miksi ihmiset eivät seuraa tuttujaan tai edes kavereitaan instassa?
Vaan jotain julkkiksia. Kysymys aikuisita ihmisistä.
Voiko tuollaisia edes kaveriksi kutsua?
Mä en suoraan sanottuna kyllä tajua. Itse seuraan tietenkin kaikki kavereita ja tuttujakin, jos he ovat alkaneet seurata minua. Tuntemattomia en muuten seuaa, paitsi jos omaavat hienot profiilit (ottavat hienoja kuvia)
Kommentit (24)
En seuraa ketään instassa. Miksi tuttuja pitäisi seurata jos sisältö ei kiinnosta?
FB:ssä tuttuja on koska sitä kautta nykyään tavoittaa helpoiten, mutta monien päivitykset olen piilottanut.
Miksi pitäisi seurata tuttujen Instagrammeja, kun heidän kanssaan on muutenkin tekemisissä. Ei minua kiinnosta, mitä kuvia he sinne laittavat.
No johan on taas jollain ongelma :D Onko se nykyään joku kaveruuden mitta, seurataanko instassa vai ei? Itse en jaksa kavereitani siellä seurata, koska heitä näen muualtakin ja kuvia laittavat snapchatissa, jos on jotain tähdellistä jaettavaa.
höm, no minun mielestäni on hieman outoa, jos ei ole kiinnostunut kavereidensa kuvista ja elämästä. Siis todella outoa. On mennyt kyllä itsekkyys ja ylpeys liian pitkälle. huoh. "Ei minua kiinnosta, mitä kuvia he sinne laittavat" Kuulostaa omahyväisen puheelta!
Kyllä minä seuraan reilusti kavereideni insta-tilejä. Seuraanhan heitä facessakin.
minua alkaa ainakin vituttaa ne tyypit jotka ovat niin helkutin nirpanokkaisia tyyppejä, etteivät voi mitenkään seurata tuttujensa instagramia. Jos mä alan seuraamaan jotain tyyppiä ja en saa vastavuoroisuutta niin kieltämättä se aiheuttaa kyllä minussa negatiivisia tunteita sitä ihmistä kohtaan. Ja se heijastuu sitten myös live-elämään. Siis miksi se on muka niin vaikea painaa sitä seuraa-nappia? Varsinkin sellaiset ihmiset, joiden kanssa on luullut olevansa kaveri...
En vaan ymmärrä.
Itse seuraan instassa tyyppejä joilla on hienoja kuvia. As simple as that. Mä en pidää instaa samana ku joku fb että sielä pitää seurata kaikkia tuttuja tai puolituttuja. Monia tuttuja tai kavereita en seuraa esimerkiksi siksi että niillä nyt on vaan huonoja tai rumia kuvia eli ei kiinnsota minua. Miksi seuraisin jonkun kuvia jotka eivät ole kiinnostavia?
Mä en tiedä tuttujen instatiliä eikä ole tullut mieleen alkaa hakemaan. Luulin, että jos haluavat mun seuraavan, niin ilmoittavat mulle nimimerkkinsä. Suurin osa ei kuitenkaan ole siellä omalla nimellä, joten vaikea löytääkään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:27"]minua alkaa ainakin vituttaa ne tyypit jotka ovat niin helkutin nirpanokkaisia tyyppejä, etteivät voi mitenkään seurata tuttujensa instagramia. Jos mä alan seuraamaan jotain tyyppiä ja en saa vastavuoroisuutta niin kieltämättä se aiheuttaa kyllä minussa negatiivisia tunteita sitä ihmistä kohtaan. Ja se heijastuu sitten myös live-elämään. Siis miksi se on muka niin vaikea painaa sitä seuraa-nappia? Varsinkin sellaiset ihmiset, joiden kanssa on luullut olevansa kaveri...
En vaan ymmärrä.
[/quote]
No ihan vaan siks jos sisältö ei kiinnosta? Valitettavasti munkin kaveri tykittää sinne instaan joka päivö jotain annoskuvia ja sit sitä omaa naamaa sanalla ilmeellä. En vaan jaksa seurata tilejä mitkä ei mitenkään "inspiroi". Seuraan instassa valokuvaajia ja kiinnostavia henkilöitä, Facebook on sit niitä kavereita varten!
En tiedä, onko tuttavillani insta-tiliä. Ainoa tuttuni jota seuraan, on teini-ikäinen sisarentytär, kukaan muu ei ainakaan ole asiaa minulle mainostanut.
Olen niin vanha (kohta 50), että luulen ikäisteni olevan lähinnä FB:ssa. Instassa itse seuraan mm. sisustuslehtiä.
10. Korjaa kaverit siis eikä vaan yks kaveri.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:27"]
minua alkaa ainakin vituttaa ne tyypit jotka ovat niin helkutin nirpanokkaisia tyyppejä, etteivät voi mitenkään seurata tuttujensa instagramia. Jos mä alan seuraamaan jotain tyyppiä ja en saa vastavuoroisuutta niin kieltämättä se aiheuttaa kyllä minussa negatiivisia tunteita sitä ihmistä kohtaan. Ja se heijastuu sitten myös live-elämään. Siis miksi se on muka niin vaikea painaa sitä seuraa-nappia? Varsinkin sellaiset ihmiset, joiden kanssa on luullut olevansa kaveri...
En vaan ymmärrä.
[/quote]
Minä taas en ymmärrä, miksi pitäisi seurata sellaisten ihmisten Instagrammeja, joiden kanssa on viikottain tai kuukausittain tekemisisissä? En ole Facessakaan. Vaihdan kuulumiset silloin kun nähdään tai puhelimessa. Heidän Instagrammiensa seuraaminen ei kiinnosta minua yhtään. Seuraan Instagrammissa lähinnä lehtiä, valokuvaajia yms.
No eiköhän minunkin kaverini tiedä insta-olemassaolostani jos kerta alan heitä seuraamaan...
Suurin osa kavereideni kuvista on täysin turhia. "Minä edestä", "Minä takaa", "Minä istun", "Minä makaan", "Minä ulkona", "Minä sisällä", "Minä koiran kanssa", "Minä äidin kanssa", "Koira äidin kanssa", "Minä ja uusi hame", "Minä ja uudet kengät" jne jne. Katson kyllä, jos on jotain kesälomakuvia tms, mutta eihän ennen nettiaikaakaan kyläpaikassa katsottu sataa valokuvaa isännän tai emännän pärstästä ja uusista vaatteista.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:22"]
höm, no minun mielestäni on hieman outoa, jos ei ole kiinnostunut kavereidensa kuvista ja elämästä. Siis todella outoa. On mennyt kyllä itsekkyys ja ylpeys liian pitkälle. huoh. "Ei minua kiinnosta, mitä kuvia he sinne laittavat" Kuulostaa omahyväisen puheelta!
Kyllä minä seuraan reilusti kavereideni insta-tilejä. Seuraanhan heitä facessakin.
[/quote]
Ei kun itsekkyys ja ylpeys menee ihan liian pitkälle siinä vaihesessa kun yöunet menee jos joku kaveri ei olekaan kiinnostunut seuraamaan sitä duckface - skumppalasi - ruoka-asetelma - shoppailu - kuvafloodia mitä monen facet ja instat tuntuu olevan. Ehkä sinulla ei vain ole niin kiinnostava elämä, että kaikki haluaisivat sitä seurata. Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole.
Kaveri&ystävyyssuhteet rakentuu ihan muulle, kuin sille, että kuka seuraa ketäkin ja missä palvelussa. Ainakin terveet sellaiset.
Koska ketään ei kiinnosta. Fb:ssä seuraa automaattisesti joitakin ihmisiä.Vaikka ei kiinnosta. Oikeiden kavereiden kanssa pidetään yhteyttä muualla kuin somessa ja jutellaan toisille eikä kytätä päivityksiä.
Seuraan Instassa valokuvaajia ja käsityösivustoja maailmalta, niitä tuttuja joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä ja joilla on jotain järkevää sisältöä Instassaan. Jos on vaan tehnyt sinne tilin mutta ei ikinä päivitä mitään tai päivitykset ovat aina jotain selfieitä ja vielä luokattoman huonolaatuisia kuvia niin miksi ihmeessä seuraisin.
Hei, mä en ymmärrä kans miksei kaikki katso mua taukoamatta? Oon niin ihana ja musta on niin paljon kauniita kuviakin. Siis, selittäkää mulle, mistä tää johtuu?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:36"]Suurin osa kavereideni kuvista on täysin turhia. "Minä edestä", "Minä takaa", "Minä istun", "Minä makaan", "Minä ulkona", "Minä sisällä", "Minä koiran kanssa", "Minä äidin kanssa", "Koira äidin kanssa", "Minä ja uusi hame", "Minä ja uudet kengät" jne jne. Katson kyllä, jos on jotain kesälomakuvia tms, mutta eihän ennen nettiaikaakaan kyläpaikassa katsottu sataa valokuvaa isännän tai emännän pärstästä ja uusista vaatteista.
[/quote]fiksu kerrankin! Niiiiin samaa mieltä!
no johan tuli kirjoitusvirheitä! Sori