Sanna Ukkolan kolumi Iltalehdessä ei anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa pääministeristä
Kommentit (37)
Pietarin trollitehdas poistattaa toveri Mariniin kohdistunutta kritiikkiä kovalla kiireellä.
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trollitehdas poistattaa toveri Mariniin kohdistunutta kritiikkiä kovalla kiireellä.
Niin näkyy tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee Ukkolasta valtakunnan virallisen totuudenpuhujan? Ei mikään. Persuliuliulien virallinen äänitorvi hän sen sijaa taitaa olla. Turha tyhjänpuhuja jonka jutut on soopaa.
Oma ulinasi näyttää niin ikään olevan melkoista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide on vain mielipide, se ei muutu - ikävä kyllä - minkään nimen alla faktaksi.
Se on juuri näin: nimekkäinkin toimittaja on VAIN mielipiteen ilmaisija kolumneissa sun muissa vastaavissa. Mutta lammaslaumahan seuraa aivottomasti suosikkejaan.
Aivan. Siksi lauma närkästyi, kun Sannaa ei ansiotta kehuta.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on tyhjäntoimittaja vailla vertaa .
Olen monista asioista Ukkolan kanssa eri mieltä, mutta viime aikoina hän on alkanut vaikuttaa viimeiseltä järjen ääneltä toimittajien joukossa.
Mistä sylttytehtaasta näitä ketjuja sataa? Hiljakkoin paljastui, että Meghan Markleen kohdistuneet tuhannet vihatwiitit olivat maksettuja ja lähtöisin muutamasta osoitteesta, onkohan tämä samanlaista organisoitua toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Mielipide on vain mielipide, se ei muutu - ikävä kyllä - minkään nimen alla faktaksi.
Totta. Ja fakta on fakta vaikka miten sitä yrittäisi valkopestä kuten nyt pm:n tapauksessa yritetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monista asioista Ukkolan kanssa eri mieltä, mutta viime aikoina hän on alkanut vaikuttaa viimeiseltä järjen ääneltä toimittajien joukossa.
Asiallinen kolumni. Hyvä, että löytyy vielä toimittaja joka avaa silmämme, kuin sadussa Keisarin uudet vaatteet. Uskaltaa avata. Siitä pinnat.
En yleensä innostu Ukkolan jutuista, mutta nyt kirjoittaa kyllä täyttä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen kolumni. Hyvä, että löytyy vielä toimittaja joka avaa silmämme, kuin sadussa Keisarin uudet vaatteet. Uskaltaa avata. Siitä pinnat.
Hän voisi joskus tarinoida myös Hakkaraisen toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin sopisi paremmin vaikka aikuisviihdealalle.
tolla velanottamisella se o sinnekin liian "persauki"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri näin: nimekkäinkin toimittaja on VAIN mielipiteen ilmaisija kolumneissa sun muissa vastaavissa. Mutta lammaslaumahan seuraa aivottomasti suosikkejaan.
Juurikin näin, aivoton lammaslauma seuraa suosikkiaan. Kuten on nähty, Marin kun on niin kaunis ja nuori, nainen, se riittää lammaslaumalle. Miten toimii ja ketä kyykyttää julkisesti jne. ei lammaslauman tarkkaavaisuus enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ymmärrettävää, että Matelija Turkkilaan tyytynyt mopsinaamainen Ukkola, joka tärveli uransa YLEllä ja romahti Alfa-TV:hen ja kalankääreeseen, kokee alemmuutta loistavan kaimansa takia.
Hän on niin kade, että kohta hän poksahtaa omenavartalostaan.
Mikäs sokea kana täällä kirjoittelee törkeyksiä? Etkö seuraa mitä tässä maassa tapahtuu? Boom, chillaa, Minä sanon nyt suoraan että herää pahvi.
Itse taidat seurata maan tapahtumia Seiskasta, joka on alkanut kytätä pääministerin yksityiselämää, koska Maisa, Martina ja Sofia eivät kiinnosta enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sylttytehtaasta näitä ketjuja sataa? Hiljakkoin paljastui, että Meghan Markleen kohdistuneet tuhannet vihatwiitit olivat maksettuja ja lähtöisin muutamasta osoitteesta, onkohan tämä samanlaista organisoitua toimintaa?
Mistä arvasit, näin työttömänä persuulina saan kaks euroo per vittuiluviesti. Meghanille vittuilin viime viikolla ja sain hyvän tilin, tosin taaloina mutta puhtaana käteen, ja nyt on työn alla tämä toinen minä-minä-tyyppi.
Eiks ala tulla jo kiire demareiden viikonlopun viettoon Vantaalle?
Vai oikein organisaatio olisi perustettu Marinia haukkumaan? Voisiko olla mielestäsi edes teoreettisesti olla mahdollista että Marinin oma toiminta on saanut aikaiseksi paskamyrskyn jos toisenkin, vähän väliä?
Koska hän haluaa ravistella pääministeri-instituutiota eli laskea pääministerin viran arvokkuutta todella roimasti, omituisilla tempauksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ymmärrettävää, että Matelija Turkkilaan tyytynyt mopsinaamainen Ukkola, joka tärveli uransa YLEllä ja romahti Alfa-TV:hen ja kalankääreeseen, kokee alemmuutta loistavan kaimansa takia.
Hän on niin kade, että kohta hän poksahtaa omenavartalostaan.
Mikäs sokea kana täällä kirjoittelee törkeyksiä? Etkö seuraa mitä tässä maassa tapahtuu? Boom, chillaa, Minä sanon nyt suoraan että herää pahvi.
Itse taidat seurata maan tapahtumia Seiskasta, joka on alkanut kytätä pääministerin yksityiselämää, koska Maisa, Martina ja Sofia eivät kiinnosta enää ketään.
Greta Thunbergia lainatakseni: Blaa blaa blaa.
Tuon puolesta voisin lyödä vaikka vetoa.