Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli todella ylipainoinen nainen tai tyttö jumpassa

Vierailija
06.01.2015 |

En osaa arvioida ikää, kun en viitsinyt tuijottaa niin tarkkaan ja oli edessäni. Nuorehko kuitenkin. Olen kateellinen. Jaksoi tehdä kaiken ja oli aika notkea. Minä olen paljon pienempi, mutta jouduin ottamaan omia taukoja välillä. No joo, luulen, että siinä oli taustalla jo pitempiaikaista treeniä. Halusin vain kertoa, että ylipainoisellakin voi olla hyvä kunto. Luulen, että on laihdutusryhmässä. Joo, jumppia oli tänäänkin salilla, mutta ei kaikkia. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, paino ei välttämättä kerro mitään kunnosta. (:

Vierailija
2/3 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että oli. Itsekään en se tikuin ole jumpparyhmissä, mutta jaksan kyllä huomattavasti paremmin kaikki liikkeet kun monet laiheliinit, jotka tuppaa lähes pyörtymään pikkusenkin rankemmasta tunnista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä vituttaa se, että toiset jumppaajat arvioivat kuntoani ja painoani ylipäänsä. En minäkään tuijota teitä toisia ja mieti ootteko nyt onnistuneet tekemään jonkun liikkeen vai ei ja paljonko painatte ja oliko tämä jumppasuoritus nyt  millainen mun mielestä. Jokainen on tullut jumppaan itseään varten, ei toisten katseiden kohteeksi.

Meillä on onneksi hyvä ohjaaja kuntonyrkkeilyssä. Jos siellä jäät tuijottamaan toisen persettä ohjaaja karjaisee heti, että keskity omaan suoritukseen. Tuollaista sen pitäisi olla kaikkialla, reilu meininki ja toisia voi sitten arvostella jossain muualla jos on pakko arvostella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän