Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeeta on kun ei nykyää saa naista ja kosketusta ja läheisyyttä.

Vierailija
30.10.2021 |

Olen jo pitkään tässä miettinyt miksi ei saa naisen kosketusta ja mitää läheisyyttä. Alkaa jo sekoamaan. Ja joo en halua maksullisiin.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet uusia ketjuja koko ajan samasta aiheesta? Sulla oli jo yksi ketju etusivulla, olisit jatkanut ruikuttamistasi siellä.

Vierailija
2/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi muuta tekemistä kuin palstailu ja naisten ajatteleminen. Sellaista on, usko pois. Tää jankkaus on tympivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? No en halua olla yksin.. kaipaan naista ja läheisyyttä.. ette ymmärrä

Vierailija
4/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mikää auttaa.. luopunu kaikesta jo.. totaalisesti ilmaa täs elämäs ja iki iki sinkku.

Vierailija
5/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida mikää auttaa.. luopunu kaikesta jo.. totaalisesti ilmaa täs elämäs ja iki iki sinkku.

Luovu vielä tästä palstasta, pliis.

Vierailija
6/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en luovu.. haluan naista.. mutta mistä sen saa?

Vierailija
7/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en luovu.. haluan naista.. mutta mistä sen saa?

Ei naisia noin vaan "saada" mistään vaan kumppani täytyy osata hurmata. Naiset eivät muutenkaan ole esineitä, joita voi noukkia kuin kaupan hyllyltä aina kun haluttaa. 

Vierailija
8/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte? No en halua olla yksin.. kaipaan naista ja läheisyyttä.. ette ymmärrä

Tältä sitä et saa on saletti.Etkä netin treffi forumit. Tollanen tyhjänpäiväinen jankkaus.Itsesäälissä pyöriminen. Kukaan sinua ei kotisi hae. Ryhdistäydy. Mene aamu suihku. Lenkki vaatteet päälle ja ovesta ulos. Jos niitä ei ole ,käy ostaa kirppu tori.Muuta omaa asenne elämä.Kukaan ei tuollaista narisiaa halua,joka ei asunosta pääse ulos ja viihtyy tämä sivusto.

Vierailija
9/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tämä päivä täällä ruikuttaminen sijaan siihen että mietit paikkoja ja tilanteita joissa voit törmätä samanlaisiin naisiin kuin itse olet. Sinuna lähtisin noista opppimisvaikeuksistasi liikkeelle. Riippuen siitä missä asut lähde mukaan johonkin toimintaan. Lisäksi ala hommata itsellesi kavereita. Kavereiden mukana tulee muitakin ihmissuhteita. Täällä koko päivän ruikuttaminen vie sua päivän kauemmas naisen löytämisestä.

Vierailija
10/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä sitä et saa on saletti.Etkä netin treffi forumit. Tollanen tyhjänpäiväinen jankkaus.Itsesäälissä pyöriminen. Kukaan sinua ei kotisi hae. Ryhdistäydy. Mene aamu suihku. Lenkki vaatteet päälle ja ovesta ulos. Jos niitä ei ole ,käy ostaa kirppu tori.Muuta omaa asenne elämä.Kukaan ei tuollaista narisiaa halua,joka ei asunosta pääse ulos ja viihtyy tämä sivusto.

Sitä teen käyn lenkillä suihkussa.. pyörin ihmisten äärellä.. ei tietenkää hae kotoa ketään.. kai mä sen tiedän.. mä oon paljo ulkona kuten sanoin ei naiset kiinnostu mitä mä sanon..  olen joka päivä ihmisten keskuudessa?

Vierailija
11/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä tämä päivä täällä ruikuttaminen sijaan siihen että mietit paikkoja ja tilanteita joissa voit törmätä samanlaisiin naisiin kuin itse olet. Sinuna lähtisin noista opppimisvaikeuksistasi liikkeelle. Riippuen siitä missä asut lähde mukaan johonkin toimintaan. Lisäksi ala hommata itsellesi kavereita. Kavereiden mukana tulee muitakin ihmissuhteita. Täällä koko päivän ruikuttaminen vie sua päivän kauemmas naisen löytämisestä.

Asun Vantaalla.. no oli joskus kavereita.. ei ole enää.. mistä niitä löytää? En tiedä ihmiset ei kai tykkää minusta. No sitä mietin missä tapaisin naisia.. käyn tuola hki keskustassa missä on kauniita laihoja naisia.. enhän minä niitä kiinnosta ja oon jo kohta 37.. mulla alkaa olee ikää.. No ei ole mitää toimintajuttuja.

Vierailija
12/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaa rupsahtanut ja vanhentunut.. en oikeesti enää ees jaksa... en mieti näitä asioita ja mitää parisuhteita.. oon vaa yksin kotona.

Vierailija
13/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen saaminen verrattavissa vaikka turpaansa saamiseen? Jos ihminen puhuisi toivomastaan ihmisuhteesta hieman toisin kuin naisen saamisena, niin saattaisi lykästääkin. 

Vierailija
14/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaa kiinnosta ketään naista Suomessa.. niin se vaan on karu totuus.. mikä on pistäny miettimää ihan koko elämän uusiksi.

Vierailija
15/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihero.fi

Vierailija
16/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene sinne kauniiden laihojen naisten sekaan vaan hakeudu itsesi kaltaisten "hieman yksinkertaisten" naisten tykö. Johan tätä on sinulle sanottu jo lukuisia kertoja ennenkin. Ei sinusta kiinnostu kukaan ns. normaali nainen, ainoastaan samanlainen kuin itse olet. Ja sama pätee kavereihin. 

Vierailija
17/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte narista.. ollaan yksin. mitään ei ole tehtävissä ja ikää vain tulee ja tulee kokoajan.

Vierailija
18/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä mene sinne kauniiden laihojen naisten sekaan vaan hakeudu itsesi kaltaisten "hieman yksinkertaisten" naisten tykö. Johan tätä on sinulle sanottu jo lukuisia kertoja ennenkin. Ei sinusta kiinnostu kukaan ns. normaali nainen, ainoastaan samanlainen kuin itse olet. Ja sama pätee kavereihin. 

No ei niitä löydy mistään.. pyörin paljo missä on kauniita naisia ja normaaleja. no mutta mulla on palkkatyö missä on normaaleita ihmisiä mut ei ne oikee juttele mulle. Paremmin oon yksin. Mä en ole lievästi kehitysvammainen.

Vierailija
19/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa sitte kaikki olla.. Kuitenki käyn ihmisten ilmoilla ja olen.. etten kotona istu ei.. naiset ei tänne kävele.. mutta olen paikoissa missä on tosi kauniita naisia ja niitä katselen.

Vierailija
20/60 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMMÄ JAKSA ENÄÄ TÄSTÄ JAUHAA JA NAISISTA PARISUHTEISTA JA MISTÄÄN.. ANTAA KAIKKI OLLA OON IHAN TÄYNNÄ TÄTÄ YKSINÄISYYTTÄ MUTTA JATKUKOOT VIELÄ 50 V

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi