Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A, B vai C?

Vierailija
06.01.2015 |

Kenet näistä pelastaisit? Ja ei saivartelua. Yksi pelastuu, muut ei. Ja fyysisesti sinun ei tarvitse ketään pelastaa, kunhan vaan teet päätöksen.

A) 70-vuotias mies. Nuorena miehenä saanut lapsen, olisi itse halunnut tytön pitää mutta lapsen äiti ei ollut valmis vanhemmaksi, joten lapsi annettiin adoptioon. Meni uuden naisen kanssa naimisiin, eivät kyenneet saamaan lapsia. Nyt vaimo on menehtynyt ja mies etsi tyttärensä. Tytär on tulossa oman perheensä kanssa pian vierailulle. Eläisi vielä 10 vuotta onnellisena uuden perheensä kanssa.

B) 15-vuotias poika. Ollut masentunut vuosia. Ns pahoilla teillä, pikkurötöksiä ja päihteiden väärinkäyttöä. 50 % mahdollisuus että pääsee yli masennuksesta ja vihdoin elää onnellisena elämänsä loppuun. 50 % mahdollisuus että tekee muutaman vuoden sisällä itsemurhan.

C) 2-vuotias vaikeasti vammainen lapsi. Ei ikinä tule elämään itsenäistä elämää. Pystyy kuitenkin nauttimaan elämästä ja virikkeistä. Eläisi 30-vuotiaaksi vanhempiensa hellässä huomassa.

Ja muistakaa, ei saivartelua! A, B tai C.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B.

Vierailija
22/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:40"]B. A on jo vanha, eikä siten tuo hyötyä yhteiskunnalle ja C on yhteiskunnalle vain rasite, kun taas B'stä voidaan saada yhteiskuntaa hyödyttävä veronmaksaja. Yritin siis ajatella mahdollisimman utilitarisesti (hyödyn kannalta). Filosofian tunnilla oli aikoinaan samantapainen kysymys. [/quote] Mua kuvottaa että joidenkin mielestä ihminen on elämän arvoinen vain silloin, jos siitä on hyötyä yhteiskunnalle.

[/quote]

Ääliö, ei tuossa ole siitä kellä on arvoa ja kellä ei, vaan siitä kellä se arvo, minkä tahansa näkemyksen mukaan on suurin. Jos yhteisö on viimeinen, niin B on ainoa joka voi auttaa yhteisöä selviämään.
[/quote]

Ei tossa ole mitään järkeä. Taidat itse olla hieman ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
24/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:40"]B. A on jo vanha, eikä siten tuo hyötyä yhteiskunnalle ja C on yhteiskunnalle vain rasite, kun taas B'stä voidaan saada yhteiskuntaa hyödyttävä veronmaksaja. Yritin siis ajatella mahdollisimman utilitarisesti (hyödyn kannalta). Filosofian tunnilla oli aikoinaan samantapainen kysymys. [/quote] Mua kuvottaa että joidenkin mielestä ihminen on elämän arvoinen vain silloin, jos siitä on hyötyä yhteiskunnalle. [/quote] Ääliö, ei tuossa ole siitä kellä on arvoa ja kellä ei, vaan siitä kellä se arvo, minkä tahansa näkemyksen mukaan on suurin. Jos yhteisö on viimeinen, niin B on ainoa joka voi auttaa yhteisöä selviämään. [/quote] Ei tossa ole mitään järkeä. Taidat itse olla hieman ääliö.

[/quote]

Sinä et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi. Noin yksinkertaisen selityksen ymmärtää jopa apukoululainen.

Vierailija
25/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-Kuppi on ihan kiva. Sopii käteen kivasti ja ei eukko valita hartiakivuista. Tosin kai ne oikeen paljo roikkuvat B-kupitkin voi tuottaa niska-hartia kipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi