Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avautumisketju! Mikä puolisossasi pännii perheellistymisen myötä?

Vierailija
06.01.2015 |

Ilmeisen monen naisen puolisosta kuoriutuu vätys lasten synnyttyä.

Itseäni ärsyttää, että mieheni jatkaa lapsetonta elämäntyyliään perustellen, että "kyllä sä tiesit mun olevan tällainen". Mielestäni perheellistyminen nyt vain edellyttää tiettyjä muutoksia. Meidän lapset olisivat todella vaikeavammaisia, jos itsekin olisin jatkanut harrastuksiani ja tapojani samalla tavalla raskautumisesta huolimatta. Mm. tupakoin ja harrastin potkunyrkkeilyä aikanaan ;)

Mikä muiden puolisoissa pännii?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuin yksi lapsista. Vituttaa se vastaan vänkääminen joka asiassa tyyliin

"Vietkö roskat samalla kun käyt kaupassa?"

"onko pakko? Siellä on niin kylmä..."

"Tule sitten vaihtamaan vaippa niin mä vien."

"Aina minä! Mä vaihdoin eilen..."

Ehkä tämä vielä iloksi muuttuu.

Vierailija
2/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa sen rahankäyttö. Minun kuluihin kuuluu ilmeisesti kaikki lasten menot. Lapset yhteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tuli läski.

Vierailija
4/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa huomiota ja kerjää sitä ärsyttävällä lässyttävällä piipitysäänellä. Ei paljo sytytä.

Vierailija
5/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää käy missään eikä sillä ole muuta kuin vauva. Kavereihinsa ei ole pitänyt yhteyttä vauvan syntymän jälkeen. En olisi uskonut, että nainen voi mammoittua noin pahasti.

Vierailija
6/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:26"]Ei enää käy missään eikä sillä ole muuta kuin vauva. Kavereihinsa ei ole pitänyt yhteyttä vauvan syntymän jälkeen. En olisi uskonut, että nainen voi mammoittua noin pahasti.
[/quote]

Meillä tämä, mutta toisinpäin. Miehestä tuli tuollainen.

Vierailija
7/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämä kuoli. mies ei enää huomoi seksissä minua. mies lakannut ulkoilemasta ja kaikki vapaahetket sohvaperunana kotona (poislukien kotihommat ja lastenhoito, ruuanlaito jne). Eli mieheni jättäytynyt kaikesta liikunnasta ja ulkoilusta.

Vierailija
8/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt ihme, että mies haluaa jatkaa lapsetonta elämää?

Vierailija
9/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni antoi aluksi liian suuria lupauksia. Lapsi muuttuu sellaisesta malttamattomaksi. On parempi antaa se kaikki kiva yllätysbonuksena.

Vierailija
10/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina ollut vähän sellainen haaveilija, mutta ajattelin, että kyllä vauva hieman muuttaisi tuota. No ei. Jos mies katsoo vauvan perään (edes että jumankauta sais kakalla käydä rauhassa), se hetken päästä istuu koneelle vauva sylissä/sitterissä. Ei mene kauaa kun vauva tympääntyy, mutta mies ei oikeasti kuule sitä itkua kun se on niin nauliintunut siihen ruutuun kiinni. Vauva voi karjua vaikka kurkku suorana ja mies on vaan tyynen rauhallisena koneella ja välillä saattaa sanoa shh. Hän on tosi hyvä isä muuten, kunhan vaan pysyisi kaukana läppäristä/puhelimesta/tabletilta.

Vierailija
11/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:32"]Onko se nyt ihme, että mies haluaa jatkaa lapsetonta elämää?
[/quote]

No ei. Eikä sekään, että mä haluaisin jatkaa lapsetonta elämää huonoina hetkinä. Mutta kun yhteisestä päätöksestä on lapset hankittu, on turha alkaa sanomaan, että "sä tiesit, että mä olen tällainen". Olemme tunteneet toisemme 15-vuotiaista saakka, enkä minäkään pidä oikeutenani käyttäytyä kuin 15-vuotias saati vaadi miestäni ymmärtämään sellaista käytöstä minulta.

Tosin olisihan se hauskaa lähteä jonain perjantaina liftaamaan Helsingistä Rovaniemelle ja valehdella olevansa kaverilla yötä ja kun jäisin kiinni, toteaisin miehelle "SÄ TIESIT MUN OLEVAN TÄLLAINEN" :D Oi kultainen nuoruus...

Vierailija
12/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:26"]Ei enää käy missään eikä sillä ole muuta kuin vauva. Kavereihinsa ei ole pitänyt yhteyttä vauvan syntymän jälkeen. En olisi uskonut, että nainen voi mammoittua noin pahasti. [/quote] Meillä tämä, mutta toisinpäin. Miehestä tuli tuollainen.

[/quote]Meillä ollaan molemmat passivoiduttu sosiaalisesti perheellistymisen myötä :D. Nähdäkseni kumpaakaan ei onneksi tilanne pänni mitenkään.