Kuka sä niinku oot?
Jotenkin olettaisin, että tämä on äitien palsta pääasiassa mutta selkeästi tämän funktio on hieman laajempi. Ilmeisesti miehiäkin täällä piipahtaa jos kommentteihin on uskomista. Henk koht en voisi kuvitella omaa miestäni tänne eksyvän. Koukuttava palsta kyllä, eksyin tänne loppuvuonna ekoja kertoja. Täällä näkee monella lailla ihmisten kirjoa. Mielenkiintoista, mitkä monet asiat herättävät ihmisissä mielenkiintoa. Tahtoisinkin udella ensisijaisesti että minkä ikäinen olet. Ja sukupuoli... Jos tahdot kertoa vielä että oletko kotivanhempi, työelämässä, millä alalla... Olisi mielenkiintoista tietää kuinka laaja skaala sakkia täällä on.
Itse n39, päiväkodin johtaja
Kommentit (134)
Nainen 32v, yksinhuoltaja ja myyjä
19v. lukiolainen, tyttö. Tänä keväänä haku oikikseen.
23-vuotias yliopisto-opiskelija Keski-Suomesta, Nainen. Eksyin tänne joskus taannoin etsiessäni vinkkiä tahranpoistoon ja oho... Tänne jäin.
Pitää vielä lisätä, että jokainen vastaus kertoo jollain lailla paljonkin ihmisistä... Kuten nyt tämä "neiti 19" joka esittäytyy perusteellisemmin ;). Usko tai älä, niin monella lailla tuokin on loisto vastaus siihen mitä halusin kanssakulkijoista täällä tietää. Mm. Sen, kuinka moni tahtoo vastata asiallisesti asialliseen kysymykseen, kuka ei, kuka vaan lukee ja sivuuttaa. Kaikki käy :). Kiva että on kivat tisut :)
t. Aloittaja :)
55-vuotias yhden lapsen äiti ja neljän isoäiti.Laitoshuoltaja/potilasavustaja,entinen tehtaan duunari.Yrittää välillä antaa tänne "vanhan ajan " neuvoja.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:01"]
Olen kaunis ja nuori nainen, c-kupin tissit, muodokas peppu, hoikka vyötärö, virheetön iho, pitkät ja paksut luonnonvaaleat hiukset, kauriin silmät. Pituus 160cm ja paino 51kg. Olen väitellyt tohtoriksi ja työkseni teen tutkimusta. Isovanhempani tukevat tutkimustyötäni, jonka vuoksi pystyn myös harrastamaan paljon. Harrastan kiipeilyä ja uimahyppyä, juoksen maratoneja ja sup-lautailen kesällä Suomessa ja talvisin kaukomailla. Lisäksi soitan klarinettia ja pianoa ja laulelen itseni ja muiden iloksi. Teen myös vapaaehtoistyötä maahanmuuttajien ja mielenterveyskuntoutujien parissa. Olen onnellinen ja nautin elämän monipuolisuudesta!
[/quote]
Sinulla lienee paljon kateellisia elämässäsi? Elämäsi kuulostaa hyvälle ja laadukkaalle, onnea!
21vuotias nainen joka eksyi tänne ensimmäisen kerran vauvakuumeissa (kärsinyt niistä about vuoden, mutta hankinta ajankohtaista vasta korkeakoulututkinnon jälkeen) lukemaan raskaudesta jne kertovia ketjuja.. Ja jotenkin sitten lipsahdin tänne AV:lle :D
27-vuotias nainen, opiskelija, ei lapsia. Olen kyllä täti ja haluan lapsia joskus, eli lastenkasvatuskeskustelutkin (ja lapsen kehitys yms.) kiinnostaa. Ja onhan täällä ketjuja kaikesta mahdollisesta, ja välillä levotonta läppää :D Olen jäänyt koukkuun :P Vaikea sanoa miten alunperin eksyin tänne, varmaan teiniäitien blogien kautta.
44-vuotias yhden 3-vuotiaan tytön äiti. Sairaanhoitaja, nyt kotiäitinä. Uusperheessä myös mies ja hänen teinipoika. Asumme pohjoisessa maaseudulla. Kun kaikki muut nukkuvat, minä valvon ja vilkuilen väliin tätäkin palstaa.
17 v lähihoitaja opiskelija (tyttö);-)
20, vaatetusalan opiskelija ja iltahommina ja kesäisin lastenvahtihommia.
Mies 40v, ohjelmistoalalla.
Eksyin tänne aikanaan lapsen suihkupelkoja googletellessa ja siitä lähtien olen poikkeillut.
Olen 45-vuotias viiden lapsen luokanopettaja-/lastentarhanopettajaäiti (lapset 21 - 12v.). Palstaillut jo vuodesta 2000. Olen ollut havaitsevinani, että nykyään täällä on yhä enemmän muita kuin äitejä. Tai sitten alan olla jo niin vanha, että nuorten äitien tyyli näyttää epäilyttävältä :)
Onpa kiva kun viitsitte vastata:) hauska tutustua, teille kaikille.