Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka ei aio harrastaa seksiä. Saa kysellä.

Vierailija
07.01.2015 |

Otsikko kertonee tarpeeksi.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitruunan saa viipaleiksi kuten mandariinin?!

Vierailija
2/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:42"]

Miten sitruunan saa viipaleiksi kuten mandariinin?!

[/quote]

Kyseessähän on silkka mahdottomuus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa palaa nyt! Kerrankin mahdollisuus kysellä.

Ap

Vierailija
4/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaumus? Aseksuaali? Pedofiili, joka tietää että vahingoittaisi lasta? Toivottavasti et kärsi seksittömyydestäsi.

Vierailija
5/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
6/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Totean vain, että onneksi et ole minun mieheni.

Vierailija
7/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:36"]

Vakaumus? Aseksuaali? Pedofiili, joka tietää että vahingoittaisi lasta? Toivottavasti et kärsi seksittömyydestäsi.

[/quote]

Se on ihan oma valintani. Haluan seksiä ihan kuten "normaalit" miehet, mutta en vain aio harrastaa sitä useista eri syistä.

Ap

Vierailija
8/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastuksia sulla sitten on?

Vierailija
9/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat "useat eri syyt"?

Vierailija
10/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:44"]

Miksi?

[/quote]

Koska en jaksa enää alkaa opetella seksin harrastamista, enkä usko, että kukaan nainen jaksaisi sähläämistäni kovin pitkään katsellakaan. Minulla on ongelmia myös penikseni kanssa, tiukka esinahka ja käyristynyt varsi, myös terska on äärimmäisen kipeä koskettaessa. Olen ihan hyvin pärjännyt käsipelillä tähänkin asti.

Ap

Vierailija
11/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:50"]

[/quote]

Kalastan, pelaan jääkiekkoa, hiihdän ja sitten se kaikkien neitsytmiesten vakioharrastus, pienoismallien rakennus.

Ap

Vierailija
12/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:47"]

Ei kysyttävää. Totean vain, että onneksi et ole minun mieheni.

[/quote]

Aika turha kommentti. Onneksi et ole minun naiseni.

Ap

Vierailija
13/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla puoliso? Aiotko sellaisen saada? Kerrotko myös hänelle, että seksi ei kuulu teidän suhteeseen?

Vierailija
14/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:50"]

[/quote]

Kalastan, pelaan jääkiekkoa, hiihdän ja sitten se kaikkien neitsytmiesten vakioharrastus, pienoismallien rakennus.

Ap
[/quote]Harrastan noita kaikkia paitsi että en kalasta ja minä nussin 1-2krt viikossa.
T.Mies neljäkymmentä

Vierailija
15/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi yksi ajatus leffaksi: Anaalijumalan paluu!

Idea olisi siis seuraava:

Anaalijumala Okliodus syöstään mustaan tunneliin alkukohtauksessa, jossa 22 muuta jumalaa vihaisesti honottavat jotain erikoista kieltä.

Anaalijumala Okliodus on siis joutunut kadotukseen, koska muut jumalat kyllästyivät jatkuvaan peräaukon kutinaan. Okliodus ei kuitenkaan alistu muiden jumalien tahtoon vaan aloittaa raskaan, mutta palkitsevan matkan kohti valoa. Matkalla mukaan lyöttäytyy kumppani, Rectumnius, kadotukseen syyttömänä syösty entinen alkoholisti, soturi ja sodomiitti.

Okliodus ei heti luota Rectumniuksen vilpittömyyteen, vaan pyrkii eroon hänestä. Rectumnius kuitenkin lunastaa paikkansa, kun Oklioduksen rektaalialueelle tulee melanooma, jonka vain Rectumnius osaa parantaa.

Lopussa, monien vaarojen jälkeen, urheat kumppanit kohtaavat 20 jumalaa, kosto on verinen...

Kai tuo toimisi siinä kuin Renny Harlinin leffatkin?

Vierailija
16/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:57"]

Onko sinulla puoliso? Aiotko sellaisen saada? Kerrotko myös hänelle, että seksi ei kuulu teidän suhteeseen?

[/quote]

Ei ole. En usko, että aion yrittää hankkia. Kerron jos sellainen tilanne vastaan tulisi, se on kuitenkin epätodennäköistä. 

Ap

Vierailija
17/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:59"]

Mulla olisi yksi ajatus leffaksi: Anaalijumalan paluu!

Idea olisi siis seuraava:

Anaalijumala Okliodus syöstään mustaan tunneliin alkukohtauksessa, jossa 22 muuta jumalaa vihaisesti honottavat jotain erikoista kieltä.

Anaalijumala Okliodus on siis joutunut kadotukseen, koska muut jumalat kyllästyivät jatkuvaan peräaukon kutinaan. Okliodus ei kuitenkaan alistu muiden jumalien tahtoon vaan aloittaa raskaan, mutta palkitsevan matkan kohti valoa. Matkalla mukaan lyöttäytyy kumppani, Rectumnius, kadotukseen syyttömänä syösty entinen alkoholisti, soturi ja sodomiitti.

Okliodus ei heti luota Rectumniuksen vilpittömyyteen, vaan pyrkii eroon hänestä. Rectumnius kuitenkin lunastaa paikkansa, kun Oklioduksen rektaalialueelle tulee melanooma, jonka vain Rectumnius osaa parantaa.

Lopussa, monien vaarojen jälkeen, urheat kumppanit kohtaavat 20 jumalaa, kosto on verinen...

Kai tuo toimisi siinä kuin Renny Harlinin leffatkin?

[/quote]

Haistan oscareita.

Ap

Vierailija
18/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:50"] Mitä harrastuksia sulla sitten on? [/quote] Kalastan, pelaan jääkiekkoa, hiihdän ja sitten se kaikkien neitsytmiesten vakioharrastus, pienoismallien rakennus. Ap [/quote]Harrastan noita kaikkia paitsi että en kalasta ja minä nussin 1-2krt viikossa. T.Mies neljäkymmentä

[/quote]

No eihän niillä harrastuksilla juuri ole vaikutusta mihinkään.

Ap

Vierailija
19/108 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Liian tiukka esinahka hoituu supernopealla päiväkirurgisella toimenpiteellä. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen ongelmasi kanssa. Ota yhteyttä tk:n omahoitajaan, hän ohjaa sinua eteenpäin vaivasi kanssa.

Terskan kipu saattaa muuten olla seurausta liian tiukasta esinahkasta. Saatko ollenkaan vedettyä esinahkaa kokonaan taakse? Niin, että terska on kokonaan esillä ja terskavako paljastuu. Jos et, silloin et pysty puhdistamaan esinahan alusta ja terskaa riittävän hyvin. Sinne kertyy mikrobeja, jotka voivat aiheuttaa esinahan ja terskan tyven kivuliaita tulehduksia. Edelleen tämäkin ongelma poistuu em. toimenpiteellä.

Vierailija
20/108 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on melkein sama tilanne.

Teininä nahka jäi jumiin ja sitä leikattiin. Nahka meni leikkauksen jälkeen taakse ihan hyvin, mutta en uskaltanut sitä venytellä, koska pelkäsin sitä että nahka jää taas jumiin ja se kipu alkaa taas. Lääkäriin en itsekään uskalla mennä, koska olisi noloa mennä oman mokan takia sinne. Olen nyt muutaman kuukauden venytellyt nahkaa ja se menee aika hyvin jo terskan reunalle, mutta en uskalla antaa sen mennä kokonaan takse. Vielä. Itsellänikin on arka terska, mutta otin härkää sarvista, tai siis nössöä munasta ja aloin totuttamaan sitä kosketukselle hakkaamalla terskaa reittäni vasten, vähän se toki alkuun tuntui inhottavalta, mutta aika pian totuin siihen. Käsin en vielä uskalla terskaan koskea, mutta kun tässä vielä muutaman päivän totuttelen niin varmaan uskallan jo puristella terskaa ja saan nahkan sitten täysin taakse :)

Seksiä en itsekään uskalla harrastaa, mutta päiväpäivältä uskon asioiden olevan paremmin. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän