Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Millainen kosinta veisi juuri sinulta jalat alta?

Vierailija
30.10.2021 |

Ja miehille sama tasavertaisuuden nimissä. Jos kosijana olisikin nainen, millainen kosinta tekisi sinuun miehenä vaikutuksen?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyy täältä vauvapalstalta ideoita omaan kosintaansa? Voiko pahempaa turn-offia olla?

Vierailija
2/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta jäällä niin, että molemmilla olisi luistimet. Menisi jalat alta ennen kuin sanaakaan ehdittäisiin lausua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se "leikisti" ja kosi seuraavana päivänä. Näin maksimoit kositun onnentunteen.

Vierailija
4/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ymmärrä kysymystä, mutta en oikein ymmärrä, miten kosinta voisi "viedä jalat alta" tai miksi kosinnan pitäisi tehdä vaikutus. Luulisi, että jos jompi kumpi ehdottaa naimisiin menoa, on kummallakin jo niin selkeä tunne ja tieto siitä, että molemmat haluavat elää yhdessä jatkossakin, joten onko se naimisiin menon ehdottaminen sinänsä edes mitään ihmeellistä?

Vierailija
5/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katsellut vähän liikaa romanttisia elokuvia :D

Vierailija
6/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Ei ole pelkoa että kukaan kosisi. Kun ei edes treffiseuraa saa.

Vierailija
7/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se "leikisti" ja kosi seuraavana päivänä. Näin maksimoit kositun onnentunteen.

Tietäjät tietää 😅

Vierailija
8/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joku romanttinen ja yllättävä, mutta klassinen. Oltaisiin vaikka syömässä jossain juhlapäivänä ja siellä menisi polvilleen, avaisi rasian jossa huom. kaunis sormus ja kysyisi tulenko vaimoksi. Olisi hauskaa jos tilanteella olisi yleisöä, jotenkin sellainen oma tähtihetki olisi ihana 😄 ja jotain kukkia olisi hyvä myös olla paikalla, vaikka punaisia ruusuja.

Vierailija
9/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi vaikka kotona takkatuli ja joku pieni yllätys, ehkä viinipullo tms. ja sellainen romanttinen kahdenkeskinen hetki.

Itse en usko, että mies kosii joten kävin viime viikolla sormukset. Tosin omani tulee liikkeeseen vasta maanantaina, joten en nyt tiedä voiko näin "kosia"? Jännittää.

Vierailija
10/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi vaikka kotona takkatuli ja joku pieni yllätys, ehkä viinipullo tms. ja sellainen romanttinen kahdenkeskinen hetki.

Itse en usko, että mies kosii joten kävin viime viikolla sormukset. Tosin omani tulee liikkeeseen vasta maanantaina, joten en nyt tiedä voiko näin "kosia"? Jännittää.

Kosintahan ei ole muuta kuin naimisiin menon ehdottamista. Sormuksia siihen ei tarvita. 

Vierailija
11/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi yllätys jutut on kivoja . On yllättävää saada lahja synttärinä kun sitä ei odota tai jouluna . Tai kun tulee kosinta mikä ei liity hyväksi käyttöön hyötyyn tai huijaukseen . Sekin kun joku sanoo ilman hyötyä jotain ystävällistä.

Vierailija
12/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosintahan ei ole muuta kuin naimisiin menon ehdottamista. Sormuksia siihen ei tarvita. 

Niin, tiedän kyllä :) Minusta se sormus vaan tuntuu kuuluvan asiaan.

Vierailija
13/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu ostaa sormus ja maksaa se ne molemmat tai ennen oli kolme . Siis kristityillä on tapana että mies kosii ja ostaa sormukset .

Vierailija
14/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimeissa tapana että nainen kosii . Toki heillä myydään naisia rahasta ja laitetaan tyttäriä myös Intiassa mies ostaa vaimon rahalla . Mikäli mies ei kosi ei se sitten halua avioliittoon .

Vierailija
15/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, en ole ikinä miettinyt tuollaista.

Nytkin kun yritän miettiä, niin ei tule mitään mieleen.

Haluaisin mennä naimisiin yhteisen keskustelun perusteella, en kaipaa kosintaa.

N29

Vierailija
16/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naimiisinmeno, joten parempi on ettei kosita millään tavalla.

Vierailija
17/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kosinta tuskin veisi jalkoja alta.

Jos minua joskus kositaan niin riittää ihan vaan että asia otetaan puheeksi.

En halua missään nimessä mitään ravontolassa tms julkisessa paikassa tapahtuvaa kosintaa polvistumisineen ja sormuksineen, ällöttää jo ajatuskin.

Vierailija
18/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito lahja joskus kirjoitti:

Noi yllätys jutut on kivoja . On yllättävää saada lahja synttärinä kun sitä ei odota tai jouluna . Tai kun tulee kosinta mikä ei liity hyväksi käyttöön hyötyyn tai huijaukseen . Sekin kun joku sanoo ilman hyötyä jotain ystävällistä.

Miten kosinta liittyy lahjoihin? Ainahan on oletusarvo, että ihminen saa syntymäpäivä- ja joululahjoja. Yllätyksiä ne aina on, muttei yleensä kovin mieluisia.

Vierailija
19/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän tylsä, mutta minusta sen ihmisen pitää ensin viedä jalat alta kun seurustellaan.

Se kosinta on sitten tuoli pepun alle, että rakas en anna sun koskaan kaatua. Se on vakiintumista, se on lupaus että tuetaan toinen toista.

En myöskään piittaisi mahtihäistä. Tulisi vain olo, että toinen ei kestä arkea vaan tarvitsee suurta juhlaa siihen että liekki pysyy.

Minulle todellinen suhde on ihanaa arkea eikä toisen "kivaa" säikyttelyä. Haluaisin että mieheni haluaa minut onnellisena eikä "peura ajovaloissa" säikähtyneenä.

Vierailija
20/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että rakastamani mies veisi minut auto-ajelulle kertomatta minne menemme. Ajelisimme kauniisiin maisemiin ja mies katsoisi aina välillä minua rakastavan ja salaperäisen näköisenä ja ihmettelisin, että mitä on tekeillä. Sitten kääntyisimme pienemmälle tielle, joka veisi kauniin talon pihaan. Mies pysäyttäisi auton ja jäisimme siihen istumaan. Ihmettelisin ääneen, kuinka ihana paikka ja mitä siellä oikein teemme? Mies ottaisi minua kädestä, katsoisi silmiin ja kysyisi, että haluaisinko asua siellä talossa hänen kanssaan ja tulisinko hänen vaimokseen? Haukkoisin henkeä onnesta ja yllätyksestä kyyneleet silmissä ja sanoisin, että kyllä tietenkin haluan!