Vaikeeta on kun ei nykyää saa naista ja kosketusta ja läheisyyttä.
Olen jo pitkään tässä miettinyt miksi ei saa naisen kosketusta ja mitää läheisyyttä. Alkaa jo sekoamaan. Ja joo en halua maksullisiin.
Kommentit (60)
Ota koira, niin tekee ne naisetkin jotka ei saa/löydä sitä omaa prinssiään
Kyllä ilman naisen kosketusta ja läheisyyttä pärjää, kun ei ole naisten kanssa missään tekemisissä. Pahintahan se tuska on silloin, jos naisen kanssa erehtyy intiimiksi ja sitten vedetään matto jalkojen alta. Olo on silloin kuin piikkiä hakevalla narkkarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä mene sinne kauniiden laihojen naisten sekaan vaan hakeudu itsesi kaltaisten "hieman yksinkertaisten" naisten tykö. Johan tätä on sinulle sanottu jo lukuisia kertoja ennenkin. Ei sinusta kiinnostu kukaan ns. normaali nainen, ainoastaan samanlainen kuin itse olet. Ja sama pätee kavereihin.
eI NÄYTÄ KIINNOSTAVAN JOO SE ON HUOMATTU. EI MITÄÄ TEHTÄVISSÄ IKINÄ ENÄÄ
Okei. Eli sinä olet se joka olet täällä jankkaamassa Sannasta ja haisuista. Mies. Miten sä ikinä kuvittelet hetkeäkään pystyväsi pariutumaan? Ryhdistäydy nyt hemmetti. Kukaan ei halua tuollaista lastensa isäksi.
En kyllä sori ole.
Takuulla olet. Just huusit capslokeilla jotain haisu-aiheista aloituksessasi ja taitaa muutenkin syntyä päivässä sata heikkolahjaista Sanna-aloitusta. Miten saat naisen? Lopeta ihan ensiksi järkyttävä perseily täällä ja pidä itsellesi vakava puhuttelu.
Nimittäin tällä hetkellä sun taso on
kehitysvammainen nainen jos edes se. Kukaan muu ei ala tollasen 37-vuotiaana takapuolen haisua hokevan "miehen" kanssa.
Ihan sama. en kuuntele tällästä. Koska en ole sellainen.. Heido.
Yksin on kaikista parasta.. ja unohtaa ikuisesti naiset vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen miksi naiset on niin nirsoja? En ihan käsitä
Ai koska SÄ et kelpaa? Oletko ihan oikeasti omasta mielestäsi joku hyväkin saalis? Että normaalin naisen pitäisi olla onnesta soikeana kun tuollaisen helmen miesten joukosta löysi?
Vierailija kirjoitti:
Koska aattelit sen tehdä? Pitäisikö sinun laittaa joku päivämäärä itsellesi ylös, että jos ei tähän mennessä ole löytynyt naista, unohdat ikuisesti naiset? Ja samalla tuon ulinan. Tai ainakin uusi aihe ulinalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen miksi naiset on niin nirsoja? En ihan käsitä
Ai koska SÄ et kelpaa? Oletko ihan oikeasti omasta mielestäsi joku hyväkin saalis? Että normaalin naisen pitäisi olla onnesta soikeana kun tuollaisen helmen miesten joukosta löysi?
En tietenkää ole.. Onko sä väärin haluta kumppania parisuhdetta.? Mä oon kohta 37 v ja vakityö.. urheilen oon pitkä.. rauhallinen kiltti.. niin on mussa hyviä asioita.. naiset ei vain sitä huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aattelit sen tehdä? Pitäisikö sinun laittaa joku päivämäärä itsellesi ylös, että jos ei tähän mennessä ole löytynyt naista, unohdat ikuisesti naiset? Ja samalla tuon ulinan. Tai ainakin uusi aihe ulinalle.
En tiedä mitä enää tehdä.. kerta nuorempana kelpasin joko mun maine on menny tai sitte oon vaa ihmisenä tylsä.. en tiedä millanen pitäs olla.
Varmaa otankin joskus koiran jos en saa naista koskaan.
Nykyään?
Ei mulla ole koskaan ollut kosketusta tai läheisyyttä. Ei teininä, ei nuorena aikuisena, ei aikuisena, eikä nyt keski-ikäisenä. En tiedä onko tämä vaikeata vai ei. Monesti mietin mistä olen jäänyt paitsi ja olisinko erilainen ihminen, jos normaalin ihmisen tavalla olisin kokenut läheisyyttä, hellyyttä ja kosketusta.
No, nyt en sitä saa ikinä tietää ja tällä tilanteella on mentävä jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään?
Ei mulla ole koskaan ollut kosketusta tai läheisyyttä. Ei teininä, ei nuorena aikuisena, ei aikuisena, eikä nyt keski-ikäisenä. En tiedä onko tämä vaikeata vai ei. Monesti mietin mistä olen jäänyt paitsi ja olisinko erilainen ihminen, jos normaalin ihmisen tavalla olisin kokenut läheisyyttä, hellyyttä ja kosketusta.
Miten voi olla mahdollista. Miten vanha olet?
No se on aika tärkeetä että saa joskus ees läheisyyttä ja seksiä sun muuta. Mutta ei sitä näköjään vaa mistään saa.
En tiedä miten jaksaa tätä elämää yksin. En kyl tiedä.
Ehkä parasta luovuttaa ja unohtaa kaikki.. ei tästä ikinä tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään?
Miten voi olla mahdollista. Miten vanha olet?
Maailma on ihmeellinen paikka. Olen yli 40-vuotias.
No niin on kun ei saa koskaa parisuhdetta.
No en oo saanu mäkään, 12v7kk oltu työkkärin kirjoilla. Se kun mistään ei saa edes töitä niin on naisesta turha haaveilla. Vuoden jaksoin yrittää tinderis ja 0 matchii tuloksena. En juo alkoholii enkä polta, oon 179cm ja about 72kg. Tykkään liikkua ulkona, tykkään myös sisustamisesta, kahvista, koirista, luonnosta, metallimusiikista, rustiikkisuudesta, taiteesta ja vanhoista rakennuksista. En oo koskaan seukannu, oon ujo introvertti ja epäsosiaalinen. Pukeudun tyylikkäästi, yleensä mustaan. Harrastuksii ei oo muuta kuin youtube, twitch ja lenkkeily.
Näin se vissiin on mentävä, olis kivaa saada ees lenkki seuraa ulos. Joku nainen mil ois koira olis todellinen unelma, rakastan koiria ja siin sais kummatkin. Mulle riittäis ihan ystävyyskin aluksi.
M35 turusta.
Tanssitunneille mars.