Mistä sait tänään tyytyväisyyden tunteita?
Mun "kiitollisuuslista":
- Pärjäsin töissä ihan uusissa hommissa
- Olen terve
- Sain pyykinpesuainepakkauksen tyhjäksi :)
- Sain nostettua tililtä 100 euroa, joka menee säästöön sellaisenaan
- Varpaankynsien leikkaamisen jälkeinen tunne on ihana :)
Kommentit (33)
Olin tosi masentunut palatessani yli 2 vkon lomalta tänään töihin ja todella moni oli kovin iloinen nähdessään minut, toimari jopa halasi...oli vähän helpompaa aloittaa taas työt.
Kävin lenkillä pitkästä aikaa
En ole kovin pahassa flunssassa
Katselin hyviä ohjelmia
Sain siivottua talon.
Sain lähetettyä kaksi työhakemusta.
Kolasin pihalta lumet.
Vein meille vahingossa tulleen naapurin postin heidän postilaatikkoonsa.
Vein yhden kirjeen kirjelaatikkoon.
Askeleita kertyi melkein 8000 tänään.
Saatiin töissä keskisuuri tilaus, joka tulee minun vastuualueelleni. Muuten olisi jo vähän näyttänyt huolestuttavalta.
- Mulla on poikaystävä, josta välitän tosi paljon.
- Se vietti tänään aikaa mun kanssa. Oli kivaa.
- Kissa nukkui mun vierellä.
Sain merkittävän asian mielessäni päätökseen. Kaikki asiassa loksahti paikoilleen ja kokonaisuudeksi.
Pääsin salille
Olin koulussa pitkästä aikaa ja vierähti kivi sydämeltä kun huomasin että mun "mokailu" oli taas vaan mun oman pään sisällä, eikä kukaan muu muista sitä enää..
Odottelin bussia pikkupakkasessa ja tajusin että hitsit, kun on hyvä olla juuri nyt:) se oli kiva tunne arjen keskellä
Kello ei ole vielä edes yhdeksää, ja nyt jo hampaidenpesua vailla valmiina nukkumaan! Tosin tuskinpa pääsen unille vielä pariin tuntiin..
Sain lapset nukkumaan ilman kiukutteluja ja avasin suklaalevyn vain itselleni
Ostin kaupasta ison suklaalevyn,avaan perjantaina, nam! Ulkoilin vauvan kanssa vaikka väsytti tajuttomasti,jälkeenpäin oli kuitenkin parempi mieli. Sai kivasti tehtyä kotitöitäkin. Kuulostaa ehkä vaatimattomalta mutta itse olen tyytyväinen näihin.
Jaksoin vetää hyvän treenin, ja nyt aion alkaa katsomaan leffaa ja herkutella suklaalla.
Oi, te saatte paljon irti pikku asioista, kanssamammat. Ihailen. Mulla tyytyväisyys tuli, kun sain klapeja puutelineet täyteen. Ja teetä kuppiin.
Voi ei! Täälläkin on narsisteja, kun on niin positiivisia ajatuksia. :P No en ole tosissaan.
Minun päivässäni oli positiivista aviomies, joka sanoi heti aamulla, että rakastaa. Lapset, jotka olivat hyväntuulisia. Tein todella ahkerasti töitä ja jaksoin kuitenkin käydä jumpassa. Ihan huippu päivä!
Sain töissä kehuja isolta pomolta. Ja alaisiltani täyden tuen uudessa projektissa.
Rahat riitti laskuihin.
Urheilin yli 2 tuntia.
En syönyt liikaa.
Shoppailin alennusmyynneistä lapsille vaatteita halvalla, ku rupee kohta jäämää kaikki pienex :) ja kahvittelin samalla reissulla ystävän kanssa <3
Sain vihdoin tilattua yhden ajan.
-liikunnasta
-suklaan syönnistä
-kahvin juonnista
-hiustenleikkuusta
-hyvän illallisen syömisestä
-lämpimästä suihkusta
-laiskuuteni ylittämisestä
Sain vihdoin pitkän vitkuttelun jälkeen leikattua kynnet. Ja aion vielä saada aikaiseksi työhakemuksen. Siinä on saavutuksia yhdelle päivälle ihan riittävästi.
Niin, ja heräsin jo kymmeneltä, vaikka vasta puoli viideltä (aamulla) mentiin nukkumaan. Yritän päästä järkevämpään päivärytmiin.
Pojan eka lomanjälkeinen päivä päiväkodissa oli mennyt kivasti, ja oli innoissaan sekä iloinen kotiin tullessaan=)
- Olen pystynyt olemaan rakkaalle ystävälleni tukena ja apuna raskaassa elämänvaiheessa
- Miehen kanssa ollaan vaihdeltu mukavia, flirttailevia viestejä pitkin päivää
- Vauva alkaa saada kiinni kotimaan aikavyöhykkeestä Suomessa vietetyn joululoman jälkeen
- Ihana caramel latte mukissa, vauva päiväunilla ja mulla hetki ihan omaa aikaa
- Kuulin, että veljeni asiat ovat saaneet upean käänteen parempaan suuntaan
- Kuulin myös, että keväällä olisi odotettavissa perheenjäseniä vierailulle Suomesta <3