"mitä jos sut olis abortoitu"
Ai että mä nauran, kun joku abortin vastustaja kysyy tätä. Miten voisin edes tietää siitä, jos mut olis abortoitu, kun en olis koskaan elänyt? Valoja tauluun arvon vastustajat. :D
Kommentit (20)
Kertoo abortin vastustajista jotain, jos tuollaista kysyy.
Mä olen tuota samaa miettiny monestikin. Muutaman kerran kun olen vastannut tuohon kysymykseen "Niin?" ni mulle on suututtu ja ilmotettu etten tajua mistään mitään. :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:55"]Mä olen tuota samaa miettiny monestikin. Muutaman kerran kun olen vastannut tuohon kysymykseen "Niin?" ni mulle on suututtu ja ilmotettu etten tajua mistään mitään. :D
[/quote]
No et tietenkään ymmärrä. :D Kuka nyt hulluja ymmärtäis. :D
"Mitä jos sun isi olisi osannut käyttää kortsua silloin kun sut siitti?"
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:14"]
Jaah... mä olen monesti, monesti elämässäni ehtinyt tuota miettiä. Siis että olisi ollut parempi niin.
Äitini muisti monesti mainita että olisi tehnyt abortin jos olisi voinut, ja täytyy sanoa että niin moni elämä meni suotta pilalle luultavimmin juuri tämän vahinkoraskauden vuoksi.
Myöhempikään elämäni ei ole ollut niin kiva ettei jälkiabortti olisi tullut itsellekin mieleen. Vanhemmat hoitelivatkin itsensä hautaan ennenaikaisesti.
[/quote]
Toivon sydämestäni että sä saat vielä kokea kuinka ihanaa elämä voi parhaimmillaan olla. Kaikkea hyvää sulle.
Mä luulen että tuollaisella kysymyksellä on oikeesti haluttu herätellä ihmisen ajatuksia siitä että jokainen joka tähän maailmaan syntyy on arvokas ja ainutlaatuinen.
Jokaisella on oikeus elää ja olla onnellinen. Ja joo eihän se sikiö mitään tiedä mutta pitääkö sitä ajatella niin kyynisesti että parempi ku kuolet..mistä sen tietää kuinka ihana ja onnellinen elämä sillä pienellä olisi edessä. Ei se kaikilla ole onnellinen mutta siihenkin pystyy paljon vaikuttamaan omilla asenteilla ja ajattelutavoilla.
Kiitollisuus kaikesta ja ylipäätään kiitollisuus elämästä opettaa onnellisuuteen. Kenenkään elämä ei mene niinkuin sen itse haluais prikulleen mutta on iso ero niissä jotka surkuttelee ja voivottelee ja niissä jotka osaa nauttia ja olla kiitollisia elämästä VAIKKA kuinka elämä potkis päähän. On taito osata ajatella oma elämä positiivisena vaikka meniskin huonosti.
Kunpa kaikki ymmärtäis millainen lahja elämä on niin maailma ois niin paljon parempi paikka elää.
En mä ketään tuomitse jos haluaa tehdä abortin mutta en mä voi sitä hyvänä asiana pitää koska kunnioitan elämää niin korkealle.
En ole hihhuli.
Jaah... mä olen monesti, monesti elämässäni ehtinyt tuota miettiä. Siis että olisi ollut parempi niin.
Äitini muisti monesti mainita että olisi tehnyt abortin jos olisi voinut, ja täytyy sanoa että niin moni elämä meni suotta pilalle luultavimmin juuri tämän vahinkoraskauden vuoksi.
Myöhempikään elämäni ei ole ollut niin kiva ettei jälkiabortti olisi tullut itsellekin mieleen. Vanhemmat hoitelivatkin itsensä hautaan ennenaikaisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 03:47"]
Mitä jos Hitlerin äiti olis tehny abortin? Tai Stalinin joka tapatti vielä enemmän ihmisiä?
[/quote] Sit täällä pallolla olis paljon enemmän populaa, ei kivaa!
Minun hartain toive olis edelleen että saisin jälkiabortin. Minä antaisin omille vanhemmilleni hetkeäkään epäröimättä luvan aborttiin. Kyllä vanhemmilla pitäisi olla jaksamista ja kykyä vanhemmuuteen ennenkuin siiihen ryhtyvät. Jos joku katsoo ettei kykene, ei voi kuin kannattaa aborttia.
Mitä jos sut ois abortoitu
-Olisin välttynyt monelta typerältä keskustelulta, kuten myös tältä. Toimenpide olisi verrattavissa aikamatkaajan eutanasiaan.
Mua ei olis haitannut pätkääkään, jos mut ois abortoitu. Koska jos mua ei olis haluttu, koska ei pystytä minusta huolehtimaan, en olisi halunnut syntyä maailmaan. Nytkin on välillä tarpeeksi vaikeaa.
Harmittelisin sitä nyt täällä ja aloittaisin solkenaan bloggareita arvostelevia ketjuja.
Niinpä. :D Ei olisi harmittanut. :) Enemmän harmittaa nyt, kun joutuu elämään ja kuolemaan.
"Sitten mun äitini kävisi tätä väittelyä sun kanssa siitä, mitä se saa oman ruumiinsa kanssa tehdä."
Joku vastustaja jo ehti loukkaantua :D
''No siis kylhän toi abortti on sellane asia, et jos omalle kohdalle sattuis nii oisin varmaa ihan kuollu!''
Mitä jos Hitlerin äiti olis tehny abortin? Tai Stalinin joka tapatti vielä enemmän ihmisiä?