Mistä sait tänään tyytyväisyyden tunteita?
Mun "kiitollisuuslista":
- Pärjäsin töissä ihan uusissa hommissa
- Olen terve
- Sain pyykinpesuainepakkauksen tyhjäksi :)
- Sain nostettua tililtä 100 euroa, joka menee säästöön sellaisenaan
- Varpaankynsien leikkaamisen jälkeinen tunne on ihana :)
Kommentit (33)
- Kissantassunjäljet lumihangessa
- Tein hyvää ruokaa
- Lihakset kipeenä eilisen jumpan jäljiltä
söin sipsiä ja dippiä, ja katoin sykkeen uudet jaksot:-D Ihana vapaapäivä
- pesin 2 koneellista pyykkiä, eilen 3
- näin vauvani jälleen kehittyvän huimasti
- kävin kävelyllä, vaikka väsytti
- jaksoin kokata vauvalle pakkaseen ruokia
- olin muuten iloisempi
- nautin teetä ja kahvia
:)
- Taivuttelin hevosta volteilla ja se alkoi lopulta asettua hyvin
- Koira on niin rakas ja tärkeä. Tänään se ihme kyllä tutustui uuteen koiraan lenkillä ja piti siitä.
- Avopuoliso tyhjensi ja täytti tiskikoneen.
- Sain heivattua kuusen mäkeen.
Harrastettiin aamupäivällä hyvää seksiä mieheni kanssa, sitten nukuin hyvät unet vaikka koira ikävyyksissään herätti keskenkaiken yhden kerran. Illalla herättyäni sain lahjakortin kauneushoitolaan pusun kera ja minulle oli laitettu auto valmiiksi lämmityspiuhan päähän. Töihin lähtiessä jäi sellainen ilmapiiri valloilleen, että kotonakin odotetaan miun vapaaviikon alkua näin yövuorojen jälkeen :)
Sain todella upean armeijan ylijäämä laatikon halvalla! :) Kyllä, keräilen armeijakrääsää himaan ja tiedän, ettei av-mammoista varmaan yksikään meillä viihtyisi kovin kauaa. :D Omalaatuinen sisustus joka on just meidän näköinen! :)
Työpäivä oli paljon tavallista kevyempi, joten jaksoin hyvin tehdä sen, vaiko olen flunssainen ja siksi väsynyt.
Lontoo näyrti uskomattoman kauniilta aamuyöstä lentokoneesta katsoen. Oli kiva tulla kotiin, ja matka meni tälläkertaa kaikkine vaihtoineen hienosti. Ja eikä ollut lumenluontia kotona :-)
Siitä oivalluksesta, että olin todella onnistunut irrottautumaan työasioista joululomalla. Sen verran tahmealta töiden aloitus tänään tuntui...
- Sain työpaikan
- Nukuin pitkät päikkärit