Voisin katsoa tulevaan muutamalle nopeimmalle
Palautetta olisi mukavaa saada. Myös jos paikalla on joku jolle olen aiemmin " ennustanut" , niin olisi mukavaa kuulla miten on asiat menneet :)
En ehdi olemaan tässä kuin hetken, joten ei pitkää ketjua tällä kertaa.
Kommentit (38)
Olet katsonut aikaisemmin minulle, mutta asioita joiden totetutuminen on vasta mahdollista myöhemmin.
Meillä olisi mahdollisuus vaihtaa asuntoa, näkisitkö onko kannattavaa ostaa vanhempieni talo?
Näkijä:
Asuntoasioihin näen teille sellaisen yksikerroksisen omakotitalon. Tummaa materiaalia, en tiedä onko puuta vai tiiltä/kiveä tms. Vielä tuossa vaiheessa teillä ei toista lasta näkyisi olevan, vaan hänen aikansa on hieman myöhemmin. Onko suvussasi taipumusta kaksosiin? Kun näen kaksi samanikäistä lasta rinnallasi.. Työasiasi näyttävät tulevassa vakaalta, sinulla on vakituinen paikka jossa olet.Vierailija:
Tahtoisin tietää, miten työasiani järjestyvät ja minne asetumme perheeni kanssa? Tuleeko meille vielä joskus toinen lapsi?
Siis lapsien kokonaismäärää kysyn.
Tuossa noin 2 viikkoa sitten kerroit että tytöllämme on jotain pitkällistä vaivaa, korvissa tai vatsassa. No, pian tuon jälkeen koko perheemme on potenut ärjyhköä viirusta ja tytöllä ehkä pahimmat vaivat. Ja nimenomaan vatsansa takia meni yhdet yöunetkin! Korvaa potee ehkä hitusen vieläkin, mutta lienee tuon flunssan kutinaa? Vatsa on löysähkö edelleen, tarkkailemme ruokavaliota. Eli tytön vaivat näit tarkkaan. Kiitos!
Lisäksi kerroit töihinpaluustani, piristymisestäni, ja mahdollisesta kolmannesta lapsestani. Ne on kaikki vielä tulevaa.
Nyt vielä kiinnostaisi saammeko haluamamme hoitopaikan?
taitelijanimi M edelleen
Näkijä:
Minä kun saan erittäin vahvana tunteen että sinulla on jo kaksi lasta, ja kolmaskin tulossa vielä myöhemmin elämässäsi. Ehkä nyt sitten sekoitan sinun energiasi johonkin toiseen.. tai sitten olet jo raskaana (tietämättäsi tai tietäen).
Miten meidän perheen elämä lähtee käyntiin? Saadaanko me joskus se oma talo, mistä mieheni haaveilee hevostallin kanssa? Tuleeko meille vielä lapsia? jos tulee, niin onko se tyttö vai poika??? Miten poikani pärjää eskarissa???
KIIIIIITOOOS jos vastaat!
Näkijä:
Palautetta olisi mukavaa saada. Myös jos paikalla on joku jolle olen aiemmin " ennustanut" , niin olisi mukavaa kuulla miten on asiat menneet :)En ehdi olemaan tässä kuin hetken, joten ei pitkää ketjua tällä kertaa.
Kyselee nelikymppinen blondi Hesasta
nainen. Saanko urani käyntiin tänä talvena?
Näetkö mitään erityistä mitä voisin tehdä edistääkseni prosessia?
Kyse luovasta alasta.
Näkijä:
Ensimmäisen ja toisen lapsesi välille tulee useampi vuosi. Parisuhteesi tuntuu olevan nyt melko seesteinen, mitään suurempaa kriisiä en näy, mutta ehkä sitä läheisyyden kaipuuta on havaittavissa. Tahtoisit jakaa enemmän aikaa miehesi kanssa, hän tuntuu jotenkin olevan sinusta nyt kauempana kuin suhteenne alussa. Kyllä teidän suhteenne kuitenkin tulee kestämään, rakkautta on välillänne edelleen.
En käytä mitään ehkäisyä, joten en varmaan sellaista sitten tarvitsekaan :)
Tuo kuvaus suhteestamme kuulostaa tutulta.
Saanko lapsia ja jos saan, niin milloin?
Missä mun rannekello on? on ollut jo muutaman viikon kateissa. täällä kotona sen pitäis olla..
Asuntoasioihin näen teille sellaisen yksikerroksisen omakotitalon. Tummaa materiaalia, en tiedä onko puuta vai tiiltä/kiveä tms. Vielä tuossa vaiheessa teillä ei toista lasta näkyisi olevan, vaan hänen aikansa on hieman myöhemmin. Onko suvussasi taipumusta kaksosiin? Kun näen kaksi samanikäistä lasta rinnallasi.. Työasiasi näyttävät tulevassa vakaalta, sinulla on vakituinen paikka jossa olet.
Vierailija: