Voisin katsoa tulevaan muutamalle nopeimmalle
Palautetta olisi mukavaa saada. Myös jos paikalla on joku jolle olen aiemmin " ennustanut" , niin olisi mukavaa kuulla miten on asiat menneet :)
En ehdi olemaan tässä kuin hetken, joten ei pitkää ketjua tällä kertaa.
Kommentit (38)
Onkohan meille vielä perheenlisäystä tiedossa, vai viekö nyt ensin opiskelu ja sitten työelämä mennessään?
Yleiseen katsaukseen menee sen verran enempi aikaa, etten nyt siihen pysty.
Tahtoisin tietää, miten työasiani järjestyvät ja minne asetumme perheeni kanssa? Tuleeko meille vielä joskus toinen lapsi?
mahtaako meille tulla vielä kolmas lapsi? Palaankohan entiseen työpaikkaani reilun vuoden kuluttua?
Mites meidän taloasiat? Työt? Kehittyminen ihmisenä?
Minä kun saan erittäin vahvana tunteen että sinulla on jo kaksi lasta, ja kolmaskin tulossa vielä myöhemmin elämässäsi. Ehkä nyt sitten sekoitan sinun energiasi johonkin toiseen.. tai sitten olet jo raskaana (tietämättäsi tai tietäen).
Vierailija:
Olen 3kymppinen vaalea nainen.
Ensimmäisen ja toisen lapsesi välille tulee useampi vuosi. Parisuhteesi tuntuu olevan nyt melko seesteinen, mitään suurempaa kriisiä en näy, mutta ehkä sitä läheisyyden kaipuuta on havaittavissa. Tahtoisit jakaa enemmän aikaa miehesi kanssa, hän tuntuu jotenkin olevan sinusta nyt kauempana kuin suhteenne alussa. Kyllä teidän suhteenne kuitenkin tulee kestämään, rakkautta on välillänne edelleen.
että mies ja 2 lasta. Miten näet työasiat? Entä miten miehen työ ja yritys? Itsellä selittämätön polttava tunne koko ajan....miten sen voisi hyödyntää?
Vastaa please :/ Kerron myöhemmin toteutuiko =)
Hän tulee ehkä vähän yllättäen, mutta kaikki menee kuitenkin opintojesi jne kannalta oikein hyvin ;)
Kuitenkaan ihan sellaisena en näe asioitten menevän kuin mitä nyt suunnittelet. Lopputulos on jokatapauksessa ammattisi ja urasi kannalta hyvä, löydät työn jossa viihdyt pitkään, ja joka todella on osa sinua..
Voitko kertoa kumpi meille tulee tammi-helmikuussa? Näetkö mitä sukupuolta nykyiset lapsemme ovat?
Olen kesällä mennyt naimisiin, 29-vuotias nuori, terve nainen. tuleeko meille vielä joskus vauva? please ennusta mulle. KIITOS!
Mutta älä huolestu, saatan erehtyä tässä tietenkin. Ehkä hän ei vain halua näyttäytyä nyt minulle..
Tuskinpa kukaan voi nähdä tulevaan. Mutta jos voisi niin olisihan se kiva kurkata että vieläko ollaan miehen kanssa yhdessä muutaman vuoden päästä :)
mutta en kyllä usko tähän touhuun..
Anne
olisin raskaana,osuit oikeaan:) Ikävä kyllä sain keskenmenon, näetkö uutta raskautta?