miksi ihmiset eivät seuraa tuttujaan tai edes kavereitaan instassa?
Vaan jotain julkkiksia. Kysymys aikuisita ihmisistä.
Voiko tuollaisia edes kaveriksi kutsua?
Mä en suoraan sanottuna kyllä tajua. Itse seuraan tietenkin kaikki kavereita ja tuttujakin, jos he ovat alkaneet seurata minua. Tuntemattomia en muuten seuaa, paitsi jos omaavat hienot profiilit (ottavat hienoja kuvia)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:27"]minua alkaa ainakin vituttaa ne tyypit jotka ovat niin helkutin nirpanokkaisia tyyppejä, etteivät voi mitenkään seurata tuttujensa instagramia. Jos mä alan seuraamaan jotain tyyppiä ja en saa vastavuoroisuutta niin kieltämättä se aiheuttaa kyllä minussa negatiivisia tunteita sitä ihmistä kohtaan. Ja se heijastuu sitten myös live-elämään. Siis miksi se on muka niin vaikea painaa sitä seuraa-nappia? Varsinkin sellaiset ihmiset, joiden kanssa on luullut olevansa kaveri...
En vaan ymmärrä.
[/quote]teini
Mulla on insta yksityisenä ja enkä hyväksy seuraajiksi keitä tahansa vanhoja tuttuja, vaikka esim. facessa kavereita olisimmekin. En myöskään hyväksy mitään epämääräisiä seuraajia. Insta-kavereitani seuraan takaisin. Kuvat ovat mulle henkilökohtaisempia kuin esim. face, jonne en juurikaan enää edes päivitä enää mitään. T. N22
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:42"]Koska ketään ei kiinnosta. Fb:ssä seuraa automaattisesti joitakin ihmisiä.Vaikka ei kiinnosta. Oikeiden kavereiden kanssa pidetään yhteyttä muualla kuin somessa ja jutellaan toisille eikä kytätä päivityksiä.
[/quote]asia on juurikin näin
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:53"]
Vaan jotain julkkiksia. Kysymys aikuisita ihmisistä.
Voiko tuollaisia edes kaveriksi kutsua?
Mä en suoraan sanottuna kyllä tajua. Itse seuraan tietenkin kaikki kavereita ja tuttujakin, jos he ovat alkaneet seurata minua. Tuntemattomia en muuten seuaa, paitsi jos omaavat hienot profiilit (ottavat hienoja kuvia)
[/quote]
Kysyin kerran kaverilta kuulumisia ja vastaus oli tyyliin "Siis omg, etkö tiedä oon ollut lomalla ja saanut keskenmenon, etkö oo kattonut mun istast????"
Vastasin, että en ole katsonut. Miksi olisin?