Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset opiskelee luokanopettajaksi?

Vierailija
07.01.2015 |

Onko siellä kauheesti blondeja kors victorias secret bombshell tytyköitä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä millaisia stereotypioita täällä on valloillaan... Jos AP:lla on oikeaa kysyttävää niin vastailen mielelläni! T: kommentti 6, loko-opiskelija

42/52 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjkl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/52 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin luokanopettajaksi. Olin melko kapinallinen ja rankka yläaste aikoina. Lukiossa meno hieman rauhoittui, mutta missään nimessä en ollut kiltti 10 pisteen oppilas. Sosiaalisesti olen varmaankin melko taitava, olen aina ollut elävä ja menevä, enkä juuri malta pysyä paikoillani. Opiskelin ensin toisen ammatin, tosin lähellä opettajan ammattia olevan alemman korkeakoulututkinnon. Vasta 30 vuotiaana aloin haaveilemaan opettajan ammatista ja sinne päädyinkin lisäopintojen ja lasten syntymän jälkeen. Nyt olen mielestäni täysin oikeassa paikssa, rakastan työtäni ja olen ehkä melko tiukkakin, perinteitä pitkälti noudattava opettaja, mutta ainakin vanhemmilta olen saanut paljon kiitosta siitä, että luokassa on työrauha ja oppilaat oppivat. Mielestäni osaan kuitenkin olla rento ja huumorintajuinen, vaikka aika paljon oppilailta vaadinkin, enkä siedä turhaa meteliä/huonoja tapoja luokassa.

44/52 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lammas vässykät villaneuleissaan.

45/52 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
46/52 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:22"]Sellaiset, jotka onnistuvat vakuuttamaan valitsijat, että juuri heidät kannattaa valita koulutukseen satojen halukkaiden joukosta.
[/quote]

Totta kyllä, mutta valitsijat eivät etsi mitään tietynlaista opetyyppiä valmiiseen muottiin, vaan koulutukseen valikoituu hyvin erilaisia persoonia ja ihmistyyppejä - yhtä monia kuin on tulevia oppilaitakin. Ja se on hyvä se! Ap oletko itse hakeutumassa opettajankoulutukseen?

Vierailija
47/52 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:22"]Sellaiset, jotka onnistuvat vakuuttamaan valitsijat, että juuri heidät kannattaa valita koulutukseen satojen halukkaiden joukosta.
[/quote]

Totta kyllä, mutta valitsijat eivät etsi mitään tietynlaista opetyyppiä valmiiseen muottiin, vaan koulutukseen valikoituu hyvin erilaisia persoonia ja ihmistyyppejä - yhtä monia kuin on tulevia oppilaitakin. Ja se on hyvä se! Ap oletko itse hakeutumassa opettajankoulutukseen?
[/quote]

Olen!

Vierailija
48/52 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nostan hattua opettajille, että ne jaksaa! Kyllä välillä käy mielessä, kun täällä kotona saattaa olla samaan aikaan toistakymmentä teiniä( kolme omaa ja loput kavereita), niin meininki on välillä aika villiä. Miten niitä jaksaa työkseen?

Vierailija
49/52 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinnaisia ja konservatiivisia perhetyttöjä, joille elämän nurjat puolet eivät ole näyttäytyneet.

Vierailija
50/52 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:50"]

Sovinnaisia ja konservatiivisia perhetyttöjä, joille elämän nurjat puolet eivät ole näyttäytyneet.

[/quote]

No ne hulivilitytöt panevat koulunsa läskiksi ja keskittyvät lasten tekemiseen ja yh-uraan! Ja elämän nurjat puolet tulevat tutuiksi.

Vierailija
51/52 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha luokkakaverini kuulemma opiskelee luokanopeksi. Sekaantui joka asiaan peruskoulussa ja jyräsi omilla mielipiteillään muut. Kävi valittamassa suureen ääneen opettajille, jos ei saanut mielestään tarpeeksi hyvää numeroa. Kovin vakuuttunut oli omasta erinomaisuudestaan. Jälkeenpäin olen miettinyt, mahtoiko hänessä olla narsismin piirteitä. Reiluun kymmeneen vuoteen en ole kyseistä henkilöä nähnyt, joten en tiedä onko aikuistunut tai kypsynyt.

Vierailija
52/52 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi