Mitä urheilulajia treenataan kuntosalilla lantionostoilla?
Kommentit (55)
Kuka teinipissis tämän kysymyksen on kirjoittanut? "Vähäks on noloo, ku noi silleen nostelee peffaa. Näyttää ihan seksiliikkeeltä. Voi ihkudaa. En kyl ikinä kehtais."
Varmaan tuntuu nololta ajatella tällaista, mutta pakarat ovat aika tärkeät liikkumisen kannalta. Ihan kuule vaikka kävelyssäkin tarvitaan.
t. liikunnanohjaaja
Vierailija kirjoitti:
Kamppailulajit
Ja erityisesti sänkypaini.
Mulla se auttaa selkävaivoihin vahvistaa selkää kummasti.
Auttaa myös pimpin tiukkaamiseen.
Jotta jaksaa tehdä samaa liikettä munan päällä myös.
Harrastan sprinttiä ja yksi salitreenin kulmakivistä boksihyppyjen lisäksi on lantionnosto tangolla.
Aikuisviihde kuvauksiin siellä harjoitellaan niitä liikkeitä
Vierailija kirjoitti:
Harrastan sprinttiä ja yksi salitreenin kulmakivistä boksihyppyjen lisäksi on lantionnosto tangolla.
Olet nainen? Ei meillä miehillä kuulu tuota liikettä sprinttiin. Hyppyjä, raskaita jalkakyykkyjä ja itse lajinomaista harjoittelua.
Pepun muokkausta, jos rehellisiä ollaan.
Itselläni on selkä rikki, PT teki saliohjelman ja siihen kuuluu lantionnostot.
Keskivartaloa se treenaa. Hihi onko tämä jotenkin hauskaa?
Eikö teillä muu pyöri päässä kun instakuvat.
Itse ajattelin kyseisen liikkeen tuovan lisää voimaa potkuihini karatessa.
Ehkä jo keksitkin, lirahdusten estoon aivastaessa tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan juoksua ja lantionnostot kuuluu kyllä saliohjelmaan, kun juoksussa hyvä lantion asento ja pakaroiden voima on tärkeää. Ja lisäksi istumatyöläisellä pakarat ”nukahtaa” muuten.
Seli seli ja seli.
Kokousmaratonia. Pitää olla vahva perse, jotta jaksaa.
Painia varten tietenkin: https://1573909.169.directo.fi/@Bin/fc4eb25c7eb201437b835b575b98d014/16…
Mulla on perheessä kolme jalkapalloilevaa poikaa, on jokaisella fysiikkatreeneissä tuo yhtenä liikkeenä.
Sinä et ole koskaan ottanut yhtään juoksuaskelta, jos et ymmärrä pakaralihasten tärkeyttä. Pakaralihasten tärkeys ei hiivu vaikka olisi a) nainen b) 52v c) feministi d) Ei olisi koskaan harrastanut yleisurheilua.
t. naisfemisnistimaratoonari