Olen mies, joka ei aio harrastaa seksiä. Saa kysellä.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:10"]
Jatkan vielä (20) että käyrä varsi ei ole ollenkaan tavaton.
Ja jos löydät todella mukavan ja sinusta vilpittömästi tykkäävän naisen, hän jaksaa kyllä odottaa, että "opettelet" harrastamaan seksiä. Opettelette yhdessä.
[/quote]
Tiedän, että käyriä on olemassa paljonkin, mutta tietävätköhän naiset? Ei paljoa kiinnosta alkaa selittelemään jollekin idiootille, että "Se on aika normaalia".
En oikein usko, että kovin helposti löydän sellaista naista, joka ei olisi jo seksiä harrastanut ja jaksaisi odottaa, että opin hommat. Tietysti kokenut nainen vertaa minua niihin aiempiin miehiinsä, ja sen vertailun häviän ihan varmasti.
Ap
[/quote]
Uskovissa on paljon neitsytnaisia. Anna elämäsi Jeesukselle ja liity johonkin vapaiden suuntien seurakuntaan. Jos olet yhtään selväjärkinen mies, ei kestä kauaa ennen kuin joku nainen lähestyy sinua.
Ainoa todellinen ongelmasi on huono itsetunto, ja itsekunnioituksen puute :/ surullista lukea tällaista. Olet kuitenkin nuori vielä, joten toivottavasti pääset tästä vielä yli.. siinä vaiheessa sitten ihmetteletkin, että miksi olet hukannut elämästäsi niin monta vuotta leikkiessäsi marttyyriä.
ps. ihan ihmisiä me naisetkin olemme, ja alapäävaivat ovat meille oikein tuttuja.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:37"]Ainoa todellinen ongelmasi on huono itsetunto, ja itsekunnioituksen puute :/ surullista lukea tällaista. Olet kuitenkin nuori vielä, joten toivottavasti pääset tästä vielä yli.. siinä vaiheessa sitten ihmetteletkin, että miksi olet hukannut elämästäsi niin monta vuotta leikkiessäsi marttyyriä.
ps. ihan ihmisiä me naisetkin olemme, ja alapäävaivat ovat meille oikein tuttuja.
[/quote]
Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:32"]
Miksi haluat rankaista itseäsi kieltämällä itseltäsi mahdollisuuden uuteen korjaavaan operaatioon? Kyllä moni muukin joutuu/pääsee uudelleen hoidettavaksi sen takia, että ei ole täysin noudattanut ohjeita. Anna itsellesi uusi tilaisuus!
[/quote]
Sain sen yhden tilaisuuden ja se olisi pitänyt käyttää. En käyttänyt, joten elän sen päätöksen kanssa. Ei minusta ole järkeä mennä ulisemaan siitä lääkärille kun itse olen ongelmani aiheuttanut. Ja jos menisin lääkärille niin tuomio olisi varmasti ympärileikkaus ja sitä tuskaa minkä terskani aiheuttaa en jaksa enää. Piste!
Ap
[/quote]Ymmärrän kyllä, että pettymys ja turhautuminen voi olla valtava kun operaatio ei ensimmäisellä kerralla onnistunut ja tekee mieli heittää hanskat tiskiin. Muistan myös sen, että parinvalintamarkkinat ovat 22v iässä kaoottiset ja peli voi olla todella kovaa - molempien sukupuolten osalta - ja jos omalla kohdalla on tällainen juttu, tekee mieli heittää hanskat tiskiin. Mutta koska täällä moni leikkausta suosittelee niin ehkä kannattaa yrittää toisen kerran - vaikka eri lääkärillä sitten.
Jos parinvalintamarkkinat tuntuvat ikäviltä niin kun ikää karttuu niin tahti muuttuu - lähempänä kolmeakymppiä naiset ovat huliviliaikansa hulinoineet ja ne, jotka eivät ole pariutuneet, heillä alkaa olla kiire ja miehen osa alkaa muutta helpommaksi. Eli jos nyt menee huonosti niin parempaa on luvassa. Kunhan pidät terveytesi, fysiikkasi ja työ-/raha-asiasi kunnossa niin se on ihmiselämän tosiasia että "heikompaa ainesta" tippuu pikku hiljaa pois kun aikaa kuluu ja pelitilanteet muuttuvat kun jaksaa olla kärsivällinen.
Ja ainahan voit käydä maksullisissa - siinä on selvä peli mikä on homman nimi eikä naisen aivoituksia tarvitse arvailla. Kyllä sekin kynnys voi olla iso, mutta nainen on ammattilainen ja hänelle voi kertoa tilanteen, kyllä hän tekee mitä tarvitsee - sinähän olet hänet palkannut.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:10"] Jatkan vielä (20) että käyrä varsi ei ole ollenkaan tavaton. Ja jos löydät todella mukavan ja sinusta vilpittömästi tykkäävän naisen, hän jaksaa kyllä odottaa, että "opettelet" harrastamaan seksiä. Opettelette yhdessä. [/quote] Tiedän, että käyriä on olemassa paljonkin, mutta tietävätköhän naiset? Ei paljoa kiinnosta alkaa selittelemään jollekin idiootille, että "Se on aika normaalia". En oikein usko, että kovin helposti löydän sellaista naista, joka ei olisi jo seksiä harrastanut ja jaksaisi odottaa, että opin hommat. Tietysti kokenut nainen vertaa minua niihin aiempiin miehiinsä, ja sen vertailun häviän ihan varmasti. Ap [/quote] Uskovissa on paljon neitsytnaisia. Anna elämäsi Jeesukselle ja liity johonkin vapaiden suuntien seurakuntaan. Jos olet yhtään selväjärkinen mies, ei kestä kauaa ennen kuin joku nainen lähestyy sinua.
[/quote]
No nekin naiset haluavat seksiä sitten viimeistään avioliitossa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:37"]
Ainoa todellinen ongelmasi on huono itsetunto, ja itsekunnioituksen puute :/ surullista lukea tällaista. Olet kuitenkin nuori vielä, joten toivottavasti pääset tästä vielä yli.. siinä vaiheessa sitten ihmetteletkin, että miksi olet hukannut elämästäsi niin monta vuotta leikkiessäsi marttyyriä.
[/quote]
En minä mitään marttyyriä leiki vaan elän valintani kanssa. Valitsin etten huolehtinut nahka-asiaa kuntoon ja nyt elän sen valinnan kanssa. Aika yksinkertaista.
Ap
Olet vielä kovin nuori. Mielesi voi muuttua. En ymmärrä, miksi haluat kärsiä liian kireästä esinahasta, joka selkeästi haittaa elämääsi. Kyllä se kannattaisi hoitaa. Voisit nauttia enemmän, joko itseksesi tai naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:43"]
Miksi haluat rankaista itseäsi kieltämällä itseltäsi mahdollisuuden uuteen korjaavaan operaatioon? Kyllä moni muukin joutuu/pääsee uudelleen hoidettavaksi sen takia, että ei ole täysin noudattanut ohjeita. Anna itsellesi uusi tilaisuus!
[/quote]
Sain sen yhden tilaisuuden ja se olisi pitänyt käyttää. En käyttänyt, joten elän sen päätöksen kanssa. Ei minusta ole järkeä mennä ulisemaan siitä lääkärille kun itse olen ongelmani aiheuttanut. Ja jos menisin lääkärille niin tuomio olisi varmasti ympärileikkaus ja sitä tuskaa minkä terskani aiheuttaa en jaksa enää. Piste!
Ap
[/quote]Ymmärrän kyllä, että pettymys ja turhautuminen voi olla valtava kun operaatio ei ensimmäisellä kerralla onnistunut ja tekee mieli heittää hanskat tiskiin. Muistan myös sen, että parinvalintamarkkinat ovat 22v iässä kaoottiset ja peli voi olla todella kovaa - molempien sukupuolten osalta - ja jos omalla kohdalla on tällainen juttu, tekee mieli heittää hanskat tiskiin. Mutta koska täällä moni leikkausta suosittelee niin ehkä kannattaa yrittää toisen kerran - vaikka eri lääkärillä sitten.
Jos parinvalintamarkkinat tuntuvat ikäviltä niin kun ikää karttuu niin tahti muuttuu - lähempänä kolmeakymppiä naiset ovat huliviliaikansa hulinoineet ja ne, jotka eivät ole pariutuneet, heillä alkaa olla kiire ja miehen osa alkaa muutta helpommaksi. Eli jos nyt menee huonosti niin parempaa on luvassa. Kunhan pidät terveytesi, fysiikkasi ja työ-/raha-asiasi kunnossa niin se on ihmiselämän tosiasia että "heikompaa ainesta" tippuu pikku hiljaa pois kun aikaa kuluu ja pelitilanteet muuttuvat kun jaksaa olla kärsivällinen.
Ja ainahan voit käydä maksullisissa - siinä on selvä peli mikä on homman nimi eikä naisen aivoituksia tarvitse arvailla. Kyllä sekin kynnys voi olla iso, mutta nainen on ammattilainen ja hänelle voi kertoa tilanteen, kyllä hän tekee mitä tarvitsee - sinähän olet hänet palkannut.
[/quote]
En todellakaan aio leikkauttaa nahkaani pois. Se tuska mikä tulee kun terska on paljaana on aivan kamala. Ei voi liikkua eikä nukkua. Se operaation epäonnistuminen oli ihan oma vikani ja sen kanssa elän.
Eikä minua todellakaan kiinnosta ottaa jotain hulivilivuotensa päättänyttä naista, joka on niin älyttömän paljon minua kokeneempi seksissä. Enkä edes pysty harrastamaan seksiä.
Miksi menisin sähläämään maksullisiin kun en ole kykenevä seksiin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:48"]
Mä voin tulla sun vaimoks! :)
[/quote]
Toivottavasti et halua seksiä. Et nimittäin sitä saa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:37"]
[/quote]
En minä mitään marttyyriä leiki vaan elän valintani kanssa. Valitsin etten huolehtinut nahka-asiaa kuntoon ja nyt elän sen valinnan kanssa. Aika yksinkertaista.
Ap
[/quote]
nyt puhuu marttyyri...
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:49"]
Olet vielä kovin nuori. Mielesi voi muuttua. En ymmärrä, miksi haluat kärsiä liian kireästä esinahasta, joka selkeästi haittaa elämääsi. Kyllä se kannattaisi hoitaa. Voisit nauttia enemmän, joko itseksesi tai naisen kanssa.
[/quote]
Ihan hyvin olen pärjännyt näinkin. Edelleen korostan, että jätin nahkan hoitamatta ja nyt korjaan satoa siitä. Ympärileikkaus lienee ainoa vaihtoehto enkä kestä sitä kipua terskassani. Uskokaa nyt jo kerralla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Ap
[/quote]
En todellakaan aio leikkauttaa nahkaani pois. Se tuska mikä tulee kun terska on paljaana on aivan kamala. Ei voi liikkua eikä nukkua. Se operaation epäonnistuminen oli ihan oma vikani ja sen kanssa elän.
Eikä minua todellakaan kiinnosta ottaa jotain hulivilivuotensa päättänyttä naista, joka on niin älyttömän paljon minua kokeneempi seksissä. Enkä edes pysty harrastamaan seksiä.
Ap
[/quote]OK, eli kokemus leikkauksen jälkeen oli kaiketi todella ikävä. Maailmassa tehdään kyllä tietylle uskontokunnalle ympärileikkauksia eli vaikka sattuu hemmetisti alussa niin kai sen kanssa pystyy elämään kun terskan nahka parkkiintuu? En tiedä kun en tunne ketään. Veikkaisin, että jonkinlaisesta vertaistuesta voisi olla hyötyä, voisi vaihtaa ajatuksia muiden samankaltaisessa tilanteessa olleiden kanssa. Mistä niitä löytää - en tiedä - mutta varmasti jostain jos sinnikkäästi hakee.
Olet siis päätöksesi tehnyt, hyvä niin. Palataan asiaan sitten 40 vuoden päästä, niin voit sitten kertoa kadutko mitään tehtyä tai tekemättä jäänyttä asiaa. Toivottavasti et.
Kuinka usein tyhjennät pallisi eli masturboit?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:48"]
Mä voin tulla sun vaimoks! :)
[/quote]
Toivottavasti et halua seksiä. Et nimittäin sitä saa!
Ap
[/quote] noh äläs nyt! Katsos kun asia on näin että, tutustutaan rauhassa ja käykin niin että muhun ihastut etkä voi olla pitämättä näppejä erossa miusta... Uskon ettet pistäisi vastaan.
Ap
[/quote]Ain iin, syy miksi operaatio meni pieleen, miten se oli sinun vikasi? Teitkö operaation itse? Jos syyllisiä haetaan niin ehkä vika oli hätäisesti tehdyssä leikkauksessa tai huonossa jälkihoidossa mutta miten se nyt sinun vikasi olisi?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:55"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]OK, eli kokemus leikkauksen jälkeen oli kaiketi todella ikävä. Maailmassa tehdään kyllä tietylle uskontokunnalle ympärileikkauksia eli vaikka sattuu hemmetisti alussa niin kai sen kanssa pystyy elämään kun terskan nahka parkkiintuu? En tiedä kun en tunne ketään. Veikkaisin, että jonkinlaisesta vertaistuesta voisi olla hyötyä, voisi vaihtaa ajatuksia muiden samankaltaisessa tilanteessa olleiden kanssa. Mistä niitä löytää - en tiedä - mutta varmasti jostain jos sinnikkäästi hakee.
[/quote]
Terskani oli pajaana 3 viikkoa eikä kipu laantunut lainkaan siinä ajassa. Ei paljon naurattanut kun ei edes saanut nukuttua kunnolla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:56"]
Olet siis päätöksesi tehnyt, hyvä niin. Palataan asiaan sitten 40 vuoden päästä, niin voit sitten kertoa kadutko mitään tehtyä tai tekemättä jäänyttä asiaa. Toivottavasti et.
[/quote]
Kadun ainoastaan sitä etten hoitanut silloin sitä nahkaani. En kadu sitä, että elän sen teon kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:22"]
Poikaystävälläni on vähän käyrä,siis on vähän vino. Ei haittaa yhtään! Ja on ollut myös muita ongelmia ja hyvin on selvitty, ymmärtäväinen ihminen kun olen.
[/quote]
Minulla on aika rankasti alaspäin käyrä. Vähänkuin HK:n sininen. En sinällään häpeä sitä, mutta en vain tahtoisi, että joku valopää sitten alkaisi mahdollisen seksikokemuksen aikana huomautella siitä. Tuurillani se nainen olisi joku tyhjäpää. Parempi vain kun pysyttelee poissa niistä hommista ja antaa parempien hoitaa hommat.
Ap