Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kasvaako halut iän myötä?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse 50 v ja mitään muuta ei mielessä….

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

51v.

Vierailija
2/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvaa halut. Kokoajan suklaa mielessä ja vesi kielessä. Tässäkään ei tarvitse lukea rivien välistä. Makenhimon halu on suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Sama ongelma kuin ap:llä, ja mies jota ei voisi vähemmän kiinnostaa.

Vierailija
4/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt seksistä niin ei. Jostain kumman syystä Marimekon kuosit on alkaneet miellyttää ja suomalainen lasitaide.

Vierailija
5/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos, kyllä! Olen himokas ja halukas eli sytyn nopeasti. Onneksi kumppanini on hyvin juonessa mukana eli olen äärimmäisen tyytyväinen seksielämääni.

Vierailija
6/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on panohommat enemmän nuorison hupia. Sanoin pojalle, että pyöritä vaan nyt nuorena useampaa pirkkoa kerralla, kun vanhana sitä ei enää oikein jaksa.

Vierailija
7/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvanut. En tiedä vaikuttaako siihen se, etten ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
8/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaahan ne, mutta vastapainoksi karttuu myös kokemus miehistä, että ei ne sitten käytännössä kuitenkaan kasva.

Vierailija
9/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 62-vuotias mummo ja tutustuin 34-vuotiaaseen nuoreen mieheen. Himot on herännyt aivan uudelle tasolle ja olemme harrastaneet seksiä melkein päivittäin.

Vierailija
10/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: joku hormonikorvaushoito aloitettu suurilla annoksilla menopaussin oireiden hoitoon?

Vierailija
11/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap: joku hormonikorvaushoito aloitettu suurilla annoksilla menopaussin oireiden hoitoon?

Ei ole mitään hoitoa aloitettu.

Kuukautiset pyörii ihan normaalisti.

Hormonaalista ehkäisyä ei ole myöskään.

Ap

Vierailija
12/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on panohommat enemmän nuorison hupia. Sanoin pojalle, että pyöritä vaan nyt nuorena useampaa pirkkoa kerralla, kun vanhana sitä ei enää oikein jaksa.

Toivottavasti olet poikaasi opettanut kuitenkin kohtelemaan naisia hyvin ja olemaan rehellinen kuvioidensa suhteen.

Vierailija
13/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei. Sama ongelma kuin ap:llä, ja mies jota ei voisi vähemmän kiinnostaa.

Oletko harkinnut rakastajaa?

Vierailija
14/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olisin voinut lopettaa koko touhun jo 10 vuotta sitten. Olen nyt 44v. Niin nähty homma.

Vierailija
15/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimoni oli halukkaimmillaan 35-40v

T:Mies 50v

Vierailija
16/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voi sanoa, että itsellä olisi kasvanut, kun aina halut ovat olleet suuret. Aviomiehellä halut ovat vähentyneet (n. 3-5 kry/vko), mutta onneksi mukava nuorempi mies rakastajana helpottaa välillä haluja.

Vierailija
17/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nyt 62-vuotias mummo ja tutustuin 34-vuotiaaseen nuoreen mieheen. Himot on herännyt aivan uudelle tasolle ja olemme harrastaneet seksiä melkein päivittäin.

Mistä löytyi ?

Vierailija
18/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. En ole saanut parittelua kolmeen vuoteen.

N29

Vierailija
19/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Olisin voinut lopettaa koko touhun jo 10 vuotta sitten. Olen nyt 44v. Niin nähty homma.

Oletko käyttänyt hormonaalista ehkäisyä? Onko sinulla siis halut mennyt, vai onko ennemminkin kyse siitä ettei seksi ole ollut koskaan hyvää?

Vierailija
20/75 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä voi sanoa, että itsellä olisi kasvanut, kun aina halut ovat olleet suuret. Aviomiehellä halut ovat vähentyneet (n. 3-5 kry/vko), mutta onneksi mukava nuorempi mies rakastajana helpottaa välillä haluja.

Mistä näitä nuorempia rakastajia löydätte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan