Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Miksi olette hereillä lauantaina tähän aikaan?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse heräsin kuuden jälkeen, enkä saanut enää unta. Juon aamukahvia.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, enkä saa nukuttua pitkään edes viikonloppuna.

Vierailija
42/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unihäiriöinen ja herään aina puoli viiden ja puoli kuuden välillä saamatta enää unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin omia aikojani n. 20 yli 5, mutta nousin sängystä vasta seitsemän maissa.

Kumma miten useimpina lauantaina herää aiemmin kuin arkena (arkena kello soi kuudelta). Vasta sunnuntaina saatan nukkua pidempään.

Vierailija
44/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut, saatanallinen känni päällä. Vakaasuoraan sataa, ehkä näin on tarkoittettukin.

Vierailija
45/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä nukkunutkaan. Väsäsin vapaaehtoistyöprojektia, en malttanut jättää kesken. Nyt jumansgega nukkumaan!

Vierailija
46/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähden kohta töihin.

Vierailija
47/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään lähes aina kovaan hikoiluun tiettyyn kellonaikaan. Yleensä jatkan unia, mutta nyt kävin wc:ssä ja unet karkasi, ainakin hetkeksi.

Vaihdevuodet? Minulta hikoiluttaa päättyivät, kun sain hormonikorvaushoidon hyvin käyntiin. En ole edes muistanut koko hikoiluja ja muitakaan ongelmia ei ole vaihdevuosien takia.

Ei ole. Olen vasta kolmekymppinen ja hormonitasotkin tutkittu ja ovat ok. Itse epäilen jotain lääkettä syyksi. Minulla on autoimmuunitauteja ja lääkitykset niihin.

Vierailija
48/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuotias herää aikaiseen joten siksi :)

Vierailija
49/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen vakava sairaus, omat terveyshuolet, ja iso kasa muita murheita valvottaa. Nukun nykyään joka yö suunnilleen klo. 3-7, ja senkin pätkissä. 

Vierailija
50/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva lukea, mitä kaikkea ihmisten elämään kuuluu näin aamutuimaan.  Valvoin yli puolen yön ja heräsin kahdeksalta nähtyäni unta, miten pyörin kaupoissa ostoksilla Mikko Leppilammen kanssa. Haha!

Töistä pois jäätyäni minusta tuli yllättäen aamuvirkku.

Juon tässä kahvia ja kohta lähden eräälle autotallikirppikselle ja sitten ystävän luokse viikonlopun viettoon.

Vierailija
51/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viiden aikaan miettimään millainen yö miehellä on ollut ja pääseeköhän tänään sairaalasta kotiin. Ei tullut uni enää niin nousin suihkuun ja normisti sohvan nurkkaan ruudun ääreen.

Vierailija
52/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdeksalta. Nyt on virkeä olo. Arkisin herätys on viimeistään neljältä että ehdin töihin kuudeksi.

Vierailija
53/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tuomaan kissan eläinlääkärin päivystykseen, joka avautui kahdeksalta. Se on loukannut jalkansa. Heräsin seitsemältä soittamaan päivystykseen ja valmistautumaan lähtöön. Ilman tätä olisin onnellisesti nukkunut ihan vähintään yhdeksään. Mies ja lapsi jäivät kotiin nukkumaan.

Vierailija
54/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti herään kuuden tai seitsemän aikoihin, mutta olen ollut vähän kipeänä joten heräsin vasta kasilta, nukuin yli yhdeksän tuntia. Nyt juon aamukahvia ja kunhan saan sen hörpittyä alan suunnittelemaan päivän tehtävälistaa. Tänään on pitkästä aikaa sellainen olo että jaksaa tehdä jotakin, toivottavasti tunne kestää.

Vierailija
55/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuumeiseen oloon, enkä välittänyt yrittää nukkua, kun on kylmä.

Vierailija
56/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon siirto aiheuttaa monille taas lisäongelmia..

Vierailija
57/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6:50, kun kuopus tuli kainaloon. Hän nukahti siihen, mutta itse en saanut unta. Mukava siinä oli kyllä kölliä, ei tuo 6v enää kauaa tule viekkuun.

Vierailija
58/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira herätti 06:00 ja tytär hieman sen jälkeen. Olen muutenkin aamuihminen, joten en nukkuisi pitkään ilman häiriötäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän