Kun muussaat perunat lapsen lautaselle
Kommentit (15)
ei hitto repesin näille vastauksille, hienoa käytöstä taas kanssaihmiset :D laitan joo maitoa, joskus voisilmän :)
mitähän vitun alapeukuttamista tässäki taas oli[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:04"]
ei hitto repesin näille vastauksille, hienoa käytöstä taas kanssaihmiset :D laitan joo maitoa, joskus voisilmän :)
[/quote]
Jos meillä on "pelkkää" perunaa, niin sen kanssa on kastiketta. Paitsi uusien perunoiden kanssa.
Mutta meillä ei koskaan ole perunaa, vaan sitten sen on muusia. Paitsi uusia perunoita., joiden kanssa voita.
Meidän muksu ei koskaan halunnut muussattua perunaa. Ei kastikkeella eikä voilla. Söi mieluummin pieniä palasia.
Voita olisin laittanut, sitä niiden perunapalojen päälläkin on ellei ole kastiketta.
Ei saisi opettaa lapsia muusaamaan perunoita. Itse olin tähän oppinut ja kun menin kouluun tuli jälkkäriä 'ruualla leikkimisestä' kun muusasin perunat.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:31"]
Ei saisi opettaa lapsia muusaamaan perunoita. Itse olin tähän oppinut ja kun menin kouluun tuli jälkkäriä 'ruualla leikkimisestä' kun muusasin perunat.
[/quote] Nyt on nyt, silloin oli silloin. Olen 45v ja muussaan kyllä perunani vieläkin.
En isommille maitoa, pienenä kylläkin. Isommille voita tai Oivariinia.