Mä en varmaan selviä tästä surusta ikinä
Kommentit (21)
Eiköhän se ole elämätön nuoruus mitä sä suret. Hauska opiskelijaelämä jne.
Juuri kirjoitit, että yrität aktiivisesti unohtaa kaikki taakse jääneet ikävät asiat?
Tälläkö lailla se sinusta onnistuu, että jauhat niitä menneisyytesi asioita netissä joka ikinen päivä?
Ai mä luulin että se sun vielä eilen kuolemankielissä ollut poika (joka ei niin vakavassa räkätaudissa mitenkään kyennyt kouluun) nyt sitten heitti veivinsä siellä pelireissulla. :)
Poika just eilen sun mukaasi sairastui niin pahasti että henki tuskin pihisi. Ja tänään lähti maakuntaan pelireissulle niinkun ei mitään??
Mutta oothan sä sentään MAAILMAN PARAS VALITTAJA.
Narrasitko, kun pari päivää sitten sanoit olevasi onnellisempi kuin koskaan?
No totta kai ihminen on ikionnellinen, kun on juuri saanut unelmiensa työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
hyppää rekan alle sit.
Ei jalka enää nouse hyppyyn.
Vierailija kirjoitti:
Poika just eilen sun mukaasi sairastui niin pahasti että henki tuskin pihisi. Ja tänään lähti maakuntaan pelireissulle niinkun ei mitään??
Hän kävi eilen lääkärissä eikä ollut koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole elämätön nuoruus mitä sä suret. Hauska opiskelijaelämä jne.
Mulla oli hauskaa 3 vuotta nuorena kun asuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyppää rekan alle sit.
Ei jalka enää nouse hyppyyn.
Nousee kyllä, jos se hemmoteltu tenava käskee hypätä. Sillon valis hyppää ja korkealle hyppääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Mitä niin? Sai allergiseen nuhaan nenäsumutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos perjantaina sairastutaan niin hirveän pahasti kuin kuvailit, niin lauantaina ei tosiaankaan lähdetä palloa potkimaan.
Elämän tarkoitus on oppia hyväksymään oma elämänkulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos perjantaina sairastutaan niin hirveän pahasti kuin kuvailit, niin lauantaina ei tosiaankaan lähdetä palloa potkimaan.
Ainahan mä palstan mukaan kaikki väärin teen. Oli kova nuha silloin aamulla ja oli räkäinen. Siitä on wilmaankin tullut viestiä, ettei räkäisenä saa mennä kouluun. Käytiin lääkärissä ja hän tutki, ettei mitään vakavaa ole. Antoi allergiseen nuhaan nenäsumutetta.
Herranjumala eläkkeelläkin vielä pitää veivata tommosia.