Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kellojen siirto! Saan taas rytmini korjattua

Vierailija
30.10.2021 |

Nyt mennyt niin et nukkumaan n24 aikaan ja herään 9-9:30, joka tuntuu mielestäni liian myöhäiseltä, niin nyt sitten alankin heräämään jo 8 jälkeen, luksusta! Saisi olla useammin näitä korjauksia, vuorotyöläisellä ei siis vaikuta itse nukkumiseen tai virkeyteen kellojen siirrot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä on jotain vialla, jos ei tunnin aikaero puolessa vuodessa korjaannu.

Vierailija
2/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Todella väsynyt provoaihe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo kääntänyt sisäisen kelloni 😃 Muutamana aamuna jo heränny kasilta, tänään 8.45. Normaalisti herään seiskan mais.

Vierailija
4/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika on pelkästään positiivinen asia min mielestä. Siitä,ei kannata luopua. Keväällä siihen siirtyminen piristää aina kun valoisa aika pitenee illasta ja aamuhämärä korjaantua parissa viikossa.

Ja tunnin jetlagistä vailittajat ei varmaan koskaan matkustele mihinkään muualle kun saman aikavyöhykkeen sisällä, koska muuten niiden sisäinen kello olisi sekaisin siitä. Joopa joo, täysin turhaa narinaa.

Kesäajan hyödyt on selkeästi haittoja suuremmat, varsinkin tuolla väkirikkaissa eteläisissä maissa, missä valoisa aika iltaisin on arvokasta ihmisille ja bisnekselle. Ei ne halua luopua kesäajasta, eikä me täällä pohjoisessa ei lähdetä muuttamaan järjestelmää niin, että pitäisi muistella vuodenajoittain paljon se aikaero nyt on. Se ei ole kätevää ja haittaa kaupankäyntiä ym.

Saattepa nähdä kesäajasta luopumisesta ei päästä sellaiseen yksimielisyyteen EU:ssa, että vaihtoehtona olisi vain eri maiden sekamelska ja on helpompi haudata ajatus vaihtaa nykyisestä systeemistä pois.

Vierailija
5/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rytmin? Mene mielummin lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme