Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NUORTEN naisten into

Vierailija
30.10.2021 |

Olen 39-vuotias, kahden lapsen yksinhuoltaja isä. Ammatiltani fysioterapeutti/yrittäjä.
Olen kiinnittänyt viime vuosien aikana huomiota siihen että nuoret alle 25:set naiset lähestyvät aktiivisesti. Monen kanssa olen sopinut että en halua sexiä enempää enkä sitoutua mihinkään. Siltikin usein käy niin että halutaan sexin jälkeen enemmän vaikka olemme yhdessä muuta sopineet. En halua sitoutua kehenkään noin nuoreen ja tuntuu eträ nämä kumppanit eivät sitä sitten lopulta ymmärrä.
Eikö elämänkumppania kannattaisi etsiä oman ikäisistä ja jättää hoidot hoidoiksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et vaikuta kovin järkevältä, jos haluat vain sexiä nuorilta naisilta, mutta et sen enempää. Mutta parisuhteeseen haluat vanhemman? Onko nämä nuoret naiset sinulle vain kulutustavaraa, että voit ottaa kuin kaupan hyllyltä vain seksiä varten? Missä se sinun moraali on, kun ihmettelen sitä, että haukut nuoria naisia? Eli sitä saa, mitä tilaa. Karman laki on sellainen, jos kuvittelee, että toista ihmistä voi käyttää jollain tavalla hyödykkeenä omille haluille, ja sen jälkeen haukkua nämä? Käyttäydy siten toisia kohtaan, kuin haluat itseäsi kohdeltavan. 

Ensinnäkin en hauku nuoria naisia. Enkä myöskään halua parisuhdetta ikäisiltäni tai muiltakaan koska olen onnellinen näin. Mitä tulee tuohon "kulutustavaraan" niin ei se järvi soutamalla kulu ja nämä on kuitenkin tarpeita niin nuorille kuin vanhemmillekin.

Vierailija
22/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkuperäiseen kysymykseenhän täällä ei saa vastausta johtuen kateellisten ajatusmaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa "vain seksiä".

Sinä päivänä, kun sen ymmärrät, olet aikuinen.

Tajusin 4-5 -vuotiaana.

-eri

Vierailija
24/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et vaikuta kovin järkevältä, jos haluat vain sexiä nuorilta naisilta, mutta et sen enempää. Mutta parisuhteeseen haluat vanhemman? Onko nämä nuoret naiset sinulle vain kulutustavaraa, että voit ottaa kuin kaupan hyllyltä vain seksiä varten? Missä se sinun moraali on, kun ihmettelen sitä, että haukut nuoria naisia? Eli sitä saa, mitä tilaa. Karman laki on sellainen, jos kuvittelee, että toista ihmistä voi käyttää jollain tavalla hyödykkeenä omille haluille, ja sen jälkeen haukkua nämä? Käyttäydy siten toisia kohtaan, kuin haluat itseäsi kohdeltavan. 

Ensinnäkin en hauku nuoria naisia. Enkä myöskään halua parisuhdetta ikäisiltäni tai muiltakaan koska olen onnellinen näin. Mitä tulee tuohon "kulutustavaraan" niin ei se järvi soutamalla kulu ja nämä on kuitenkin tarpeita niin nuorille kuin vanhemmillekin.

En ole seurustellut kolmeen vuoteen eli en ole paritellut kolmeen vuoteen.

N29

Vierailija
25/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Jokaanen tyylillään. Minä tykkään paritella usein vaikka en ole vuosiin seurustellutkaan

Vierailija
26/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se totta että nuorten naisten kanssa parittelu on huomattavasti mukavempaa kuin vanhempien naisten kanssa.

Vierailija
27/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksat niille tuosta? 

Jos et mitään, niin aika lopettaa trollailu :) 

Vierailija
28/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksat niille tuosta? 

Jos et mitään, niin aika lopettaa trollailu :) 

Kade

Vierailija
29/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Jokaanen tyylillään. Minä tykkään paritella usein vaikka en ole vuosiin seurustellutkaan

Kaikki poikkikset kaikkosivat kun halusin parittelua 5-10 krt/pvä ja he noin 1 krt/2kk.

N29

Vierailija
30/30 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi