seurustelu narkkarin kanssa
Olen hiljattain tavannut miehen, joka suoraan sanottuna on täysi nisti. On sanonut olevansa piriin koukussa ja että muut aineet on vain ""viihdettä"". Valitettava tosiasia on, että olen ihastunut mieheen...
Vaikea yhtälö sinänsä, kun itse en ole ikinä kokeillut edes mitään. Hän kysyikin että ""etkö edes pilveä?"" .
En edes tiedä tuleeko tämä etenemään mihinkään seurusteluasteelle, mutta jos/kun, kuulisin mielelläni vastaavassa tilanteessa olevilta, ja muiltakin, kommentteja.
Mikään täysi absolutisti en itsekään ole, viina kyllä maistuu ja viihteellä tulee käytyä melkein viikottain. Mulla kuitenkin on vakituinen työpaikka jne. Joten vietän kuitenkin ns. normaalia elämää. Mies tekee satunnaisia poke-hommia.
Viime yön kun oli (selvinpäin) mun tykönä ja puhuttiin tästä asiasta hän kyllä suoraan sanoi ettei kukaan voi aineiden käyttöön vaikuttaa ja tyyliin jos on vetämässä niin ""ei silloin tule mieleen soittaa tyttöystävälle että mennäänkö vaikka leffaan"", toisin sanoen hän saattaa olla useita päiviä näissä reissuissaan...
Mä loukkaannuin siitä ja sanoin että taitaa olla parempi että otat sinä yhteyttä sitten jos haluat nähdä ja hän lähti päivällä vähän happaman oloisena sitten pois. Halattiin, mutta ei mitään ""soitellaan"" tai ""koska nähdään"".. ei ole kuulunut sitten koko päivänä mitään.. enkä viitsi soitella perään, ja antaa itsestäni heti mitään pirttihirmun kuvaa.
Ahdistaa koko tilanne, kaikinpuolin.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:44"]Mulla on kokemusta juuri alkoholisti, piri ja kannabiskäyttäjästä. Oltiin vähän kuin rakastuneita, ei seurusteltu, kavereita ollaan vaan oltu. Päätin vain yhtenä päivänä etten jaksa sellaista, että mies soittelee kännissä ja ehdottelee ties mitä. On kuitenkin ollut hyvä ystävä minulle, olen 23-vuotias ja hän 26-vuotias. Ystäviä ollaan oltu jo 8 vuotta. Olin jotain 15-vuotias kun tavattiin ja rakastuin.. Ei olla koskaan pussattu edes, vain haluttu. Harvoin nähdään muutenkaan, jutellaan pääasiassa skypessä yms.
Seurustelusuhteeseen en alkaisi. Löysinkin onneksi itselleni miehen joka ei käytä kuin vähän alkoholia tosi harvoin.
Suosittelen pitämään hänet etäällä, vain kaverina.
8 vuotta olen seurannut sivusta kuinka aineet vaikuttaa ja nykyään en saa melkein edes ystäväni puheesta selvää puhelimessa, on muuttunut ihme sönkötykseksi. Varsinkin silloin kun on kännissä tai muutenkin...
[/quote]
Siis halattu! Ei haluttu.
ÄLÄ RUPEA TUON HEPUN KANSSA MIHINKÄÄN TEKEMISIIN!
Narkkarit, niin kauan kuin narkkaavat, eivät pysty luomaan mitään normaalisuhdetta toisiin ihmisiin (ei-narkkaaviin) vaan toisista ihmisitä revitään kaikki hyöty irrti mitä saadaan, keinoja kaihtamatta. Narkkarikavereitakin kusetetaan mennen tullen ja vaikka siitä touhusta voisi saada jonkun kuvan, että "kiva kun tässä yhdessä narkkaillaan", niin loppujen lopuksi narkkari on ihan yksin sen narkkaamisensa kanssa.
Runkkarin kanssa voi aseksuaali seurustella.
Eikö tuossa ole jo hepatiitin jne mahdollisuus. Etsi uusi mies
Mieshän itse kertoi sinulle rehellisesti tilanteen, vielä selvinpäin. Kama menee edelle. Onkin sinun oma päätöksesi haluatko roikkumaan suhteeseen. Roikkumaan nimenomaan siksi, että sinä tulet aina alitajuntaisesti miettimään ja murehtimaan, miksei mies soita, muistaakohan hän sinua kun hänestä ei kuulu mitään, eikö hän välitä sinusta niin paljon, että sen pitäisi mennä kaman edelle jne.. Vaikka nyt ehkä ajattelisit, että no pidätte suhteen kevyenä ja ei nuo asiat haittaa niin tiedät itsekin, että kyllä ne haittaa.. Sinulla näyttää tunteita muutenkin olevan jo enempäänkin, joten pelkkä ystävyys tai panosuhde ei taida riittää?
Jos mies kerran tekee portsari tai vartijan hommia ja on hyvässä kunnossa noin muuten niin ehkä se amfetamiini vain auttaa miestä painonnostoharrastuksessa ettei väsytä?
En oikein ymmärtänyt mikä se ongelma on? Mies ei taida olla vielä ihan pohjalla?
Piripäät on täyshulluja, ainakin sitten kun ovat muutaman vuoden vetäneet päätään himmeäksi. Ihan oikeasti.
Olin naimisissa sellaisen kanssa. Jäi sellaiset muistot että en suosittele, ellet oikeasti halua olla idiootti ja pilata elämääsi.
Mulla on läheisenä piri ym narkkari. Homma menee just niin kuin tuo mies sulle kertoi. Turhaa loukkaannuit, kun hän oli vaan rehellinen. Jossain vaiheessa todennäköisesti alkaa rahan pumppaaminen sulta ja voi elämä sitä riehumisesta, jos et anna. Persoona voi muuttua täysin, kun on oikein "vauhdeissa" tai kun on vieroitusoireet päällä. Sä et tunnista sitä ihmistä samaksi. C-hepatiitti jostain syystä on jokaisella läheisen kautta tuntemallani pirinistillä. Ei mikään pikkujuttu. Koko lähipiiri on ainakin meillä kyllästynyt pirinistin sekoiluihin. Pahimpina kausina toivoimme, että hän vaan kuolisi.
Mutta sähän teet mitä haluat. Joidenkin pitää oppia kantapään kautta.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:53"]Älä aloita seurustelusuhdetta.
[/quote]
Tämä. Minulla on lapsi narkomaanin kanssa, vahinko tietenkin. 8kk "jaksoin" sitä touhua katsoa. Se tulee aina olemaan tuollaista, se ei muutu! Mietit vain koko ajan sitä kuinka haluaisit viettää aikaa hänen kanssaan, mutta et viitsi soittaa, koska joko se ei kumminkaan vastaa tai vastaa ja lupailee, mutta mitään ei tapahdu. Ne pienet hetken mitä saat olla hänen kanssaan ovat ihania, mutta eivät sen arvoisia, että sitten taas pari viikko tai jopa kuukauden murehdit ja mietit kun ei siitä vain kuulu mitään. Minä masennuin siitä. Lopulta kun olin hänen kanssaan, en enää halunnut mennä edes välillä käymään kotona vaihtamassa vaatteita, koska tiesin kun olen kotona käynyt ja soitan hänelle hän ei enää vastaa taas pariin viikoon. Pää siinä vain räjähtää ja sekoat, lopeta ajoissa! Myös seksi jää toiseksi, sitä on todella harvoin. Sen 8kk aikana harrastimme seksiä ehkä maksimissaan noin 12 kertaa. Normaalissa terveessä juuri alkaneessa suhteessa tuo tapatuisi jo viikossa. Lopulta sitä tuntee itsensä vain niin epämiellyttäväksi ja ei halutuksi, kun aina ne huumeet menevät edelle. Sillä niistä hän saa tyydytyksen eikä siksi tarvitse seksiä. Lopetin sitten yhteyden pidon ja yritin päästä yli ja antaa olla, mutta kappas aina sieltä tasan kolmen viikon päästä siitä kun viimeksi otin yhteyttä tuli puhelu tai viesti. Mikä oli sisällöltään kuta kuinkin "Rakastathan sä mua, vaikka oon tällänen, anteeksi voidaan nähdä vaikka huomenna." Sitten näimmekin, mutta siihen se sitten taas jäi. Koko juttu jäi siihen kun lapsi syntyi, minua ei vain enää voinut vähempää kiinnostaa olin niin lapseni lumoissa ja hyvä niin. Nykyään aina välillä tulee viestiä "Voitaisko nähdä T:Pölö." mutta jätän ne huomiotta. Vuoden lastenvalvojalla ravaamisen jälkeen minun ei tarvitse enää yrittää olen jo yrittänyt, että edes lapsi saisi sovitut tapaamiset ja edes jollain tavalla isän. Koska häntä ei paikalla koskaan näkynyt ei minunkaan enää tarvitse yrittää näin sanoi lastenvalvoja. Nyt minulla on ihana kunnollinen mies joka on ollut isä lapselleni jo 3 vuotta, tämä on suhde ja hyvä sellainen.
Narkkareille on tyypillistä se, että tarvittavan kaman määrä kasvaa koko ajan. Ajan mittaan menee kaikki persiilleen: ihmissuhteet, terveys, talous jne...
Jätin itse pitkäaikaisen miesystäväni em. tilanteen vuoksi. En jaksanut sitä zombieta katsella. Sitten kun sitä kamaa on pakko jostain saada, juostaan kaikki kaverit läpi, jos jostakin saisi ja maksetaan käytöstä kuukaudessa useita satasia/tonneja. Aina saat olla huolehtimassa ja kyselemässä perään, mitkään sopimukset eivät pidä, ohareita toisensa jälkeen, puhelimeen ei vastata jne. Ja tilanne pahenee koko ajan!
Minä näitä näitä narkkareita on aika paljon nähnyt ja kehoitan, ettet missään tapauksessa ryhdy suhteeseen tuollaisen kanssa!
Älä vaan retkahda siihen. Rahas,palkkas menetät,kun itellään loppuu ja on tiedossa,mistä helpolla saa. Irrottaudu,kun vielä voit!
Yhden narkkarin tiesin, vuosi vuodelta sen kama määrä vain nousi. Järjetöntä menoa. Ei ole enää hengissä.
Kaverini exä kehtasi jopa piilottaa salaa pilveä kaverin asuntoon... Narkkiystäväsi vetää vielä ap sinutkin mukaan touhuihinsa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:29"]Kaverini exä kehtasi jopa piilottaa salaa pilveä kaverin asuntoon... Narkkiystäväsi vetää vielä ap sinutkin mukaan touhuihinsa.
[/quote]
Jos narkomaani rakastaa jotain oikeasti ei anna näin käydä.
Kuinka helposti c-hepatiitti tarttuu, jos se on jollain perheenjäsenellä?
Mulla on kokemusta juuri alkoholisti, piri ja kannabiskäyttäjästä. Oltiin vähän kuin rakastuneita, ei seurusteltu, kavereita ollaan vaan oltu. Päätin vain yhtenä päivänä etten jaksa sellaista, että mies soittelee kännissä ja ehdottelee ties mitä. On kuitenkin ollut hyvä ystävä minulle, olen 23-vuotias ja hän 26-vuotias. Ystäviä ollaan oltu jo 8 vuotta. Olin jotain 15-vuotias kun tavattiin ja rakastuin.. Ei olla koskaan pussattu edes, vain haluttu. Harvoin nähdään muutenkaan, jutellaan pääasiassa skypessä yms.
Seurustelusuhteeseen en alkaisi. Löysinkin onneksi itselleni miehen joka ei käytä kuin vähän alkoholia tosi harvoin.
Suosittelen pitämään hänet etäällä, vain kaverina.
8 vuotta olen seurannut sivusta kuinka aineet vaikuttaa ja nykyään en saa melkein edes ystäväni puheesta selvää puhelimessa, on muuttunut ihme sönkötykseksi. Varsinkin silloin kun on kännissä tai muutenkin...