Miehen kommentointi toisten naisten kuviin
Mitä mieltä olette tästä - mies kommentoi kuvagalleriassa naisten vihjailevia kuvia "mm sexy ;)" "oh how cute ;)" (Kuvagalleriassa suurin osa tosiaan ulkomaalaisia)
Mies on täysin luotettava enkä pettämisestä koskaan epäilisikään, mutta jotenkin keljulta tuntuu katsella niitä punatukkaisia seksikkäitä hoikkia naisia, kun itse raskauden neljännellä kuulla alkaa tuntua turvonneelta ja epäseksikkäältä... Kyllä itsetunnon matalaksi pistää... Jotenkin seksihalutkin vie mennessään... Keskittyy orgasmin sijaan miettimään mitenkä on iho taas kuin teini-iässä ja hormonit pistäny hikoilun huippuunsa ja muutenkin ihan ällö olo...
Mutta olisitteko mustiksia? Edes hieman? Mies vakuuttaa minun olevan aina kaunis ja seksikäs hänelle vaan tiedän hänen naisihanteensakkin olevan erilainen - eri hiusvärikin jne ja nämäkin ääneen sanonut... Sarjoja katsellessa näitä "söpöjä nörttityttöjä" aina eteen sattuu...
Hormoonit pistää varmaan päätä sekasin ja yksin vellon näissä ihme ajatuksissa... Ennen muiden joukossa pidin itseäni aina hyvin vetävänä muttei siitä itsetunnosta tunnu olevan enää mitää jäljellä... Ei kiinnostas nykyään meikatakkaan, ihon vetää niin hemmetin kuivaksi... Yh oon yksin ja onneton hormonikasa.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:47"]Hassua, että vaivaudut edes miettimään tuollaista saati kysyä. Päättele siitä viestini pointti...
[/quote]
Kysymään siis
Mä ottaisin tuon pettämisenä. En vakavana, mutta kuitenkin. Ja asiasta aivan varmasti keskusteltaisiin, vaikka mua inhottaisikin sen esille ottaminen.
Ei ole todellakaan ok. Kertoisin miten paljon se loukkaa minua ja käskisin lopettaa. Tässä kohtaa miehen kuuluisi pyytää vuolaasti anteeksi, luvata lopettaa heti ja pitää lupauksestaan kiinni.
Eihän tuo toki minusta eroamisen arvoista ole _jos se loppuu_, mutta todella törkeää ja ajattelematonta. Kysy mieheltäsi mitä hän olisi mieltä jos sinä kommentoisin vieraille miehille "mm sexy ;)" -juttuja.
Samaa olin kirjoittamassa kuin edellinenkin,mitähän se miehesi ajattelisi jos vaimo kommentoi muiden miesten kuvia netissä "you are so hot" "mmm how handsome you are" jne.Tuskinpa riemusta kiljuis...
Hassua, että vaivaudut edes miettimään tuollaista saati kysyä. Päättele siitä viestini pointti...