Miten pääsen kaksoisleuastani eroon?
Kommentit (13)
Ei ole ylipainoa. Leukani on kamala.
Ota Jordan Petersonin materiaalit tukevaan selaukseen. Käy salil, parturis. Tankkaa isosti rasvaa sekä proteiinii.
Fiilaa että kaksoisleuan sijasta sinulla on yksöisleuka -- tällöin sinulla ennen pitkää myös tulee olemaan yksöisleuka.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Otetaan sakset, sidetarpeita, pullollinen viskiä ja mielellään joku tikkaustaitoinen. Kyllä se siitä.
Ei siitä eroon pääse millään, jos on jo sellainen tullut.
Pitää välttää sitä, ettei tule.
Laihduttamallakin se jää vain roikkumaan kuin kalkkunan leuka, velttona pussina.
Ei tarvii päästä eroon. Mun mielestä ihmiset ilman kaksoileukaa on oudon näköisiä.
Jos ei ole ylipainosta johtuva, niin leikkauksella saa pois. Muuten saa "kärsiä" geeneistään.
Ei saa muuten aina leikkauksellakaan pois. Mä kävin konsultaatiossa plastiikkakirurgilla ja siellä todettiin että minun kaksoisleuka on rakenteellinen, johtuu kurkunpään rakenteesta ja kielen alhaisesta kiinnityksestä, eikä sille siis voi mitään. Olen sitten vaan opetellut varjostamana meikillä sitä vähemmän näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä eroon pääse millään, jos on jo sellainen tullut.
Pitää välttää sitä, ettei tule.
Laihduttamallakin se jää vain roikkumaan kuin kalkkunan leuka, velttona pussina.
Ei mene aina näin. Mä lihoin kilpirauhasen vajaatoiminnan takia yli 40 kg ja kaula muuttui pelkäksi läskilöllöksi. Olin vielä yli 40 v kun vajis todettiin ja sain lääkkeet, ja aloin laihtua. Ei ole mitään löysää nahkaa eikä velttoa pussia jäänyt. Pari vaakasuoraan rengasryppyä kyllä, kohtiin joista läskimakkarat ennen makkaroitui, mutta ei ole kovin näkyviä nekään.
Teet ryhtiharjoituksia ja kasvohierontaa. Niillä lähtee. Huono ryhti aiheuttaa kaksoisleuan. Eli venyttele käsivarsia ja niskoja, pyörittele hartioita. Tee kasvojoogaa ja hierontaa 3-4 viikossa. 5 viikkoa ja tulokset alkaa jo näkyä. Mut jos lopettaa, asiat palaavat ennalleen.
Venytä kaulan etuosassa olevaa iholihasta päivittäin, niin kaksoisleuka lähtee parissa viikossa. Netistä löytyy ohjeita.
Jos ri ylipainoa niin rasvaimu. Ei edes kovin kallista. 1 alue. Joitakin satasia.