Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ne työurat pitenee kun ei pysähdytä hoitamaan lapsia kotona.

Vierailija
2/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Räty, töihin vaan kaikki naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mutta mistäs niitä töitä, kun nykyisiäkin työllisiä irtisanotaan koko ajan ja vauhti tuntuu vain kiihtyvän? Ei ole töitä enää entiseen malliin edes miehille.

Vierailija
4/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tulevaisuudessa ole enää töitä, niin ei tarvitse tehdä enää uusia työntekijöitäkään. Tarkoittaa että ei enää lapsia.

Vierailija
5/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Omani oon jo hoitanut (kotona).

Vierailija
6/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, turhat tukiaiset pois niin ihmiset oppivat elämään omillaan. Jokainen hankkikoon sen määrän lapsia kun pystyy elättämään. Jaa kyllä, minulla on lapsia kaksi, olin kotona siihen asti että nuorin ehti 15 vuotiaaksi, ilman tukiaisia.

Vierailija
7/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:56"]

Ihan hyvä vaan, turhat tukiaiset pois niin ihmiset oppivat elämään omillaan. Jokainen hankkikoon sen määrän lapsia kun pystyy elättämään. Jaa kyllä, minulla on lapsia kaksi, olin kotona siihen asti että nuorin ehti 15 vuotiaaksi, ilman tukiaisia.

[/quote]

Kieltäydyit siis mm. äitiysrahoista ja lapsilisistä? Ihan hyvä suoritus.

Vierailija
8/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kasille, lapsilisät tuli siihen aikaan kyllä ja pieni äitiysraha, eipä taloustilanteeseen vaikuttanut, ei mitään kotihoidon tukia. Harva varmaan kieltäytyykään ilmaisesta rahasta mutta muutostahan on tapahduttava että yhteiskunta toimii, velkaa on ihan liikaa, joku roti avustuksiinkin, ei kaikessa voi heittäytyä toisten armoille vaan yritettävä itse. Muutoksen tuulet puhaltaa jo ja se on ihan hyvä.