Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Timo Soini Kristillisiin

Vierailija
29.10.2021 |

Näinköhän on liittymässä puolueeseen, kun oikein poliittista puhetta pitää lauantaina KD:n kokouksessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo So9inissa ei ole muuta kristitillistä kuin tasajako. Mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle ja mulle...

Mitä muuta voi odottaa ihmiseltä joka keksi persut?

Vierailija
22/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Tässä se Soinin massiivinen uusi maalaisliitto alkaa hahmottua. Kristillisten kannatus kun kerrotaan sinisten kannatuksella niin hämmästyttävän lähelle nollaa päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KD on nykyään kuin Persut ennen. Soini on tolkun asiantuntija.

vaihda t-kirjaimen paikalle m niin olet lähellä totuutta asiantuntemuksesta.

Vierailija
24/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän on liittymässä puolueeseen, kun oikein poliittista puhetta pitää lauantaina KD:n kokouksessa?

Eihän Soini myy persettä. Kuinka hän nyt voisi takkiaan kääntää, niin vankkumaton periaatteen mies kun on ja aina pitää sanansa.

Se on aivan mieletön ajatus että loikkaisin perustamastani puolueesta. Aah, hah, hah, haa. 

Vierailija
25/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinilla kova hinku takas politiikkaan, mutta politiikalla ei taas enää minkäänlaista hinkua Soiniin.

Ajoi itsensä abortinvastustus toilailullaan sellaiseen nurkkaan, ettei vaihtoehtoina jäljelle jää enää kuin persut ja kristilliset, mutta persuihin ei enää mitään asiaa, joten jäljelle jää siis vain kristilliset. Kristilliset on kuitenkin protestanttisten lahkojen puolue, joten eipä siellä katoliselle ihan hirveästi kysyntää taida olla.

Soinihan on viimeisen päälle peluri ja katsoo kortit viimeiseen asti, ennen kuin tekee päätöksensä. Eli ilmeisesti nyt on tunnusteluvaihe meneillään ja käy nyt vähän eri porukoissa haistelemassa ilmapiiriä, että löytyiskö kannatusta. Ei hän ehdokkaaksi lähde, ellei kentältä tule satavarmaa viestiä, että kannatusta läpimenoon asti löytyisi.

Vierailija
26/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa tupata mokoma joka paikkaan.Parempi kun pysyisi kotonaan ja olisi  hiljaa kun on niin nolo ja koittaa väkisin tupata julkisuuteen.