Miten teidän vauvat sai alkunsa
Onko muilla jäänyt mieleen kerrat kun vauvat on saaneet alkunsa? Kertokaa miten se tapahtui jos vaan on muistiin jääneet ne kerrat. Meillä esikoinen sai alkunsa appivanhemmilla kyläillessä. Yleensä vaimo ei ollut osoittanut kiinnostusta seksiin kun vierashuoneen läpi oli kulkua muihin tiloihin. Tuolla kertaakin käänsin jo kylkeä ajatuksissa alkaa nukkumaan kun vaimo kiipesikin päälle, käänsi selälleen ja suuteli kiihkeästi. Uni meinasi painaa silmään, mutta tuollaisesta odottamattomasta kiihkeydestä alkoi seisomaan ja niin vaimo siirsi alushousujaan sivuun sen verran että sai ohjattua jäykistyvän munani valmiiksi kosteaan pimppaansa. Olo oli kuin sivustaseuraajana kun vaimo ratsasti itsensä hekumaan ja lämpimän kostean pimpan sykkiessä laukesin myös hänen sisäänsä. Muidenkin muksujen luomistarinat löytyy mutta mites muilla hommat eteni?
Kommentit (26)
Kenties hieman normaalista poiketen meidän lapsemme ovat saaneet alkunsa yhdynnässä.
Pippeliä heiluteltii pimpissä eessun taassun. Ei mikkää vaikia homma, mutta miehelle tieten hyvin raskas rosessi.
Kaksi ensimmäistä perinteisesti rakastelemalla aviomiehen kanssa mutta kolmannesta en ole varma. Siittämishetkellä olin kerran suojaamattomassa yhdynnässä myös meillä säännöllisesti vierailleen miehen kanssa. Mieheni ei tiedä mitään tästä suihkupanosta. Molemmat miehet ovat tummia ja kaukaasialaisia, joten lapsen ulkonäöstä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä lapsen isästä. N 41
Eile kuulin että mulla ois poika, nyt 15v. Sai alkunsa kun ^isänsä^ oli työmatkalla ja äitinsä kans oli yhenyön kivaa. Äitiä nään aina joskus kaupassa mutta ei juuri muuta ku ehkä tervehitään, eile hän oli yksin ja kysy oonko huomannu että poikansa on mun näköne. No en ollu huomannu
Ja en saa pitää poikaa yhteyttä enne ku hän on täysi-ikänen jolloin kai äitinsä hälle kertoo ja saa tavata minut jos tahtoo. Ja joo oon voinu elää 15v tietämättä, ehkä 3v menee tietäen
Nussittiin kuin kanit ilman kortsua, sillä nuo on alkunsa saaneet. Puoliso söi vuosia pillereitä, mutta reilu vuosi ennen esikoisen alullepanoa hän lopetti ne.