Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaako miesystäväsi lapsiaan eksän luona?

zzz
30.10.2021 |

Miesystävä on menossa tapaamaan lapsiaan eksänsä luo eli heidän entiseen kotiinsa. WTF??? Onko tällainen toiminta yleistäkin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko yleistä, mutta voivat vanhemmat tavata lapsiaan myös exän kotona. Tai olla samaan aikaan juhlissa kolmannella osapuolella. Ostaa jopa yhteisen lahjan. Mä olen käynyt kylässä exän ja sen puolison kotona. Ollaan yhdessä istuttu iltaa. Syöty ja pelattu. Ja exä on käynyt täällä mun luona. Yksin ja puolisonsa kanssa. Exä on myös auttanut auto ja pienissä remontointi asioissa. Kun yhteisiä vuosia ehti tulla aika monta ja lapsiakin on niin kuulumme toistemme elämään. Vanha suola ei janota kumpaakaan, mutta miksi ei saisi olla tekemisissä?

Yhteiset juhlat on vielä ihan ok, mutta vaikea ymmärtää jos pitäis yhdessä istua iltaa ja pelata, jos puolisot eivät ole paikalla. 

Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, mutta hyväksyä pitäisi. En mäkään ymmärrä miksi ihmiset kaveeraa naapuriensa kanssa (istuvat yhdessä iltaa ja lähtevät yhdessä lomalle) mutta hyväksyn, että sellaista tapahtuu.

Vierailija
22/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vähän ihmiset luottavat puolisoonsa, jos ei sallita eronneiden vanhempien hyviä välejä? Siihen on aina syynsä miksi ex on ex. Hyvät välit kertoo enemmänkin siitä, että ero on käsitelty, selvitetty, hyväksytty ja on menty eteenpäin. Ei enää roikuta vanhoissa asioissa. Tai exässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla