Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei abortin vastustajat!

Vierailija
06.01.2015 |

En tiedä onko osa jo lukenut nämä, mutta lukekaa vaikka uudestaan ja kertokaa sitten taas miksi se abortti on niiiin kauheaa. Kiitos. Sori provo otsikko. http://www.hs.fi/m/elama/a1370412055744

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

Vierailija
2/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta mutta olihan nuo aika pysäyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
4/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta. Kyllähän sitä nyt pitää saada itse päättää pitääkö lapsen vai ei. Itse joutuisin tekemään jos raskaaksi tulisin koska elämäntilanteeni on tällä hetkellä sellainen etten ole valmis äidiksi vaikka kuinka siltä tuntuisi välillä. Voimia kaikille naisille!

Vierailija
5/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta, minusta on hirveää et jos vaikka joutuisi raiskatuksi ja olisi sen takia raskaana. Itse en raiskaajan tekemää lasta haluaisi pitää, lapsenkaan kannalta. Miettikää nyt sitä tilannetta kun lapsi kysyisi kuka hänen isänsä on ja miksi ei voi tavata häntä. En haluaisi valehdella kenellekään, varsinkasn lapselle hänelle tärkeästä asiasta. Mikä shokki se olisikaan lapselle, että on raiskauksen tuotos.
Ja parempi sille lapselle on ettei sen tarvitse elää, jos vaihtoehto on se ettei saa niitä lapsen oikeuksia. Lapset joutuvat niin paljon kärsimään tässäkin yhteiskunnassa niin paljon vanhempien itsekkyyden takia.

Vierailija
6/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Kun ei edes yritetä ymmärtää koska "elämä on pyhä". Huoh

Vierailija
7/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä pitäisi osata käyttää ehkäisyä. Jos ei, niin seksi ei ole mikään perustarve, jota pakko harrastaa. Ja ei, raiskaustapauksista raskaaksi tulleita ei ole niin paljoa että sitä tarvii nyt tässä nostaa esille. Ärsyttää nää "se oli vahinko"-selittäjät, tuo on yhtäkuin "olin huolimaton ja vastuuton".
Jos ei 100% halua lapsia, käytetään pillereiden lisäksi jotain muutakin, kuten kondomia.

Mutta itse abortinvastustuskysymykseen: vastustan näitä mukavuusabortteja. Jos abortteja tekee useammin kuin kerran vuodessa, niin piuhat poikki. Sama miehille, jotka saattavat useamman kuin yhden naisen "vahingossa" raskaaksi/vuosi.

Vierailija
8/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin 2 ensimmäistä. Kommentoin silti. 

Olen myös abortin vastustaja, mutta en missään tapauksessa vastusta aborttia sellaisessa tapauksessa jossa lapsella on vakava kehitysvamma. Sellaisessa tilanteessa vanhemmat joutuvat vaikean valinnan eteen. Ensimmäisessä kirjoituksessa jossa lapsen aivot olivat osittain pään ulkopuolella ja lapsi tulisi kuolemaan lähes heti syntymän jälkeen, tekisin abortin itsekin. 

Mutta se mikä saa minussa ihan todellisen inho reaktion, on nimenomaan kertomuksen 2 kaltainen. Se että kun sinä tulet huonossa elämäntilanteessa raskaaksi, sinua neuvotaan tekemään abortti sen perusteella että elämäntilanteesi on huono. Abortti on ihmiselämän keskeytys eikä terveen lapsen elämän lopettaminen saisi missään nimessä olla niin kevyt päätös että se tehdään sen takia ettei lapsi juuri nyt sovi elämäntilanteeseen! 

Itse tulin raskaaksi nuorena kun koulut olivat vielä pahasti kesken enkä edes tiennyt seurustelenko vai mitä. Pidin myös asiaa pitkään omana tietona ja jäin yksin asian kanssa kun en heti uskaltanut kertoa edes poikaystävälleni. Ensimmäinen ihminen jolle kerroin asiasta, kysyi ensimmäisenä aionko pitää sen? - Järkytyin ihan valtavasti kuinka moukkia ja idiootteja ihmiset ovatkaan? Totta ihmeessä aion pitää sen! Sehän on minun sisälläni kasvava oma lapsi! Neuvolassa asia esitettiin myös samalla tavalla, ikäänkuin nuori ikäni olisi abortin syy. 

Tänäpäivänä abortista on tehty kevytkenkäinen valintakysymys. Ikään kuin ihmiset eivät tajuaisi että lopettavat tällä päätöksellä oman lapsensa elämän. Paetaan totuutta uskottelemalla itselle että se ei ole vielä lapsi, vaan pelkkä verinen möykky. Totuuden kiertely ei vapauta omantunnon tuskasta ja vastuusta. - Tätä minä vastustan abortissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme