Tyttöjen illan teema pelkkää suklaata erilaisissa muodoissaan.
Kommentit (24)
Kannattaa viedä ämpäri. Niille on käyttöä, kun suklaaöverit alkaa oksettaa.
Vaikka sipsejä, liiallinen suklaa ei ole hyvää.
Kuulostaa vallan kuvottavalta illalta, vaikka suklaasta pidänkin. Vie vaikka kunnon ruokaa.
No huh huh, kun en syö suklaata laisinkaan. Veisin ihan jotain muuta teemasta huolimatta.
Veisin jotain suolaista ja ruokaisaa. Aika paljon saisi viedä, koska tekee taatusti hyvin kauppansa.
Lihapataa johon laitettu sekaan raakasuklaata. On muuten hyvää.
Joskus oli sellaista suklaalle maistuvaa kuohuviiniä Alkossa. Se oli hämmästyttävä kokemus, en kyllä tykännyt, mutta kyllä se maistui suklaalle.
En pitäisi suklaateemaisesta illasta. Olisin tyytyväinen kahden konvehdin jälkeen, sen jälkeen en enää haluaisi nähdä suklaata. Lähtisin varmaan sitten kättelyssä kotiin.
Kuulostaa ihanalta:) kiitos vinkistä. Mun kaverit ei vaan ole niin persoja suklaalle kun mä
Jos niihin on aikaa, tilaa kauniita suklaakarkkeja:
https://urjalanmakeistukku.fi/edible-anus-peraaukkosuklaa-konvehtirasia…
Kokonainen suklaalla kuorrutettu porsas. Omena suuhun.
Tulee mieleen se oululainen suklaakauppa, joka järjestää naisteniltoja, joissa naiset saavat kätkeä haluamansa seksilelun suklaamunan sisään. Tämä olisi hyvä vinkki muihinkin naisteniltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se oululainen suklaakauppa, joka järjestää naisteniltoja, joissa naiset saavat kätkeä haluamansa seksilelun suklaamunan sisään. Tämä olisi hyvä vinkki muihinkin naisteniltoihin.
Häh? Eihän suklaamunan sisään mahdu kuin joku minivibra tai geishapallo? Useimmat seksilelut on kumminkin ihan peniksen kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi suklaateemaisesta illasta. Olisin tyytyväinen kahden konvehdin jälkeen, sen jälkeen en enää haluaisi nähdä suklaata. Lähtisin varmaan sitten kättelyssä kotiin.
Kaikki olisi varmaan ihan tyytyväisiä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eihän suklaamunan sisään mahdu kuin joku minivibra tai geishapallo? Useimmat seksilelut on kumminkin ihan peniksen kokoisia.
Häh? Missä on sanottu, että suklaamunan pitää olla Kinderin kokoinen? Olen jopa Prismassa nähnyt suklaamunia, joiden sisään mahtuisi vähän isompikin värkki. Puhumattakaan, jos munan saa tehdä itse. Silloinhan se voi olla vaikka metri kertaa metri kokoinen.
Aika kulunut teema, mutta voithan sinä viedä jonkun suklaakasvonaamion.