Naiset, kasvaako halut iän myötä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Sama ongelma kuin ap:llä, ja mies jota ei voisi vähemmän kiinnostaa.
Arvaatko miksi miestä ei voisi vähempää kiinnostaa?
1. katso peiliin
2. miestä kiinnosti ikävuodet 15-45. Koettuaan 30 vuotta naisten pihtaamista hän tottui siihen ja nyt kun hän ei enää itke pillun perään, se ei sovi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. En ole saanut parittelua kolmeen vuoteen.
N29
Sun pitäis äkkiä ryhdistäytyä.
Miksi?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä voi sanoa, että itsellä olisi kasvanut, kun aina halut ovat olleet suuret. Aviomiehellä halut ovat vähentyneet (n. 3-5 kry/vko), mutta onneksi mukava nuorempi mies rakastajana helpottaa välillä haluja.
Mistä näitä nuorempia rakastajia löydätte?
Nuoruus on "katsojan silmissä". Siis tämä "nuorempi" mies on nyt 44 v ja minä 58 v. Töistä löytyi ja sopivaksi osoittautui. Sivusuhde jatkunut nyt 5 vuotta, mutta meille kaikin puolin sopiva järjestely. Riittää yhdessä mieheni kanssa helpottamaan minun halujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä voi sanoa, että itsellä olisi kasvanut, kun aina halut ovat olleet suuret. Aviomiehellä halut ovat vähentyneet (n. 3-5 kry/vko), mutta onneksi mukava nuorempi mies rakastajana helpottaa välillä haluja.
Mistä näitä nuorempia rakastajia löydätte?
Nuoruus on "katsojan silmissä". Siis tämä "nuorempi" mies on nyt 44 v ja minä 58 v. Töistä löytyi ja sopivaksi osoittautui. Sivusuhde jatkunut nyt 5 vuotta, mutta meille kaikin puolin sopiva järjestely. Riittää yhdessä mieheni kanssa helpottamaan minun halujani.
Tietääkö miehesi järjestelystä?
Kyllä nyt 99-vuotiaana halut on isoimmillaan.
Kyllä ainakin minulla on kasvanut ihan valtavasti. N44
20-30 M ja 40-50 N halut kohtaavat.
Ei ne mummoikäisillä enää kasva. Kaikki laskee, pisteet miesten silmissä.. Estrogeenitasot jne
Jännä, kun miesten pitää osallistua tähänkin keskusteluun…..vaikka heiltä ei kysytä mitään.
Kasvaa kyllä. Harmi että miehet ei pysy tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvaahan ne, mutta vastapainoksi karttuu myös kokemus miehistä, että ei ne sitten käytännössä kuitenkaan kasva.
Joo se on vähän ristiriitaista. Panettaa enemmän, mutta kiinnostaa olla miesten kanssa tekemisissä vähemmän.
Ehdottomasti nyt on parasta. Lapset muuttaneet kotoa, olo on itsevarma, kunto hyvä. Nyt vain nautitaan ja iloitaan.
Mulla loppui 40 v paikkeilla halut kokonaan ja hyvä niin, kun sinkku olen. Eipä tarvi enää miestä seksinkaipuuuseen etsiä.
Kyllä. Samalla tavalla kuin perseen ympärysmitta ja nuoret miehet saa halut hyrräämään. Olen kuitenkin täysin näkymätön, "valitettavasti" myös vanhoille boomereille.
N50
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt 99-vuotiaana halut on isoimmillaan.
Sama täällä. Olensuhteessa nuoren miespuolisen yöhoijan kanssa. Nams!
Nainen 99,5 vuotta
Riippuu ihmisestä sekä siitäkin, kuinka paljon seksiä saa. Ja mitä tarkoittaa iän myötä. Kyllä, tutkimuksen mukaan keskimääräinen 40-vuotias nainen on halukkaampi ja etenkin nauttii seksistä enemmän kuin 20-vuotias, mutta sitten 60-vuotias taas ei ole niin halukas.
Mut ennenkaikkea : riippuu ihmisestä. Itsellä ollut huippu ehkä 35-vuotiaana, nyt 50-kymppinen.
Kyllä! Vv jälkeen ihan parasta kun ei menkat ja pms häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä sekä siitäkin, kuinka paljon seksiä saa. Ja mitä tarkoittaa iän myötä. Kyllä, tutkimuksen mukaan keskimääräinen 40-vuotias nainen on halukkaampi ja etenkin nauttii seksistä enemmän kuin 20-vuotias, mutta sitten 60-vuotias taas ei ole niin halukas.
Mut ennenkaikkea : riippuu ihmisestä. Itsellä ollut huippu ehkä 35-vuotiaana, nyt 50-kymppinen.
Ihmekös tuo, jos ei 500-vuotiaana enää haluta.
Sun pitäis äkkiä ryhdistäytyä.