Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen aikuinen nainen kieltää olevansa söpö tai ihana?

Vierailija
30.10.2021 |

Eli millainen on aikuinen nainen, joka ei voi myöntää olevansa söpö, ihana tai muuten äärimmäisen rakastettava ihminen, jos häntä sellaiseksi ihan aiheellisesti kehuu? Koetan tässä jotenkin ymmärtää sitä psykologista prosessia tuollaisen ajattelun takana sekä mahdollista muuta luonnetta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän on itse sitä mieltä itsestään, ettei muka ole oikeasti ihana tai söpö. Jos mua joku kehuisi siten, en kiistäisi niin kärkkäästi, tosin jos ulkonäköäni kehuttaisiin, niin olisin epäluuloinen tai kiistäisin asian.

Vierailija
2/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 30vuotta saanut ulkonäöstä vaan negapalautetta niin kyllä tuollaisen ottaa pelkkänä vittuiluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan uskoisi jos joku tulisi ulkonäköäni ylistämään. Miehet kehuu mitä tahansa suohirviötäkin jos ovat pillua vailla.

Vierailija
4/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 30vuotta saanut ulkonäöstä vaan negapalautetta niin kyllä tuollaisen ottaa pelkkänä vittuiluna.

Oikeasti? Mielestäni kyseinen nainen on myös erittäin kauniskin. Ihmetytti, kun hän ihan aidosti tuntui ajattelevan, ettei muka olisi söpö ja ihana.

Vierailija
5/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan uskoisi jos joku tulisi ulkonäköäni ylistämään. Miehet kehuu mitä tahansa suohirviötäkin jos ovat pillua vailla.

Entäpä, jos se kehuja on aidosti ihastunut? Miten ne tunteet voi ilmaista siten, että sille ihailun kohteelle tulee oikeasti hyvä mieli?

Vierailija
6/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä logiikalla kehuminen voi olla vittuilua? Mä en ainakaan itse kehu ketään, ellen tarkoita sitä kehua aidosti.

T. Ap

Vierailija
7/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo vähän vanhempi, on jättänyt sellaisen ajattelun jo taakse. Parikymppisenä sellaista voi kuunnellakin innokkaalta mieheltä ja ajatella, että hänen mielestään on siis niin. Vanhempana ei tuollaista voi ottaa enää tosissaan.

Vierailija
8/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Mielestäni kyseinen nainen on myös erittäin kauniskin. Ihmetytti, kun hän ihan aidosti tuntui ajattelevan, ettei muka olisi söpö ja ihana.

Kauneus on katsojan silmässä. Ehkä hän ei vaan tykkää omasta ulkonäöstään. Se on naisilla varsin tavallista. Ja on sitä omaa ihanuuttakin vaikea uskoa, jos ei sitä millään tavalla perustella. Moni nainen on oppinut siihen, ettei miesten luritteluihin kannata suin päin uskoa.

Vierailija
9/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen elää todellisuudessa ei kuvitelmissa.

10/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen Rölli-Peikko 😆

Vierailija
11/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. tiedän etten ole ihana enkä söpö.

ylempänä sanottiin osuvasti, että tuollaisen sanominen on vittuilua.

Vierailija
12/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei myöskään halua kuulla olevansa söpöjä, koska se kuulostaa vähättelevältä ja lapselliselta.

Vierailija
13/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Itse olen omasta mielestäni lähinnä söpö. Ei mua kauniiksi voi sanoa mutta söpöksi kylläkin.

N30

Vierailija
14/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai viiskymppinen ole ennenkaikkea söpö? Tietty jos joku 70kymppinen kehuu niin sitten uskonkin :D

Vierailija
15/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei itse pidä itseään söpönä tai ihanana. Jos kokee olevansa aivan jotain muuta, silloin on aivan sama mitä sanot, hän ei sitä usko.

Vierailija
16/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos oletkin aidosti jonkun toisen mielestä ihana ja söpö? Liittyykö söpöyden kiistämiseen esim. hieman ärhäkkä ja äärirealistinen tapa ajatella tms.?

Vierailija
17/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei itse pidä itseään söpönä tai ihanana. Jos kokee olevansa aivan jotain muuta, silloin on aivan sama mitä sanot, hän ei sitä usko.

Ok. 😔 Voiko siihen mielipiteeseen liittyä äärimmäisen pragmaattinen ja yltiörealistinen tapa ajatella asioista tai toisaalta huono itsetunto vai keskittyykö sellainen ihminen vain muihin asioihin elämässä? Haluaako sellainen ihminen mieluummin tulla mielletyksi esim. seksikkäänä ja salaperäisenä liiallisen söpöstelyn sijaan?

Vierailija
18/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö = pieni ja harmiton, sivuunsiirrettävä. Laatua arvioiva sana. Sanoja katsoo olevansa yläpuolella määrittelemään "kohteen".

Kyllä minä ottaisin loukkauksena ja vallankäyttönä. Riippuu tietysti tilanteesta, ympäristö jossa olen tehnyt töitä saadakseni ääneni kuuluviin. Kauppareissulla kuultuna ei niin haittaisi.

Ennen kaikkea nainen haluaa (sanatonta) arvostusta eikä arviointia.

Vierailija
19/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. 😔 Voiko siihen mielipiteeseen liittyä äärimmäisen pragmaattinen ja yltiörealistinen tapa ajatella asioista tai toisaalta huono itsetunto vai keskittyykö sellainen ihminen vain muihin asioihin elämässä? Haluaako sellainen ihminen mieluummin tulla mielletyksi esim. seksikkäänä ja salaperäisenä liiallisen söpöstelyn sijaan?

Voi liittyä. Tuskin haluaa tulla mielletyksi myöskään seksikkääksi tai salaperäiseksi, sillä ei usko sitäkään. Ajattelee että hänelle sanotaan niitä asioita vain koska häneltä halutaan jotain tai jotta hänelle tulisi parempi fiilis. Ei siksi että hänestä oikeasti ajateltaisiin niin.

Vierailija
20/32 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos oletkin aidosti jonkun toisen mielestä ihana ja söpö? Liittyykö söpöyden kiistämiseen esim. hieman ärhäkkä ja äärirealistinen tapa ajatella tms.?

mulla on peili. oletko kuullut sellaisista?