Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sairastaa

Vierailija
09.12.2014 |

Ihan ensiksi haluan vakuuttaa, että mies on oikeasti sairas, kuumetta on ollut 40 pinnassa, kamala yskä jne.

Mutta voi hyvänen aika, minkälainen vauva hän on! Painuu sänkyyn  ja nukkuu siellä ensin päivän, sitten uikuttaa väsyneellä äänellä, voinko tuoda lääkettä, mehua, syötävää, jotka kiikutan innolla. Sen jälkeen surffaa netissä ja heti, kun kännykkä soi, niin kipaisee vastaamaan ja jaksaa erinomaisesti roikkua puhelimessa, mutta jos minä yritän pyytää jotain, niin yskänpuuska iskee, ei pysty puhumaan, tarvii hiljaisuutta, tuonko lääkettä, juomaa, ruokaa jne.

Ja se lääkeshow! En ota lääkettä, kestän kun mies, sitten kumminkaan en kestä ja napsin tuota ja vähän tuota ja sitten taas en ota. Kiukkuaa, kun yritän sanoa, että yli 40 asteen kuumeessa ei ole terveellistä vain olla ja että lääkkeitä ei napsita vaan ne otetaan säännöllisesti tietyn ajan kuluttua. Ei ole mitään järkeä napsia klo 9 yksi burana ja klo 10 yksi panadol ja klo 11 taas burana ja ihmetellä sitten klo 14, että voinkohan ottaa taas jotain lääkettä vai enkö voi. Sitten oli vesilasi liian suuri, ei kuulemma jaksa niin isoa kannatella eikä siis juo vettä lainkaan, mutta hetken päästä jano ja pitää tuoda pieni vesilasi. Oikeasti. Meinaan hajota!

Ja tätä on nyt jatkunut viisi päivää. Viisi hemmetin päivää kitinää, vinkumista, ärinää ja oikeasti huoltakin, kun on oikeasti kipeä ja niin pirun itsepäinen, ettei tajua omaa parastaan (en mene lääkärille, kyllä se menee ohi).

Niin, ja koko tämän ajan olen myös itse ollut kipeä. Oma kuumeeni on vaihdellut 38-40 asteen välillä, levännyt olen vain yhtenä iltana, kun miehellä oli jokin energiakohtaus ja jaksoi tunnin katsoa lapsia. Ja kyllä, olen varmaan ollut paremmassa kunnossa kuin hän, ei siitä ole kyse. Kyse on siitä, ettei kertaakaan viiden päivän aikana ole kysynyt mitään meistä muista (myös yksi lapsi sairaana). Ei jaksamista, ei kuumetta, ei vointia, ei mitään. On ollut niin omanapainen, että suorastaan ällöttää.  Tajuan, että sairaana on ärtyisä ja takuulla vähän itseensä käpertynyt mutta kai sitä voisi edes jonkinlaisia tapoja omata. Tämä juoksuttaminen on niin ärsyttävää.

Nyt sitten miehen kuume oli alentunut normaaliksi, mutta taas vinkui, että käy hakemassa posti. Ei ajatustakaan sille mahdollisuudelle, että minulla edelleen olisi kuumetta (on, ja hemmetinmoinen päänsärky).

Puran kiukkuni täällä ja lähden hakemaan sen hemmetin postin. Koska onhan se oikeasti kipeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus: Miesflunssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AITO MIESFLUNSSA! Sitä vastaan ei valitettavasti ole rokotetta.

Vierailija
4/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUN ÄÄLIÖ MIKSI SÄ SITÄ PASSAAT SYYTÄ ITTEES VAAN ÄLÄKÄ TUU TÄNNE OKSENTAMAAN TOLLASTA MEIDÄN NISKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! USKO IHMISKUNTAAN ALKAA TAAS HIIPUA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän