Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose-tuotetestaus

Vierailija
06.01.2015 |

Ettehän oo retkahtaneet tähän huijaukseen?! Kaverini sitoutui tietämättään tilaamaan aloevera-rasvaa seuraavat 12kk hintaan 49,90.. kuluttajansuojaan ollut yhteydessä.. Luuli saavansa ilmaisen takin, sekin maksoi 3e..

Tarkkuutta ihmiset :) jos tarjous on liian hyvä ollakseen totta, se yleensä on!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään mitään takkia saanu.. 3e meni mut ei haittaa. . Pikkusumma. En tosin antanut mitään henkilötietoja. .

Vierailija
2/16 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi, että ihmiset menee vuodesta toiseen näihin!

Toinen ärsyttävä on kun fb-kaverit onnessaan jakaa jotain kuvia, minkä jakamalla voi voittaa jonkun Iphonen tai uuden BMW:n. Hei haloo!

Kolmas on nää "testit". Kerro pääkaupungit, englannin kielen sanat tms. joka ei lopuksi näytä oikeuta vastauksia. Niihin voi vastata ihan mitä vaan ja aina antaa tulokseksi 13/15 tai 15/15! Sitten jaetaan "Olet huipputietäjä" jne. tuloksia:D Noiden tarkoitus on vaan saada ihmiset tekeen testi ja sillä tuottamaan mainostuloja sivustojen pitäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mä tein just sen pääkaupunkivisan facessa, ja huomasin vielä jälkikäteen pari virhettä (esim. Ajatuksissani painoin Sveitsin pääkaupungiksi Zürichin, vaikka todellakin tiedän että se on Bern. Pari muuta samanlaista virhettä, jotka itse heti tilanteessa huomasin, tuli. Tulos 15/15

Vierailija
4/16 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 09:45"]Joo! Mä tein just sen pääkaupunkivisan facessa, ja huomasin vielä jälkikäteen pari virhettä (esim. Ajatuksissani painoin Sveitsin pääkaupungiksi Zürichin, vaikka todellakin tiedän että se on Bern. Pari muuta samanlaista virhettä, jotka itse heti tilanteessa huomasin, tuli. Tulos 15/15
[/quote] Miksi ihmeessä edes teit koko testin?

Vierailija
5/16 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin päästänsä sekaisi pitää olla tai kouluttautumaton, jotka osallistuvat noihin skaboihin. Mutta tyhmiä löytyy, jotka haksahtaa..eihän nuo olisi muuten kannattavaa toimintaa :)

Vierailija
6/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana lienee se, että ainakin tämä Canada Goose-tuotetestaajan lomake oli nyt pitkästä aikaa ihan eri tyylinen kuin vastaavilla on aikaisemmin ollut. Pitkään noista tietyistä arvonnoista näki jo heti päältä, mitä ovat... Kaikki arvonnathan tai tuotetestaajapaikat eivät ole huijausta, mutta kannattaa tsekata läpi mitä säännöissä sanotaan.

Vierailija
7/16 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijatuksi taisin tulla minäkin. Joku aivopieru tuli. YLeensä ikinä en näihin osallistu! Tyhmä minä :D Ja nyt en löydä mistään sivustoa, jonne olen mukamas liittynyt. -3 e näkyy katevarauksissa, että taisi mennä se kolme euroa bittiavaruuteen... Joten toivotaan, että se vahinko ois ollu vaan se kolme euroo...

Vierailija
8/16 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samainen aivopieru ilmassa kun joku facessa kehui saaneensa takin oikeasti. Hemmetti joutuukohan tästä hyvästä maksamaan isot rahat. Onneksi master card numero jossa suoja jos ei tuotetta saa. Mut mites muut?

Vierailija
9/16 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teille kävi? Itse haksahdin juuri, kauhulla odottelen mitä alkaa tapahtua.. Toistaiseksi vaanvaan se 3e maksu mennyt

Vierailija
10/16 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Canada Goosen tarvi mitään testailla enää; testit on tehty sitten jossain etelämantereella tai Himalajalla tai Norjassa missä tuotteista tosissaan pääsee ottamaan mittaa

Vierailija
11/16 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Itsekkin tein virheen ja uskoin tohon 3e huijaukseen, joka näkyy katevarauksessa! Millä sivustolla teillä muilla huijaus tapahtui? Ja jouduitteko jonkun tilaus sivun rekisteriin? Itse jouduin ja haluaisin sieltä pois, ettei joka kuukausi tarvitse 50 e pulittaa...

Vierailija
12/16 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin. Kortilta veloitettu nyt 3e+49e ja rekisteröity jollekin hampaanhoitotuotteita myyvälle sivustolle. Pääsin kirjautumaan sinne ja poistettua tämän kestotilaukseni mutta nuo jo veloitetut rahat varmasti hävisin. Tyhmyydestä sakotetaan...

Vierailija
13/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka onnistuis kirjautumaan ja poistamaan tilauksen? Onko tililtä enää veloitettu sen jälkeen? Pitääköhän kortti ottaa pois käytöstä....

Vierailija
14/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti käsitä, miten jengi voi mennä näihin? Tällaisista huijauksistahan varoitetaan aivan jatkuvasti.

Varokaa vaan, kohta teiltä kuolee joku kaukainen sukulainen Nigeriasta ja perinnön saadaksesnne teidän pitää lähettää kymppitonni asianajajalle Arfikkaan. Joopajoo.

Vierailija
15/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo että niitä kuudensadan euron Kanadan Kusitakkeja jaetaan puoli-ilmaiseksi kun ne ei enää kelpaa kellekään kun niitä on niin paljon kopioinakin liikkeellä, jopa opiskelijoilla on niitä eli eivät enää ole mikään eliitin juttu.

Eliitti pukeutuu tonnin parin Parajumpersin ja Monclerin untuvatakkeihin.

Vierailija
16/16 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jo että niitä kuudensadan euron Kanadan Kusitakkeja jaetaan puoli-ilmaiseksi kun ne ei enää kelpaa kellekään kun niitä on niin paljon kopioinakin liikkeellä, jopa opiskelijoilla on niitä eli eivät enää ole mikään eliitin juttu.

Eliitti pukeutuu tonnin parin Parajumpersin ja Monclerin untuvatakkeihin.

Kenellä jaksaa kiinnostaa onko jokin vaate "eliitin" juttu? :D "ziiz ei voi niinkuh pitää gu opiskelijoillagi on!!11 n0l00!!111"

Ja ei, minulla ei ole kyseistä takkia. Kuljen tyytyväisenä muutaman kympin villakangastakissa vaikka varmaan joka kolmannella vastaantulijalla on samantyylinen nuttu päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi