Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa jakaa vaimonsa

Vierailija
29.10.2021 |

Ehkä yleisin miesten fantasia minkä moni haluaisi toteuttaa jos uskaltaisi. Syy tähän on nautinto. Mies kiihottuu seksissä visuaalisesti ja kun hän näkee toisen osapuolen nauttivan. Naisen nautinto on miehelle numero yksi, varsinkin parisuhteessa. Se että mies alkaa kuvitella oman vaimonsa harrastamassa seksiä toisen miehen tai naisen kanssa, tarkoittaa sitä, että mies syttyy omasta puolisostaan, pitää häntä viehättävänä ja haluttavana. Jos mies ei taas pidä omaa puolisoaan enää viehättävänä, ei hän myöskään syty ajatuksesta. Silloin hänen fantasiansa siirtyy todennäköisesti toisiin naisiin ja silloin parisuhde on jo aika heikoilla kantimilla.

Se että mies fantasioi oman kumppaninsa harrastavan seksiä toisen kanssa tarkoittaa myös sitä, että mies luottaa omaan puolisoonsa sekä itseensä. Mies luo mielikuvan vaimosta harrastamassa seksiä toisen kanssa ja näissä mielikuvissa hän palaa siihen jännitys speksiin mikä heillä oli parisuhteen alkuaikoina. Hän haluaa maksimoida "visuaalisen" nautinnon ja tuoda siihen molemminpuolista jännitystä jota ei enää pitkässä suhteessa ole. Se ei tarkoita että seksissä olisi mitään vikaa. Vaikka mies fantasioi usein että toisella miehellä olisi iso kalu, se ei tarkoita etteikö miehellä itsellään olisi iso kalu tai että hänessä olisi jotain homoa. Ei, se on vain visuaalisen mielikuvituksen positiivinen lisä ja ainakin omalle kohdalleni osuneet kaikki naiset ovat pitäneet sopivan isosta.

Tavallisessa arkielämässä kaikki on hyvin säädyllistä ja seksi on alue, jossa kuka tahansa voi hetkeksi poistua kokonaan uuteen ulottuvuuteen ja olla ei niin säädyllinen. Se on hyvin henkilökohtaista ja muilla ei ole siihen osaa eikä arpaa, mitä kukanenkin saa fantasioida ja harrastaa. Ihmiset miettii ihan liikaa mitä on sallittua ajatella ja mitä ei. Yritetään kieltää tosiasioita jopa itseltään. Hyvässä parisuhde on sellainen, missä ollaan avoimia, keskustellaan ja tehdään asioita mikä tuntuu molemmista hyvältä. Tämä miesten yleisin fantasia on kaikista väärin ymmärretyin nimenomaan siitä näkökulmasta, mikä ajatus kaikessa on takana. Tämä on hyvässä parisuhteessa elävien, omaa naista rakastavan ja himoitsevan miehen fantasia. Heteron ja hyvän itseluottamuksen omaavan miehen!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Eli nainen on miehen omaisuutta, jota mies voi jakaa vaikka toisen miehen kanssa?

Nyt sinäkin ymmärsit! Bravo!

Ongelma on vain se, että suuri osa miehistä,on lassukoita eivätkä miehiä, näistä,suuri osa YH-äitien tytöiksi kasvattamia.

Millaisista häpyhuulista sinä, kunnon uros, kiihotut; ulkonevista vai huomaamattomista? Millaiset pillunhuulet kiinnostavat sitä vastoin lassukkamiestä?

M48, guru

Vierailija
22/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisin oman ongelmani näin. Vaimo sai lähteä panemaan ketä huvittaa, lemppasin sen pihalle ja nykyään panen missin näköisiä trans ja cis naisia. Ei enää rasittavia avioliiton ja parisuhteiden velvoitteita, ja saan kiimaista seksiä ja uutta kokemusta kun siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Eli nainen on miehen omaisuutta, jota mies voi jakaa vaikka toisen miehen kanssa?

Ongelma on vain se, että suuri osa miehistä,on lassukoita eivätkä miehiä, näistä,suuri osa YH-äitien tytöiksi kasvattamia.

Millaisista häpyhuulista sinä, kunnon uros, kiihotut; ulkonevista vai huomaamattomista? Millaiset pillunhuulet kiinnostavat sitä vastoin lassukkamiestä?

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

Vierailija
24/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

Kuinka arvioit itse vastauksesi kontribuutiota asialliseen kysymykseeni?

Yritä uudelleen! Tykkäätkö viivapillusta vai ulkonevista häpyhuulista?

M48, guru

Vierailija
25/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitäs oppia nuolemaan pimppaa suhteessa

Vierailija
26/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen pitäs oppia nuolemaan pimppaa suhteessa

Omaan ei ylety.

M48

Vierailija
27/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

M48, guru

Eihän tosiasioiden olemassaoloa kannata myöntää niin silloin voi vastailla puutaheinää ja perustella sen kontribuutiolla.

Kuten sanottua, voi tyttö ressukkaa.

Vierailija
28/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa oivallinen kuvaus. Kymmenisen vuotta sitten tutustuin mieheen, joka järjesteli vaimonsa kanssa tällaisia kolmio- eli cuckold-suhteita. Jotenkin noin hänkin niistä kertoi. Hänelle sen ytimenä oli "feeling frubbly" eli outo, kaikenkattava, värisyttävä nautinto toisen saamasta nautinnosta. Suolaisin mauste ei tule niinkään vaimon antautumisesta toiselle miehelle vaan samaistumisesta tämän vieraan miehen himoon tämän päästessä naimaan toisen miehen vihittyä vaimoa. Siihen kuului vaimon valmistelu kuin hääyöhön konsanaan, asioista sopiminen niiden oikeilla nimillä, rakastelun katselu, juttelu miehen kanssa samalla kun tämä paljaine kaluineen herkistäytyy merkitsemään vaimon lujasti naidun emättimen siemensuihkullaan.

Tunnistan ap:n ajatuskulkuja, vaikka ei aiheesta "käytännön" kokemusta. Lainaamani vastaajan tutun näkökulmaan jotenkin kuitenkin selvä ero. Tilanteessa olevan toisen miehen kiihottumisella tai nautinnolla ei itselle oikein lisäarvoa, vaan nimenomaan naiseni, vaimoni kiihottumisessa ja nautinnossa tuossa (fantasioidussa) tilanteessa. 

Itselläni ei ole mitään tarvetta kokea tulemista jotenkin syrjäytytyksi, nöyryytetyksi tms. kun jotenkin "väkevämpi" uros "ottaa" naiseni. Osalla tämä ilmeisesti oleellinen osa fantasiaa?

Vierailija
29/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään saa kiksejä siitä että minua nöyryytettäisiin tai isompi muna hoitelisi vaimoni. Enemmän juuri naisen nautinnon ja vieraan miehen aiheuttaman uutuuden viehätyksen ja kiiman näkeminen omassa naisessa olisi kuumaa. Olisi esim äärettömän kiihottavaa nähdä naiseni valuman kosteuttaan ja nähdä ja kuulla nautinnosta johtuvia ilmeitä ja ääniä. Toista miestä kohtaan tuntisin korkeintaan veljeyttä ja olisin hänen puolestaan myös iloinen että saa nautiskella ihanasta vaimostani.

Emme ole toteuttaneet näitä, pelkkää fantasiaa, mutta tässä ajatusmaailmaa aiheesta täältä.

Vierailija
30/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

678 kirjoitti:

Terveelle miehelle tulee mustasukkaisuus.ainaki kaikki tuttut joiden kans jutellu. Vauva palstalla asiasta tehdään totuutta suurempi. Luekö joku trollitehdas tämänkin takana.

Itsetunto jos on kunnossa ja on sinut asioiden kanssa niin eipä ole tuollaisia ongelmia.

Vierailija
31/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

M48, guru

Eihän tosiasioiden olemassaoloa kannata myöntää niin silloin voi vastailla puutaheinää ja perustella sen kontribuutiolla.

Mikä tyttö mä sulle olen..?

Minua kiinnostaa vulva, ja jos oikein ymmärtän - keskustelen nyt homomiehen kanssa joka nimenomaan jakaa kiinnostuksen sukuelimiin naisten kanssa ;)

M48

Vierailija
32/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

M48, guru

Minua kiinnostaa vulva, ja jos oikein ymmärtän - keskustelen nyt homomiehen kanssa joka nimenomaan jakaa kiinnostuksen sukuelimiin naisten kanssa ;)

M48

Voi sua tyttö ressukkaa.

Vierailija
33/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

M48, guru

M48

Voi sua tyttö ressukkaa.

Sinua kiinnostaa varmasti nähdä AS:ssa kuva suonekkaasta kullistani työntymässä puolisoni runsashuuliseen vaginaan?

M48, osaaja

Vierailija
34/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

M48, guru

M48

Voi sua tyttö ressukkaa.

Sinua kiinnostaa varmasti nähdä AS:ssa kuva suonekkaasta kullistani työntymässä puolisoni runsashuuliseen vaginaan?

M48, osaaja

Sun kannattaa hakeutua hoitoon, OK.

Vierailija
35/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän puhutaan nyt kuin mies miehelle, joita homomiehet eivät ole. Erikoinen dialogi :-D

Vierailija
36/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

M48, guru

Voi sua ressukkaa.

M48, guru

M48

Voi sua tyttö ressukkaa.

M48, osaaja

Sun kannattaa hakeutua hoitoon, OK.

Eiköhän heteromies ole täysin terve silloin kun pillu kiehtoo.

Vierailija
37/38 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ketjussa aidosti elämänhallintaongelmainen ole hommalta karannut misogyynihinttari.

Vierailija
38/38 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman tarinan joka tapahtui 70-luvun loppupuolella rannikkokaupungissa, missä kävin merimieskapakassa kuuntelemassa äijien juttuja, juotiin viinaa, tupakkaa meni ja pelattiin korttia rahasta(mentiin muualla). Tyttöystävä tuleva vaimoni halusi kerran lähteä mukaan kapakkaan, ihan tutustumaan merimiesten ja satamajätkien illan viettoon. Kapakassa oli aina säpinää ja kuunneltiin äijien juttuja, jossakin vaiheessa parin äijän kanssa lähdettiin lätkimään korttiä toisen kämppille. Ilta oli kääntynyt yöksi, toisen kaverin kunto ja rahat alkoivat olemaan vähissä, äijän oli aika lähteä nukkumaan, me kaksi jäimme pelamaan ja muija oli katsojana. Kaksistaan lyötiin korttia, aloin olla häviöllä muutamia satasia, harmitti koska luulin olevani kovakin peluri. Minulla oli kolmoset kädessä, mutta kaveri korotti enemmän mitä minulla oli, siinä emmin mitä nyt, olimme kaikki kännissä, pistin kortit pöydälle ja hetkinen, vedin muijan sivumalle sopimaan panoksista. Otin kortit käteen ja sanoin jätkälle sopiiko muija panokseksi(kun muija ottaa hiukan alkoholia, häneltä lähtee estot, joskus vähemmän ja joskus enemmän)? Kävi kyllä, siinä hetken hikoiltiin ja katsottiin kortti ja jätkällä oli isommat kolmoset kädessä! Korttipelissä häviää todellisuustaju, siinä ei auttanut ronskin satamajätkän edessä muuta kuin nöyrtyä, otin lompakosta kortsun ja heitin rahojen päälle ja ole hyvä. Jätkä häipyi vessaan, takaisin tullessa oli vain kalsarit, verkkopaita ja härski hymy, otti muijan kainaloon, alkoi hiplaamaan ja otti tissit esille ja käsi meni pikkuhousuihin, vaatteet hävisi kuin itsestää ja muija oli selvästi innostunut. Istuin pöydän vieressä ja katselin, kuten otsikossa kysytään vaimon jakamisesta, oli se helvetin k i i h o t t a v a a, en meinannut housuissa pysyä, kun katselin muijaani käpälöidään! Jätkä sormeili pillua hetken, siihen aikaan ei suuseksiä harrastettu, alkoivat panemaan, panivat jonkin aikaa kunnes pääsivät loppuun. Pukivat ja jätkä pyysi pelamaan toistekin ja lähdettiin muijan kanssa kotiin nukkumaan.

Tästä alkoi meidän vähän perverssi seksielämä, ollaan harrastettu kaiken näköistä seksiä ja jatkuu vain.

M69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi