siedettävä ja jopa mukavaa ja hauskaa seuraa. Tosin ne pahimmat puolet muistuvat mieleeni niinä hyvinäkin hetkinä. Kunpa pääsisin hänestä eroon, mutta perhetilanne hieman hidastaa, joten minun täytyy tässä suunnitella ja varautua, jotta pääsen omaan kotiin turvallisesti ja fiksusti.

Jokainen päivä on kamppailu hänen kanssaan. Olen onnellinen vain, kun hän on poissa kotoa, esimerkiksi töissä. Hän on ylittänyt rajan pahoinpidellessään minua aikoinaan, kun vielä seurustelimme. Hän ei ole tiettävästi tehnyt mitään pahaa lapsille, mutta lapseni on ollut hänellä hoidettavana pienempänä ja lapsella on nyt todetty kehitysviivettä. Pienempänä lapseni oli vielä normaali kehityksensä osalta. Pahin painajaiseni ja pelkoni on se, että hän on esimerkiksi ravistellut lasta. Koskaan hän ei ole sellaisesta jäänyt kiinni ja todisteita ei ole, mutta ihmetyttää se kehitysviive todella. Oksettaa, kun ajattelenkin sellaista.

[/quote]Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä