Louis Vuitton neverfull mm ebene
Onko kellään? Onko hyvä laukku? Mietin ostoa. Voiko yli 30v käyttää sitä vai mielletäänkö nuorison laukuksi?
Kommentit (10)
Vaikka onkin suosittu malli, niin massalaukuksi sanominen on mielestäni vähän liioittelua. Ei ne nyt niiiin yleisiä ole.
Tätä voisin itse harkita myös käytettynä, varsinkin jos sille pienelle pussukalle ei ole erityisesti käyttöä.
Mistä muualta noita voisi metsästää käytettynä kuin huuto.netistä. Huuto.netin hinnat aika korkeita käytetyistä. Uskaltaako ulkomailta ostaa käytetyn laukun?
Ap
Massalaukku, sopii sellaiselle joka ei halua erottua joukosta. Vähän ehkä epäkäytännöllinen, kun sitä ei saa suljettua. Mutta sopii yli 30-vuotiaalle, vaikka viiskymppisellekin.
Kannattaako metsästää käytettynä jostain ja jos niin mistä? Vai ostaa uutena sen uuden pussukan? kanssa.
ap
Mulla on. Hyvänkokonen, ei liian iso shoppailulaukuksi, mutta mahtuu mulla koulukirjat ja kamat jos lähtee jonnekkin yheksi yöksi :)
Laukkua ei saa vetoketjulla kiinni, mutta siinä on pieni solki jolla saa vähän suljettua.
Työlaukuksi ajattelin. Joskus matkaa mukana jokunen kirjakin töihin. Muuten vaan meikkilaukku,puhelin,eväät,hiusharja jne. Hirveän vaikea päättää kuosista.
ap
Suosikkilaukkuni, vaikkei ole kallein. Käytännöllinen ja sopii monenlaisen vaatetuksen kanssa. Olen kolmekymppinen.
Uskaltaako käytettynä ostaa ja mitä pitää tietää jos ostaa käytettynä?
Ap