Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen katsoo koko ajan miestä silmiin, ajatteleeko mies, että nainen on ihastunut?

Vierailija
30.10.2021 |

Eikö silmiin katsominen ole normaalia kohteliaisuutta ihan vieraidenkin kesken, kun keskustellaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä voi olla tuikkivat tai ilmeikkäät silmät, vaikka eivät tarkoittaisi mitään erikoista. Näin yritän itselleni perustella. Silti sitä katsetta on kiva katsoa.  -nainen

Vierailija
2/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan silmiin katsominen on omistusta ja vaivaannuttavaa. Ihminen vaikuttaa hieman hullulta, ei ihastuneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan silmiin katsominen on omistusta ja vaivaannuttavaa. Ihminen vaikuttaa hieman hullulta, ei ihastuneelta.

Omituista, ei omistusta.

Vierailija
4/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Ehkä sitten niin. Mutta entä jos nainen onkin ihastunut, ihastuneenahan on vähän hullu.

Vierailija
5/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen ja kuka mies? Kysy heiltä.

Vierailija
6/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee konfliktia, yrittää naiseudellaan päästä yli alfamiehen aseman. Tällöin hänet yritetään vain sivuuttaa tai syytää syrjään.

Vierailija
7/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee konfliktia, yrittää naiseudellaan päästä yli alfamiehen aseman. Tällöin hänet yritetään vain sivuuttaa tai syytää syrjään.

Mitä? Minä ainakin katson erästä miestä silmiin koko ajan, koska pidän hänen katseestaan. En todellakaan hae konfliktia! Enkä flirttailekaan, katson vain silmiin. Eli en käytä mitään naisellisia keinoja.

Vierailija
8/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ihmisiä silmiin kun keskustelen heidän kanssaan. Eri asia on tuijottaa. Siinä on ero.

Tosin suomalaiset välttävät katsetta. Pälyillään sivuun tai mieluiten katsotaan maahan. Se on epäkohteliasta ja ärsyttävää.

Vierailija
9/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Idässä tarkoittaa että nainen on erittäin kiinnostunut.

Meilläpäin ei niinkään. On normaalia katsoa toisia puhuessa silmiin. Tuijottaminen on taas epäkohteliasta.

Vierailija
10/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Minä ainakin katson erästä miestä silmiin koko ajan, koska pidän hänen katseestaan. En todellakaan hae konfliktia! Enkä flirttailekaan, katson vain silmiin. Eli en käytä mitään naisellisia keinoja.

Oletko ottanut Sanna Marinista mallia? 👁️👁️

Vierailija
11/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Idässä tarkoittaa että nainen on erittäin kiinnostunut.

Meilläpäin ei niinkään. On normaalia katsoa toisia puhuessa silmiin. Tuijottaminen on taas epäkohteliasta.

Eli tuijottamisen erottaa silmiin katsomisesta varmaan se, että välillä vilkaisee muualle tms? En haluaisi tuijottaa...

Vierailija
12/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ottanut Sanna Marinista mallia? 👁️👁️

En ole katsonut hänen haastattelujaan.

Vierailija
13/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajattelen, että olen tuijottanut ja toinen on vaivaantunut ja ajattelee, että olen vähän seko. Plääh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi