Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vanhemmat valot päälle!

Vierailija
07.01.2015 |

Kaupassa tänään n. klo 10:20 äiti ja pinkkiin haalariin puettu n.4-vuotias lapsi. Haahuilevat sinne tänne, lapsi kyselee aamupalan perään kahteen otteeseen. Äiti vaan toteaa, että voidaan syödä vaikka aikainen lounas tänään, kun se aamupala jäi...Siis oikeesti? Korissa heillä oli tosin jogurttia ja jotain muroja eikä sitä lounastakaan sinne koriin tainnut eksyä. Antakaa nyt hyvät vanhemmat lapsillenne edes ruokaa, jos ette muuhun pysty! Surullinen olo tuli.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:56"]Kyllä lapsille pitäis yön jälkeen jotain energiaa antaa. Jotain sieltä kotoa pitäisi aina löytyä. No meitä on joka lähtöön ja ilmeisesti olen ap:n kanssa samassa junassa.  [/quote] Mistä tiedät ettei lapselle ollut annettu/tarjottu mitään? Ihan hyvin voi olla tuon ikäisellä että aamiainen ei kelpaa/maita ja jää syömättä siksi. Tai syö jostain syystä vain vähän. Lapselle onkin tullut nälkä ja alkaa sitten siksi kaipailemaan sitä aamupalaa vaikkei se pari tuntia aiemmin kelvannut. Täysin normaali tilanne silloin tällöin joidenkin tuon ikäisten kanssa. Oikeasti, suututtaa tuollaiset ihmiset jotka luulevat voivansa päätellä vaikka mitä jonkun ventovieraan elämästä ja ilkeävät vielä tulla tänne retostelemaan kuinka he itse olisivat paljon parempia. Muka.

[/quote]

Siitä päättelin, että äiti sanoi, että aamupala oli jäänyt väliin. Ei sitä, että kun et syönyt aamupalaan, vaan se oli jäänyt väliin. Ja tarkoitus ei ole ilkeillä köyhille, tuskin tässäkään tapauksessa oli rahasta kiinni. Tarkoitus oli vaan herätellä teitä kanssa vanhempia siihen, että ne lapset on ihan joka ikinen aamu ruokittava, puettava sään mukaisesti, laitettava tarvittaessa päiväunille ja jaksettava pikkuisen viihdyttääkin, vaikka kuinka vanhemmuus olisi raskasta tai rahasta puutetta. Nyt näkyy liian paljon sitä, että ei jakseta antaa aamupalaa, ei viitsitä laittaa 10-kk vanhaa vauvaa päiväunille, kun se huutaa, eikä saa puettua tarpeeksi lämpimästikään, kun on niin vaikeeta, kun uhmaikäinen kiukuttelee. Se mua rassaa ja halusin siitä kirjoittaa. Nyt olen saanut sen tehtyä, voin mennä kyttäämään lisää ;)

ap

[/quote]

Meillä on täällä selvänäkijä! Hän näkee jokaiseen talouteen ja miten siellä hoidetaan asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi