Vieläkö joku tilaa perinteisen paperisen sanomalehden
kyllä netti tarjoaa uutisia joka lähtöön nykyään
Kommentit (28)
Puoliso on tottunut, että tulee 7xviikossa ilmestyvä maakuntalehti, tuleepa sitä itsekin luettua.
Aiemmin on ollut erimielisyyttä asiasta. Mulle sopisi, että lehti ei tulisi, mutta mies maksaa lehden, joten tulkoon.
Kai niitä jotkut. Itsellä on netti-Hesarii eli luen kännykällä tai läppärillä selaimella vaan. Inhoan perinteisiä paperilehtiä. Kirjaatkini luen nykyään sähköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan ainoastaan sen takia että sytytän saunanpesän sillä. Lehden luen diginä.
Jos muuta motiivia ei ole niin kannattaisi vaihtaa parempiin sytykkeisiin. Paperi on huonoa sytykettä kaiken kaikkiaan ja jos siitä vielä pitää maksaa niin aika lailla hullun hommaa se on.
Kyllä tulee paperi Hesari joka aamu. Tilaan myös diginä. Laajensi tilaustani ja teema lehdellä. Kyllä paperinen lehti on vaan kiva. Uskon sen olevan in Vielä jonain päivänä
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Heti kun MV alkaa tulla paperisena, niin tilaan kyllä. Hesari on valemedia.
Minulle tulee viikonloppuisin Hesari perjantain sanaristikon takia. Siksi perjantai on viikon paras päivä!
En tilaa enää! Juuri lopetin tilauksen. Kun skippaa mainokset, pörssi- ja urheilusivut, jokapäiväiset 2 sivua koronaa ja muutama sivullinen höpönlöpöä, ei jäänyt paljon luettavaa. Lisäksi se vaiva, että roudaa kilokaupalla lehtiä paperinkeräykseen.
Laskuissa luki "jokapäiväinen lehti". Tuliko joka päivä, ei! En saanut 365 lehteä/vuosi, eikä tilausjakso "jatkunut" puuttuvien lehtien osalta, koska lehti oli tehnyt jakelusopimuksen Postin kanssa ja samalla poistui jakamattoman lehden 2 päivän hyvitys. Minun ja lehden välillä oli sopimus, lehti (Sanoma-konserni) ja Posti mitätöivät minun sopimukseni.
Itsenäisenä lehtenä laskut tulivat pari viikkkoa ennen tilausjakson alkua.
Mutta Sanoma-konserni toimii näin:
Viimeisin lasku päivätty 12.1. kun tilausjakso alkoi 11.1. ja sen laskunkin sain vasta 21.1. eli eräpäivään 5 päivää.
Lisäksi säästän vuodessa yhden kuukauden vastikkeen!
Mulle tulee paikallinen sanomalehti arkisin näköislehtenä ja viikonloppuisin (la su) paperisena. Vaikka moni uutisista onkin netissä, niin aika iso osa uutisista on vain tilaajille tarkoitettua sisältöä, jotka toki pääsen lukemaan. Lisäksi paperisessa lehdessä / näköislehdessä juttu saattaa olla laajempi kuin vastaava juttu lehden nettisivuilla.