Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain hyvän työtarjouksen, mutta nyt ahdistaa kauheasti kun en osaa päättää

Vierailija
29.10.2021 |

Pakko purkaa oloa tänne. Eli tilanne se että olen nykyisessä työssä ollut yli 5v, aiemmin tämä oli ok mutta viimeisen parin vuoden aikana ollut stressiä liian usein. Hiuksia alkanut lähtemään, uniongelmia, ahmin ruokaa stressin takia jne. Suurin ongelma kuitenkin esimies joka vierittää kiiretilanteet usein minun syyksi ei tarjoa kunnon apua jos otan asian esiin, itse vain kuulemma teen jotain aina väärin. Muistaa kyllä aina haukkua sitten jos joku asia ei onnistu.

Luulisi että olisi helppo nyt vain ottaa tuo uusi työ, mutta yllättäen nuosi kamala ahdistus nyt kun pitäisi päättää. Alan heti miettimään nykyisen työn etuja, kuten etätyö onnistuu lähes aina, tuttu homma joten ei tarvi koko ajan kysellä ja opetella uutta, työkaverit ihan ok (paitsi esimies). Palkka melkein yhtä hyvä kuin uudessa työ tarjouksessa.

Epäilen että tämä pitkittynyt stressi on aiheuttanut minulle nyt tätä päättämisen vaikeutta ja ahdistusta. Pelkään että stressioireet haittaisi vielä uudessa paikassa ja lisäksi en odota ollenkaan innolla kun esimiehelle pitäisi ilmoittaa irtisanomisesta, pelkään että viimeinen kk tulee olemaan hankalaa esimiehen takia.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tiedän kyllä että monilla tilanne parantunut työpaikan vaihdon ansiosta mutta jotenkin aloin yhtäkkiä hirveästi nyt pelkäämään mitä kaikkea menettäisin vaikka nykyinen työ aiheuttaakin pahoja stressinoireita.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla