Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olen tupakoinkillani aiheuttanut pysyviä vaurioita? T. 17v nuori

Vierailija
07.01.2015 |

Sauhutellut vain n. vuoden (en säännöllisesti), ehkä n. 10 askia yhteensä. Nyt on alkanut kaduttaa kun masennuksen seurauksena humalassa polttelin (silloin tuntui ettei ole mitään väliä). Miten paljon pysyvää haittaa olen voinut itselleni tästä aiheuttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet kivuliaasti keuhkosyöpään, ainakin av-lääkäreiden mukaan

Vierailija
2/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, otsikossa virhe.. Kännykällä on vaikea kirjoittaa :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Kun nyt lopetat olet melko pian ihan yhtä hyvässä jamassa kuin täysin tupakoimaton. Hyvät vaikutukset alkavat välittömästi.

Vierailija
4/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet keuhkoahtaumatautiin vuoden sisällä. Mitään ei ole tehtävissä. En ole pahoillani.

Vierailija
5/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vielä mitään. Jos kuitenkin jatkat röökaamista säännöllisesti, niin viimeistään nelikymppisenä kadut katkerasti. Ajattele itse, kannattaako vapaaehtoisesti vetää myrkkysavua keuhkoihin.

Vierailija
6/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huoleti, et ole aiheuttanut itsellesi mitään korjaamatonta vauriota noin vähäisellä tupakoinnilla.

Vierailija
7/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
8/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet polttanut "vähän" pitkän aikavälin kuluessa (alle aski kuukaudessa), joten en usko sinulle tulleen mitään pysyvää vauriota. Ehkä tuon asteen tupakointi saattaa pitkittää flunssia yms ja laskea hieman peruskuntoa, mutta ei sinulla varmaan ole mitään kohonnutta keuhkosyöpä/-ahtauma riskiä. :) Kannattaa lopettaa vielä kun voit!

Vierailija
9/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aiheuttanut läheistesi ennenaikaisen kuoleman. Heidän läheisyydessään olet säteillyt syöpäsäteilyä. Nykytutkimukset osoittavat, että jo tupakoineen henkilön näkeminen lisää syöpäriskiä 2000 prosenttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme