Laihduttaminen lipsuu, apua!
Tämän päivän syömiset.
Aamu: 250g maitorahka, mustikoilla. Kahvi kevytmaidolla. Vitamiinit
Lounas: - (en koskaan syö lounasta)
Välipala: Omena, 150g raejuustoa
Päivällinen: lohta uunissa, kasviksia
Keksipaketti 150g
Geisha-levy
2 jälkiuunipalaa levitteellä ja juustolla
7 riviä fazerin hasselpähkinäsuklaata
100 juustoraastetta (en tiedä, ei edes maistunut hyvältä)
Olen laihduttanut jo kauan ja onnistunutkin, en ole koskaan syönyt lounasta, enkä koskaan repsahdellut tällä tavoin. Tämä on toistunut jo viidesti kahden viikon sisällä. Tällä tavoin söin ennenkin (paitsi en mitään kasviksia yms). Puolen vuoden laihduttamisen aikana silti mahaan mahtuu ton verran, vartin päästä varmaan lisää vielä. Vinkkejä, ihan oikeasti. Huomenna olen varmasti lihonut, ja se lannistaa varmasti enemmän mässäämään taas, ja hei kohta on perjantai.. lauantai.. :| apua!
Kommentit (41)
Aineenvaihdunta muuttuu ikääntyessä. Ala syömään myös lounasta. Ja muista käyttää myös rasvaa!
Olen alle 25v, ja aineenvaihduntakin on nopea sillä liikun paljon, juon vettä jne. Syön ainakin parin päivän ajan lounaan, jos se auttaisi.
Itse en ajattele ruokaa joten en ikinä syö noin paljoa pieniä snackejä.. Voin tehdä fyysistäkin työtä ilman ruokaa kun en ajattele sitä. Kalassa tai muualla eväät jää aina syömättä kun keskittyy johonkin muuhun.
Syön aamiaista ja illalla kunnon ruuan salaatin kanssa en muuta. No joskus jotain paistettua kalaa snackyn tai leivän.
En tiedä autaako mutta minulle ei tule nälkä jos en sitä ajattele totta kai maha murahtelee mutta siihen on tottunut se menee äkkiä ohi.
Laitan myös kaiken ruuan mitä syön en osta mitään "valmista" osa hauskuudesta on tehdä ruokaa siihen kuluu hetki aikaa ja hieman toimintaa.
Syö hyvä ihminen lounaaksi vaikka salaatti, jossa kasviksia ja jotain proteiinin lähdettä. Tuollainen syömisen väliin jättäminen aiheuttaa juurikin herkkuhimoa ja kaiken maailman epämääräisen mätön syömistä iltaan, vaikka ei nälkä olisikaan.
Kauheasti suklaata. Tuolla et kyllä laihdu!
Syö ruokaa äläkä hanki suklaata kotiin.
Ihmettelen tätä lounaan syönnin pakkoa? Syön lounaan vain jos kulutan sen miksi muuten söisin lounaan? Olen sopusuhtainen ja keski-ikäinen. Jos en tee mitään raskasta niin miksi ihmeessä?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:29"]Laihduttajan kotona ei pitäisi olla suklaata.
[/quote]
Kyllä meillä ainakin on vaikka laihdutan. Alkuun ne ärsytti ja käskin miehen nostaa ne ylös mistä en niitä saa, nykyään ne ei enää edes kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:44"]
Ihmettelen tätä lounaan syönnin pakkoa? Syön lounaan vain jos kulutan sen miksi muuten söisin lounaan? Olen sopusuhtainen ja keski-ikäinen. Jos en tee mitään raskasta niin miksi ihmeessä?
[/quote]
Helpottaa painonhallintaa. Monissa yhteyksissä on todettu, että tasainen energiansaanti on parasta laihtumisen ja painonhallinnan kannalta. Turhan monen laihduttajan kompastuskivi on juuri se, ettei päivällä syödä tarpeeksi/kunnolla ja sitten se kostautuu herkkuhimona illalla. Kiva juttu, jos sulla ei ole näin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:44"]Ihmettelen tätä lounaan syönnin pakkoa? Syön lounaan vain jos kulutan sen miksi muuten söisin lounaan? Olen sopusuhtainen ja keski-ikäinen. Jos en tee mitään raskasta niin miksi ihmeessä?
[/quote]
Ei kukaan sinua pakota lounasta syömään. Mutta jos oletetaan että normaalisti ihminen sen verran kulittaa että se lounas on hyvä syödä.
Niin, ei kotonani yleensä olekaan suklaata, mutta kaupassa vaan ostin kauhean kasan hetken mielijohteesta ja tämä on toistunut, kysyinkin vinkkejä tämän välttämiseen ja olen saanut "syö lounas", "älä osta herkkuja kotiin", ensimmäinen on hyvä neuvo, jota voisin kokeilla. Onko muita?
Lue noita "Paljonko pitäisi painaa" -ketjuja täältä av:lta, niin alkaa taas motivaatiota löytyä. :))
Olen 54 kg, 162 cm mutta läskiä on silti. Loppusuoralla ollaan ja siksi en haluakaan pilata tätä. Paino ei aina kerro kaikkea.
t ap.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:07"]
Olen 54 kg, 162 cm mutta läskiä on silti. Loppusuoralla ollaan ja siksi en haluakaan pilata tätä. Paino ei aina kerro kaikkea.
t ap.
[/quote]
No niinpä tietenkin, olisihan tuo jo pitänyt arvata. :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:10"]
t ap.
[/quote]
[/quote]
Niin mikä? Haluan timmiytyä vielä, nyt kun ylipainokiloista olen eroon päässyt.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:35"]Olen alle 25v, ja aineenvaihduntakin on nopea sillä liikun paljon, juon vettä jne. Syön ainakin parin päivän ajan lounaan, jos se auttaisi.
[/quote]
Se lounas on tärkeä, sen ei tarvitse olla raskas. Saalattiannos kanalla on vähä kalorinen ja kevyt
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:10"]
t ap.
[/quote]
[/quote]
Niin mikä? Haluan timmiytyä vielä, nyt kun ylipainokiloista olen eroon päässyt.
[/quote]
Oletko liian laiska timmiytymään salilla?
Ei ole herkkupäivä, normaalisti syön jotain 100-150g suklaata kerran viikossa, ja siinä olen pitäytynyt näitä kahta viikkoa lukuunottamatta. Eikä se edes ole ollut vaikeaa, en tajua mikä nyt on. :(