Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-Suomessa 80-luvulla erään seurakunnan nuorisoleireillä

Vierailija
06.01.2015 |

Yksi työntekijöistä oli mies, joka saattoi tulla esimerkiksi varhaisnuorten ja nuorten tyttöjen suihkutilaan kesken kaiken.

Olen vasta nyt alkanut muistaa näitä juttuja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:22"]

[/quote]

Onko sinulla käynyt mielessä sellainenkin vaihtoehto, että mielikuvituksesi on voinut alkaa värittää vanhoja muistoja mielenterveyden heikentymisen myötä?

[/quote]

Eipä todellakaan ole. Mikäs sinun ongelmasi tässä asiassa on?

ap

[/quote]

Minulla ei ole tässä mitään ongelmaa. Esitin vain yhden sellaisen vaihtoehdon joka myös poliisilla on aina yhtenä tutkintalinjana tällaisia tapauksia selvitellesä.

[/quote]

Heh. Joo joo.

[/quote]

En halua epäillä kertomustasi, mutta emme voi sulkea silmiämme siltä faktalta että järkyttävän suuri osuus naisten tekemistä seksuaalirikosilmoituksista osoittautuu tutkimuksissa keksityiksi tarinoiksi.

Vierailija
2/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:13"]

miten tuntuu että kaikki hullut perverssit on kasaantuneet kirkon pariin??!!

[/quote]

Kyllähän näitä tapauksissa on yhtä lailla esim. urheiluseuroissa. Henkilö, joka haluaa tehdä jotain tällaista, luonnollisesti hakeutuu paikkoihin, jossa se on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:13"]

[/quote]

Kyllähän näitä tapauksissa on yhtä lailla esim. urheiluseuroissa. Henkilö, joka haluaa tehdä jotain tällaista, luonnollisesti hakeutuu paikkoihin, jossa se on mahdollista.
[/quote] Niin on. En haluaisi edes miettiä että paljonkohan esim.kouluissa, päiväkodeissa, lastenpsykiatrisilla osastoilla, sijaisperheissä, lastensuojelulaitoksissa yms. on näitä.

Vierailija
4/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:03"]

En halua epäillä kertomustasi, mutta emme voi sulkea silmiämme siltä faktalta että järkyttävän suuri osuus naisten tekemistä seksuaalirikosilmoituksista osoittautuu tutkimuksissa keksityiksi tarinoiksi.

[/quote]

Mene vittuun saatanan lassukkapaska.

Ihan vain tiedoksi kaikille, että usan lassukoilla on meneillään juttuja, joiden mukaan ketään naista ei ole koskaan raiskattu, ja monien lassukoiden mielestä raiskaustuomioiden antaminen pitäisi lopettaa kokonaan (koska naisia ei ole koskaan, ikinä, missään raiskattu).

Vierailija
5/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:50"]

Ihan kiva. Meillä oli uimahallissa yksi vanha ämmäsiivooja joka tunki päiväsaikaan miesten pukuhuoneeseen monta kertaa päivässä "siivoamaan" just silloin kun yläastelaisluokat oli menossa tai tulossa uimaan liikuntatunnilla.

[/quote]

Oliko näillä pojilla siellä koulun puolesta valvojaa mukana? Saattoi olla ihan harkittu juttu että laitetaan tuntematon vahtimaan ettei pojat luovassa hulluudessaan ala pitämään jotain kuka kusee korkeimmalle seinää pitkin. Ei siis välttämättä ollut edes kiinnostunut tulemaan sinne.

Vierailija
6/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus meininki. Työn kuvaan kuuluu pitää huoli siitä että kaikki on kunnossa ja että tavara on tuoretta.

Vierailija
7/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että sinusta asia on jotenkin hauska. Läsnä olleille se on ollut ahdistavaa.

ap

Vierailija
8/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Meillä oli uimahallissa yksi vanha ämmäsiivooja joka tunki päiväsaikaan miesten pukuhuoneeseen monta kertaa päivässä "siivoamaan" just silloin kun yläastelaisluokat oli menossa tai tulossa uimaan liikuntatunnilla.

Vierailija
9/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:50"]

[/quote]

Tämä ei herätä myötätuntoa kenessäkään.

Poikia "saa" tirkistellä, tyttöjen tirkistely on PALJON suurempi rikos.

Vierailija
10/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ette ilmoittaneet silloin asiasta eteenpäin.

Vierailija
11/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:00"]

Harmi, että ette ilmoittaneet silloin asiasta eteenpäin.

[/quote]

Olen miettinyt nyt samaa. Mutta olimme silloin todella nuoria, ikäjakauma 9-15.

ap

Vierailija
12/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudellamaalla nämä. Viikonloppuleirejä oli monena vuonna ja sinänsä kivoja mutta vasta paljon paljon myöhemmin olen tajunnut myös omituisia juttuja.

Tämä miestyöntekijä oli koulutukseltaan aivan muu, en tiedä edes miksi hän oli noissa tehtävissä. Varsinkin pojat ihailivat häntä.

ap

Vierailija
13/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista nuo yökötykset 1970-80-luvuilla. Minut heitettiin rippileiriltä kesken pois 1980-luvun alussa kun löin nuorisopastoria takkaharjalla päähän. Heppu tuli käpälöimään kun olin lämmittämässä takkatupaa. Rioarin vetäjä eli kirkkoherra tuli pyhässä korkeudessaan ilmottamaan mulle että jos kerrot kellekkään mitään susta tehdään huora lopuksi ikääsi. Kun vanhemmat tuli raivona mua hakemaan koitin kertoa heille mutta eivät uskoneet. Papit oli pelotelleet niitä pahoinpitelysyytteillä ja nuorisovankilalla ja ties millä. Mun ja niiden välit ei ikinä korjaantuneet. Hirvittää ajatella sitäkin mitä kaikkea noi kirkonmiehet oli saaneet vuosia puuhastella ja vielä sen jälkeenkin. Itse erosin tuon takia kirkosta heti kun tulin täysi-ikäiseksi. Mistään lessuporukasta tässä ei ollu kyse vaan ihan tavallisesta pikkukaupungin ev.lut. seurakunnasta

Vierailija
14/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko sinulla käynyt mielessä sellainenkin vaihtoehto, että mielikuvituksesi on voinut alkaa värittää vanhoja muistoja mielenterveyden heikentymisen myötä?

[/quote]

ap

Vierailija
15/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Minulla ei ole tässä mitään ongelmaa. Esitin vain yhden sellaisen vaihtoehdon joka myös poliisilla on aina yhtenä tutkintalinjana tällaisia tapauksia selvitellesä.

Vierailija
17/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:15"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Heh. Joo joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme